- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A proč tuhle mezifázi rovnou nepřeskočit a neřídit vlaky počítačem úplně?
Zajímalo by mě, kdy bude povinnost pro ostatní používat ETCS. Problém s velkým navýšení průjezdů na červenou není u ČD.. Je někde jinde.. A drážní inspekce konkrétní ukazatele jednotlivých dopravců nezveřejňuje.
Pane kolego. Problemy s projetim navesti stuj maji VSICHNI dopravci, tedy i Matka Draha. A instalace ETCS je take problem pro vsechny dopravce, bo podminka SZDC na tratich s ETCS....tento clanek je proste o vyb.rizeni na poradny balik, ktery jak se zda nikdo nechce (nebo neumi).
Tak asi by chtelo delat spubezne trate i lokomotivy. Jinak to nedava moc smysl. Zadani asi nebylo moc dobre, kdyz se do toho nikdo nehlasil.
Nevidím žádnou výhodu dělat souběžně (to jako myslíte v jedné zakázce?) tratě i lokomotivy. Na tak velkou a komplexní akci by se vám už tuplem nikdo nepřihlásil. Myslím, že důvod, proč se nikdo nepřihlásil je, že to ČD chtěly doinstalovat do mnoha různých typů vozidel naráz. Holt se nenašel někdo, kdo by to uměl všechno. Budou to muset vypsat jednotlivě.
ETCS je standard, takže klidně můžete implementovat jen jednu stranu. Lokomotivě nevadí, e trať ECTS nemá, holt to nějakou dobu využije jen za hranicemi. Trati taky nevadí, když prozatím bude mít ETCS jen pár vozidel (pokdu to ení ETCS-only trať jako nová Leipzig-Erfurt). Navíc tratě a lokomotivy patří někomu jinému (SŽDC vs. ČD) a na straně tratí už se to myslím implementuje.