- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ideální umístění: Střechy automobilů (dokonce to nemusí být elektromobily), střechy domů na jižní straně (ideálně už počítáno při výstavbě).
Nevhodné umístění : Pole, louky.
Když dávat dotace, tak nikdy přes cenu vykupované elektřiny, ale jen na podporu výstavby (a to rozumně, aby tyto zdroje nebyly velmi zvýhodněny proti jiným zdrojům, které vyrábějí mnohem levněji, ale prroti dotované ceně nemají šanci na ni vydělávat).
To EU na to šla chytře a instalovala panely, když byly 5x dražší. A protože se to osvědčilo, tak se to chystá zopakovat i s elektromobily.
A protoze by to rozumny clovek sam neudelal, masivne to zadotovala a hodla totez delat z elektromobily, nez do nich baterie vyrazne zlevni.
Křemíkové plotny se chrlí ve velkém ... dosud ještě nikdo nevymyslel, jak naložit s vyprodukovaným odpadním teplem, aby ten křemíkový MOR zaplavující planetu nezhoršoval globální oteplování...
Zkuste si někde najít záko o zachování hmoty, ano?
rád bych připoměl že Čína má potíže s přenosovou soustavou = mají spoustu vybudovaných solárních panelů ale nejsou schopni z nich přivést proud do megapolí typu Peking, Šnaghaj, Nanking, Kanton, Hongkong...
Totálně nezvládnutá infrastruktura...
Ak tomu rozumiem, tak potom je to OK . Elektrina sa spotrebuje v oblastiach do ktorých sa nedá priviesť z megapolí typu Peking, Šnaghaj, Nanking, Kanton, Hongkong...nebudú musieť znásilňovať úzke miesta sústavy . Nejakých 20 rokov im to takto vydrží a potom možne začnú elektrinu prenášať "bezdrátom" ?