- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vidím, že tady vv tom má drtivá většina diskutujících dobrej maglajz.
Narozdíl zde panující fixní představy není TGV (a AGV) produkt/značka SNCF, ale Alsthomu, jako jeho výrobce. SNCF žádný TGV neruší (tím dál Alsthom označuje svoje výrobky), pouze nově zavádí pojmenování pro produkt představovaný spoji zajišťovanými TGV a AGV (který až dosud žádné vlastní označení neměl). Toť vše.
SNCF odstraní ten napis TGV, protože asi má pocit, že turista si místo vlaku s hrdým a světoznámým nápisem TGV vyfotí vlak s označením které se původně používalo na nějaké nízkonákladové spoje.
"Samotné vlaky však zůstanou stejné, zmizí z nich jen nápisy TGV." a pravě o to jde, ne o to jak se to jmenuje oficiálně. Většina lidi jezdí pendolinem málokdo už řadou ČD 380 nebo vlakem Supercity.
Já to myslel na to "označení které se původně používalo na nějaké nízkonákladové spoje". To jsou dvě různý označení.
Jinak u těch ČD to přece funguje právě úplně stejně. Spoj se taky nejmenuje Pendolino (mimochodem teď taky vyráběným Alstomem), ale SuperCity.
Napíšou si tam alespoň supercity pendolino, nikoliv jen to supercity protože odstranit zažité světoznámé označení je prostě blbost. A pardon máte pravdu značka goOUI se používá pro nikonakladove spoje nikoliv inOUI
SC 240/241 se jmenuje SuperCity Košičan, pendolino v názvu není.
Průměrný diskutér tohle nepochopí. Stačí přečíst název, možná úvod a vyřvat se v diskuzi, co to dá.
s obsahem nepolemizuji, jen ten vyrobce se jmenuje Alstom, ne Alsthom.