Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Číňané finišují s nákupem Škody Transportation, tvrdí deník

Prodej Škody Transportation čínské společnosti China Railway Rolling Stock Corporation (CRRC) je na spadnutí. Smlouva by se mohla podepsat během dalších dvou měsíců, informují Lidové noviny. Podle zákulisních informací je cena za výrobce vlaků, trolejbusů, autobusů a tramvají zhruba třicet miliard korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P21e59t22r 46M63a48r25š59á47l66e58k 9705842684279

Naráz všichni litují prodeje Škody a přitom tady dostává v diskuzí neustále naloženo.

0/0
9.6.2017 16:20

M82a37r83e79k 92P43o84s41p90í74š16i78l 2175265831

Know how půjde do ČÍNY. Němci to již pochopili a už se firmy do čínských rukou neprodávají.

+1/0
1.6.2017 14:23

J39a86n 94B90l70a16n35a 3556395294

Sklízíme to co tu zaseli pravicoví komsomolci z ODS, ODA a KDU v první polovně devadesátých let, když spustili zlodějskou kupónovou prý privatizací.

+2/−2
30.5.2017 13:53
Foto

J95i83ř98í 41B12a67b28i93n24s98k57ý 7587869838871

máte demokratické právo mlčet -makat- platit daně -a volit kobliháře protože jen on vám zajistí klid a pohodu v pracovních táborech :-)

+1/−3
30.5.2017 12:52

J29a84r15e67k 56K32a41l29i60v70o67d10a 7786423711536

Do klína jim spadne i Transtech, ve Finsku se chudáci musí chytat za hlavu.

+1/0
30.5.2017 12:36

M17a86r95t93i11n 81R73u72z79i91c79k58a 1672958546977

No, nejen Transtech...

ŠKODA TRANSPORTATION a.s, ŠKODA ELECTRIC a.s, ŠKODA VAGONKA a.s., TRANSTECH Ltd, ŠKODA City Service s.r.o, ŠKODA TVC s.r.o., PARS nova a.s., POLL, s.r.o., LOKEL s.r.o., ŠKODA Transportation Deutschland GmbH, ŠKODA TRANSPORTATION USA LLC., GANZ – SKODA ELECTRIC Zrt., TRADING RS Sp. z o.o., Sibelektroprivod

0/0
30.5.2017 18:15

M74a16r64t47i78n 32R97u10z45i22c41k41a 1332348566507

No, Siemens, Alstom, Hitachi, celou fabriku neprodavali, jen umoznili v cine vyrobu podle jejich know-how...

+1/0
30.5.2017 12:25

P16e21t61r 64M84u11d24r56y15c23h 7874962637443

Pro všechny co se děsí prodeje číňanům s argumenty "všechno zkopčej a fabriku zavřou " tak jedinej důvod proč kupujou je že fabrika je v EU a know how? Snad nám ukážou jak dělat moderní "ne jen datem výroby " dopravní techniku.

0/0
30.5.2017 12:14

J73o61s94e61f 44V40o62j48t54e17k 2512822610694

8-o8-o8-o

0/0
30.5.2017 20:40

J58a48n 25J38e84m68e96l12k20a 1525830

Nejsem si jist, že to neskončí pro ČR špatně. Tradiční odvětví. Už jednou tahali vagonku Studenku z privatizačních .. My stále držíme rekord nejvyráběnějšího modelu tramvaje na světě. Lokomotivy, Elephant taky dobrý.

Proč by tu Číňan něco vyvíjel, když má vývoj levnější doma. Navíc jazyková bariéra.

Proč by tu něco vyráběl, když se tahá i mražená zelenina z Asie.

+2/0
30.5.2017 12:11

P27e10t50r 59M81u68d62r35y83c26h 7794952927703

Ta slavná T3 je nejvyráběnější jen z důvodu monopolu v RVHP rozhodně ne z důvodu technologické špičky.

+1/0
30.5.2017 12:19

J12a25n 52P74r41i75c37h28y10s60t33a31l 8761768603

Tak to jste na omylu. Koncepce tramvaji PCC (do ktere patri i T3) skutecne byla ve sve dobe technologickou spickou. Ovsem soudruzi zaplatili lincenci na vyrobu jen jedineho kusu. Ty tisice tramvaji tak byly vlastne vyrobeny na zaklade ukradene dokumentace.

0/0
9.6.2017 16:46

P92a79v80e78l 91M81a67ř66í81k 3722640760164

Tak oni majitele skodovky jiz nejsou nejmladsi a chteji v klidu dozit nekde na nejakem atolu v tichomori. A to taky neni zadarmo.

+2/0
30.5.2017 11:52

M43a85r98t28i10n 94Š10i18m85e34k 4230404808175

Za tenhle prodej bych je poslal na jeden hezký atol s takovým romantickým názvem, Bikiny

+1/0
30.5.2017 11:57

I39v14a16n48k29a 12P22o88s38p13í27š11i21l30o52v86á 8964348422507

A pak na něm uskutečnit ještě jeden jaderný pokus... :)

+1/0
30.5.2017 13:31

J29i80n60d38ř31i68c90h 35L79u48k98e71š 3619774603270

Tak se pořád mluví o tom, že nemáme být montovnou a bylo by dobré podporovat firmy, kde se něco vymýšlí, vyvíjí, vyrábí od začátku tady, ale i to málo co zbylo, prodáme číňanům. Licence do Německa a do Evropy nezískali, tak jim to usnadníme.

+6/0
30.5.2017 10:45

M62a70r52t87i77n 39Ž68e96l17i78n52s22k20ý 9618909719202

Parada, Ceska republika (jeji obcane) uz brzy ve svych firmach nebudou vyrabet vubec nic... a vina Cinanu to neni.

+5/0
30.5.2017 10:38

J10a55n 10C82e47p57e92k 1324726880

No to budou tisíce nových pracovních míst. Milouš měl pravdu. :-)

0/0
30.5.2017 10:35

J65i50ř49í 49S92v67a80š44e19k 9564138813329

Naopak. Bude zázrak, pokud po zkopírování know how výrobu nepřesunou do číny. Ale vím, že jste to myslel ironicky.

+3/0
30.5.2017 10:39

J72a80n 85C18e57p39e44k 1174376980

;-)

0/0
30.5.2017 10:43

L26u61d94ě23k 68N68ě47m78e97c 8213870291566

To jako že v Číně budou vyrábět pro Evropu?

0/0
30.5.2017 12:01

J24a21n 70P76r10i15c87h89y87s36t73a24l 8731888283

Nejakou cast montaze ponechaji a mozna do ni presunou i finalni montaz te casti cinske vyroby, ktera je urcena pro evropsky trh. Vyhnou se tim clum.

0/0
9.6.2017 16:49

J58i24ř44i89n49a 88S54a35v34o97v43a 1641215446243

jistě jste myslel v Číně, kam po zrušení české fabriky výrobu záhy přesunou :-/;-)

ostatně jako mnohé další cizí akvizice, kdy brzy po koupi fabriky u nás noví kupci výrobu zrušili už dřív

+1/−1
30.5.2017 10:47

L61a74d58i69s25l40a56v 33T55r26i49s72k51a 4475307340

Třeba Volvo, které se teď vyrábí v Číně, že jo?

+1/−1
30.5.2017 14:30

J50i20ř32i44n17a 70S98a74v30o89v23a 1361225886693

a volvo se snad vyrábělo u nás? píšu o českých fabrikách, které byly krátce po odkoupení zavřeny;

0/0
30.5.2017 14:34

M73i38l23a77n 14K97a42s42a93l 1128979945265

A Zeman jásá. hajzl. Co to je za investici, kupovat zavedené firmy... Ale voliči mu to žerou, smutné.

+7/−3
30.5.2017 10:33

L96u51k33á11š 82S86e20d30l13á72č25e86k 1533687557870

Problém je, že tuhle firmu držel český stát díky předraženým zakázkám. Neměl bych s tím problém, kdyby firma byla státní.

0/−1
30.5.2017 10:38

L28u67d63ě80k 87N36ě94m47e48c 8873910551186

Fakt si myslíte, že od nich nakupoval jen český stát?

+1/0
30.5.2017 12:02

M34a48r90t72i56n 51Ž29e16l36i26n91s84k96ý 9588509689182

?

0/0
30.5.2017 10:38

L57u20k24á73š 40S30e19d68l31á59č13e44k 1193377787850

Nemám z toho dobrý pocit, ale stejně by to přivedli do kopru, vzhledem k tomu, jací lidé to vedou. Tahle firma existovala hlavně díky českému státu a jeho předraženým zakázkám. A jakým způsobem, asi všichni tušíme. Když si vzpomenu na předražené lokomotivy, které jsou poruchové a navíc v Německu nesmí jezdit víc jak 120Km/h, a tahle firma to odmítla dál řešit, tak je to vrchol arogance a nic nesvětí dobrou budoucnost této firmy. Prostě hoši si rozdají od státu peníze a půjdou o dům dál.

+5/−1
30.5.2017 10:33

J80o22s98e67f 45Č34e62r29v71e35n81i66c32k46ý 9669854891383

ŠKODA Transportation, coby výrobce, má všechny certifikáty pro rychlost 160 km/h na německých tratích od tamního drážního úřadu. Rychlost na 120 km/h omezil německý vlastník kolejí (obdoba našeho SŽDC) pro žádost ČD ke vjezdu na německé tratě. S tímto rozhodnutím výrobce nic nenadělá a nemá jak to řešit.

0/0
30.5.2017 10:43

L73u27k25á86š 24S79e68d23l53á16č19e77k 1573407217710

Tak to měli dát k soudu, protože je to diskriminační opatření a samozřejmě s náhradou škod.

0/0
30.5.2017 10:50

J96o90s15e43f 55Z37a47h87á91l72k97a 4723119458686

Plácáte odposlechnuté dezinformace z bulváru a bez ověření.

Rychlostní omezení není vadou lokomotivy ale omezení českého dopravce a německého správce kolejí. Certifikát německého drážního úřadu lokomotiva má. Poruchy se týkají trakčních motorů, které se neservisují dle doporučení výrobce, takže zbývající funkční jsou přetěžovány. Cenaza loko je taková, jakou si smluvně nastavili a odsouhlasili výrobce a zákazník. A na to musí být dva, nejde o smlouvu jednostranou

+2/0
30.5.2017 13:56

T74o70m91á22š 90H70e10r53t84i23g 4380246835715

Prodeje firem číňanům by se měly zakázat zákonem nebo podléhat schvalování parlamentem.

+9/−1
30.5.2017 10:09

M41a24r20t68i41n 40Š32i39m62e89k 4840354518875

A to ještě ústavní většinou :-)

+2/0
30.5.2017 10:10

J51i78ř33í 53E78r44b27e65n 1653684216287

A taky Americanum, Rusum, Nemcum, Jihoafricanum, Francouzum, Arabum... ;-)

0/0
30.5.2017 21:07

K21a76r76e29l 71L64a16n73g80r 2132667410778

Prvni bylo CKD Lokomotivka - potopeno tunelarem. CKD Tatra - potopeno tunelarem a naslednym prodejem Siemensu zlikvidovano, tomu slo jen o technologii svarovani celoskorepinovych vagonu z duralu. Ted Skoda Trans - se proda a bude po zizalkach.

+3/0
30.5.2017 10:05

L15u16k83á85š 66S69e12d29l30á30č41e43k 1933967277160

Vagonka Studenka prodaná Američanům a přestěhovaná do Rumunska.

+2/0
30.5.2017 10:44

K71a13r90e57l 63L63a13n67g96r 2822217530478

Taky pekny... za par mesicu nevyrobime nic.

+1/0
30.5.2017 10:59

T31o19m11á27š 46H94o58r59á94k 8620495896979

Je čas udělat Škodě T. pá pá.

+5/−1
30.5.2017 10:05

J79a43n 81K32a53m58r43a69d 1891553133770

Prodat technologickou českou firmu do rukou společnosti, která je vlastněná a ovládaná komunisty, to je sice byznys, ale jednou se nám to vrátí. Ve zlém. Stačí, aby nějaký komouš zvedl červený telefon a tahle česká firma půjde do sraček.

+7/0
30.5.2017 10:03
Foto

J73a46n 19V10a73l23a32l80í19k 6286129930486

Patří kyperské společnosti Ceil... tak jaká česká firma?

+1/−2
30.5.2017 10:22
Foto

J45a46n 31V52a32l22a92l77í29k 6806809240486

PS: co podniky který nakoupili kapitalisti ty nešli do vámi zmiňovaných sraček...

0/−2
30.5.2017 10:23

M48i50l62a91n 28K40a36s80a37l 1938849465725

Ne. Kapitalista se řídí financemi. Ne politikou.

+3/0
30.5.2017 10:34

K81a39r70e95l 84L93a46n85g31r 2152217570958

Jako for dobry. Tak to nam jiste vysvetlite proc bylo zlikvidovano ziskove CKD, Poldi Kladno a dalsi firmy co neprodelavaly.

0/0
30.5.2017 11:14

M77a82r95t92i32n 70R61u32z59i40c62k77a 1912308656547

Ziskove CKD a Poldi? Tak to krute ne, v 90 letech totalne v pr... neprodali nic, nemeli praci, stavkovali, ... chvili to zivili banky ovladane statem, ktere to odnesli nakonec, kdy je ty uvery polozily,...

+1/0
30.5.2017 12:23

K60a98r58e70l 91L50a96n91g35r 2432947920428

Ale jdětě. Poldi jela a měla materiály co neměl nikdo. Zájem soudruha ministra Dlouhého - potopit za každou cenu. Komu to prospělo? Rakouským a Německým specializovaným ocelárnám.

ČKD Tatra - metro, tramvaje - tam se ukázala platební morálka Prahy a dalších, mimo i jiné tunýlku na peníze za Smíchovské pozemky. Elektrotechnika - ta ležela silně v žaludku Siemensu a dalším - dokázala se i přes tunelování tehdejším generálním ředitelem držet nad vodou a větev jí podřízlo až pozvání dalajlámy na státní návštěvu.

Bouře a stávky byly protože GŘ tunelovalo i prachy z jednotlivých firem co byly na výplaty a to si lidi nenechali už moc líbit.

Likvidace ČKD DS (Tatra) a Elektrotechnika opět prospěla firmě Siemens - holt nepohodlná konkurence co jim brala zakázky musela zmizet a opět pomohl soudruh Dlouhý a jeho prsty.

+1/0
30.5.2017 17:43

J92a66n 23P44r44i43c58h66y41s61t86a42l 8291608783

Ta firma je ovladana komunisty uz davno, stejne jako cela rada dalsich firem v Cesku (jako napr. Agrofert). Co se tyce komunistu, tak v tom zadny rozdil neni. Rozdil je v tom, zda firmu ovladaji cesti nebo cinsti komuniste.

0/0
9.6.2017 16:42

M74a29r49t85i85n 71S43p28a16l98a 8845576617977

....tohle boli....

+6/0
30.5.2017 10:03

P39e37t33r 39T92y26č27k43a 6575712989222

Tak hlavně, že Roman odrbal drobné akcionáře.

+3/0
30.5.2017 10:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.