- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Naráz všichni litují prodeje Škody a přitom tady dostává v diskuzí neustále naloženo.
Know how půjde do ČÍNY. Němci to již pochopili a už se firmy do čínských rukou neprodávají.
Sklízíme to co tu zaseli pravicoví komsomolci z ODS, ODA a KDU v první polovně devadesátých let, když spustili zlodějskou kupónovou prý privatizací.
máte demokratické právo mlčet -makat- platit daně -a volit kobliháře protože jen on vám zajistí klid a pohodu v pracovních táborech
Do klína jim spadne i Transtech, ve Finsku se chudáci musí chytat za hlavu.
No, nejen Transtech...
ŠKODA TRANSPORTATION a.s, ŠKODA ELECTRIC a.s, ŠKODA VAGONKA a.s., TRANSTECH Ltd, ŠKODA City Service s.r.o, ŠKODA TVC s.r.o., PARS nova a.s., POLL, s.r.o., LOKEL s.r.o., ŠKODA Transportation Deutschland GmbH, ŠKODA TRANSPORTATION USA LLC., GANZ – SKODA ELECTRIC Zrt., TRADING RS Sp. z o.o., Sibelektroprivod
No, Siemens, Alstom, Hitachi, celou fabriku neprodavali, jen umoznili v cine vyrobu podle jejich know-how...
Pro všechny co se děsí prodeje číňanům s argumenty "všechno zkopčej a fabriku zavřou " tak jedinej důvod proč kupujou je že fabrika je v EU a know how? Snad nám ukážou jak dělat moderní "ne jen datem výroby " dopravní techniku.
Nejsem si jist, že to neskončí pro ČR špatně. Tradiční odvětví. Už jednou tahali vagonku Studenku z privatizačních .. My stále držíme rekord nejvyráběnějšího modelu tramvaje na světě. Lokomotivy, Elephant taky dobrý.
Proč by tu Číňan něco vyvíjel, když má vývoj levnější doma. Navíc jazyková bariéra.
Proč by tu něco vyráběl, když se tahá i mražená zelenina z Asie.
Ta slavná T3 je nejvyráběnější jen z důvodu monopolu v RVHP rozhodně ne z důvodu technologické špičky.
Tak oni majitele skodovky jiz nejsou nejmladsi a chteji v klidu dozit nekde na nejakem atolu v tichomori. A to taky neni zadarmo.
Za tenhle prodej bych je poslal na jeden hezký atol s takovým romantickým názvem, Bikiny
Tak se pořád mluví o tom, že nemáme být montovnou a bylo by dobré podporovat firmy, kde se něco vymýšlí, vyvíjí, vyrábí od začátku tady, ale i to málo co zbylo, prodáme číňanům. Licence do Německa a do Evropy nezískali, tak jim to usnadníme.