Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O tendr za víc než šest miliard nebyl zájem, České dráhy ho zrušily

České dráhy zrušily obří zakázku na vybavení lokomotiv evropským zabezpečovacím zařízením za víc než šest miliard korun. Důvodem bylo to, že se nepřihlásil žádný uchazeč, řekl v pondělí mluvčí dopravce Radek Joklík.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J96a93n 36N41o49v87á41k 7125814688967

A proč tuhle mezifázi rovnou nepřeskočit a neřídit vlaky počítačem úplně?

0/0
30.5.2017 13:18

J53a69n 11J15e81m32e38l77k73a 1585240

Zajímalo by mě, kdy bude povinnost pro ostatní používat ETCS. Problém s velkým navýšení průjezdů na červenou není u ČD.. Je někde jinde.. A drážní inspekce konkrétní ukazatele jednotlivých dopravců nezveřejňuje.

+4/−1
29.5.2017 23:22

F50r27a95n17t45i25š52e43k 14P71l44á71š23e18k 1699792797147

Pane kolego. Problemy s projetim navesti stuj maji VSICHNI dopravci, tedy i Matka Draha. A instalace ETCS je take problem pro vsechny dopravce, bo podminka SZDC na tratich s ETCS....tento clanek je proste o vyb.rizeni na poradny balik, ktery jak se zda nikdo nechce (nebo neumi).

+1/0
11.6.2017 13:06

D86a21v84i54d 57Z33a13j78d74á95k 8985462950181

Tak asi by chtelo delat spubezne trate i lokomotivy. Jinak to nedava moc smysl. Zadani asi nebylo moc dobre, kdyz se do toho nikdo nehlasil.

0/0
29.5.2017 22:09

R36a78d97e29k 94J33a45n97a97t20a 9335346404612

Nevidím žádnou výhodu dělat souběžně (to jako myslíte v jedné zakázce?) tratě i lokomotivy. Na tak velkou a komplexní akci by se vám už tuplem nikdo nepřihlásil. Myslím, že důvod, proč se nikdo nepřihlásil je, že to ČD chtěly doinstalovat do mnoha různých typů vozidel naráz. Holt se nenašel někdo, kdo by to uměl všechno. Budou to muset vypsat jednotlivě.

ETCS je standard, takže klidně můžete implementovat jen jednu stranu. Lokomotivě nevadí, e trať ECTS nemá, holt to nějakou dobu využije jen za hranicemi. Trati taky nevadí, když prozatím bude mít ETCS jen pár vozidel (pokdu to ení ETCS-only trať jako nová Leipzig-Erfurt). Navíc tratě a lokomotivy patří někomu jinému (SŽDC vs. ČD) a na straně tratí už se to myslím implementuje.

+1/0
29.5.2017 23:08

K35a12r27e51l 65N88o13v65á26k 8239271413488

Tak asi by chtelo delat spubezne trate i lokomotivy.?To se dělá jak?

0/0
30.5.2017 7:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.