- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Evidentně přizpůsobují organizaci výroby uprchlíkům, aby tam byl jim povědomý zmatek.
Je dobře, že se trh začíná čistit od zastaralých výrobků, v tomto případě produkovaných tureckou automobilkou.
Důsledky globalizace jsou čím dál více špatným snem.
Ono jde třeba taky o tlak na dodavatele, že ano.
To zas budou bavoráky dražší... Ach jo
Že by v automotive továrnách na Apeninském poloostrově už zapracovali do výroby ty inženýrské posily z arabského světa?
Riziko výroby Just in time, potom stačí jeden nespolehlivý a stroj chrlící hotová auta zkolabuje
Přidaná hodnota v praxi zisk škody auto 700 mil euro vyrobeno 900 tis aut. Zisk BMW 2,1 miliardy euro vyrobeno 560 tis automobilů.
Vyplývá z toho, že Škodovka je levná? Nebo že BMW je drahé? Nebo že jsou ve škodovce dražší = kvalitnější díly? Nebo že cena práce je u BMW nižší?
Řekl bych že ne, že z toho spíše vyplývá to že u BMW platíte značku, nebo že víc tlačí na dodavatele, eventuálně má propracovanější postupy = vyšší produktivitu. Respektive asi všechny tyto vlivy dohromady.
Pokud mlží o příčinách, tak to může znamenat že se jedná o vydírání pomocí patentů. Ta skupina právníků v minulosti vydírala i firmy v čechách.