Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V17l17a15d16i44m98í27r 14F61i38b77i70g65e98r 5294361361344

Za 15 let bude první trať, nebo se poprvé kopne do země? Tipuji to druhé. VRT bude vděčné téma mnoha nadcházejících voleb.

+16/0
doporučit
1.6.2017 5:50

A41l88e84š 90L48i55s19o59v23s86k83ý 9219378512132

A až bude ta vysokorychlostka, tak přes Brno pojede krokem, protože bude probíhat 120.kolo referenda o umístění nádraží :-))))

+12/0
doporučit
1.6.2017 9:56

O87t88t19o 57P14o23s39p70í20š81i85l 4524985497588

Líbí se mi nadpis kapitoly článku "Bez tunelu to nepůjde"

No, jak jinak v tomto státě, že?;-D

+16/−2
doporučit
1.6.2017 6:29

G51e94o94r68g 47K24o13m32b25e65r60e34c 9484141276771

prestante stale snit o nejakych 300km/h Na vetsine useku to proste nebude mozne.

Staci se kouknout na VRT v Nemecku a jak se kde rychle jezdi viz http://www.wiki-info.de/bahn-verbindungen-ice/images/ice-hochgeschwindigkeitsstrecken-karte-deutschland.gif

+7/−2
doporučit
1.6.2017 8:27

J27a49k29u62b 21M39i26k78u29l28a59c24e80k 8667691667594

Co jim bude trvat 11 let nez kopnou do zeme?? Prvni kopnuti by melo bejt nejpozdeji 2020...a i to je 20 let zpozdeni

+3/0
doporučit
1.6.2017 10:41

M72i37c41h26a41l 81B64a72š85t86a 6414470625144

To určitě. Odporníci z téhle organizace by měli akorát tak mlčet a nic neslibovat. Jejich důvěryhodnost je nulová, stačí se podívat na současnou úroveň "rychlostních" tratí ... z toho bude akorát tak další tunel na peníze.

+5/−5
doporučit
1.6.2017 6:27

R31o16m64a17n 34P58o30l95á39č64e78k 5896289955

Líbí se mi mix článků z poslední doby ;-D.

1) Výstavba VRT, protože Praha - Brno bude za hodinu.

2) Růst Flixbusu a Regiojetu v autobusovém bussinesu, kde rychlým tempem narůstá počet lidí co jsou schopni jet i tisíc km busem a pozor i po západní Evropě, kde to VRT mají...

Takže, aby nám nakonec nespadla čelist, že sice máme VRT, ale jízdenka Praha - Brno bude za 500 Kč...

+4/−4
doporučit
1.6.2017 8:52

J53a18n 44B98e90n67e88š 5409885468115

plánovat můžou všechno, důležité je kdy se začne.. Spíš si myslím, že první RT bude až v příštím století.

+3/−2
doporučit
1.6.2017 8:31

R18u46d96o47l52f 39R47u80b65e54š 3919745111614

30 let po "revoluci" objevuje SŽDC novou technologii.

Vzniká první tým, první normy.

Se zpožděním 50 let za zbytkem Evropy.

+2/0
doporučit
1.6.2017 11:03

J41i10ř51í 40S11v60i62t91á46k 6766423787957

Podle zkušeností z let 1990 až dodnes vládnou na ČSD a potom SŽDC pravděpodobně mimoňové protože od té doby plánují rychlostní tratě nad 160 km/hod a nalili tam do rekonstrukcí tratí neskutečné miliardy a pořád se jezdí pomalu vede to k celkem logické doměnce že si tam manažeři mastí kapsy za státní peníze, vím že je to státní moloch a říká se že je to stát ve státě ale asi nastala doba kdy se budeme muset koukat podrobněji na výdaje a na kvalitu managementu na všech stupních což se nestane za vlády Sobotky a ČSSD

+2/0
doporučit
1.6.2017 8:57

A48l70e45n41a 74R74i70s33o50v82á 4976910219495

Myslím, že můžeme být naprosto v klidu;-D:-P

+2/0
doporučit
1.6.2017 8:29

M51i46c40h97a25l 68H96i38r35k88a 4877576440493

Vzhledem k hustotě zástavby v ČR bych to neviděl tak optimisticky.

Obecně mě děsí ten neustálý nekončící zábor zemědělské půdy, na silnice, na kanceláře, na bydlení, teď na VRT atd. ...:-(

+2/−3
doporučit
1.6.2017 8:46

J55o54s60e70f 20P59i50š42v93e18j59c 5986366908189

...Zatímco veřejnost může být projektu rychlovlaků nakloněna, horší to bude s přesvědčováním lidí, kterým má vést vlak nedaleko od domu...

- zajímalo by mne jaký je rozdíl mezi veřejností a lidmi??!! Z článku podle mne vyplývá, že veřejnost , to jsou obyvatelé především Prahy a těch několika málo velkých měst, kterým nevadí bydlení v králíkárnách a kteří budou mít k VRT snadný přístup a budou jí moci využívat. No a lidi, to jsou ti ostatní (většina), žijící především na venkově, kteří sice po VRT jezdit nebudou nebo tak max. 1-2 ročně (protože zastávka bude mimo jejich časovou dostupnost), zato se budou moci celoročně těšit pohledem na trať hyzdící a rozdělující krajinu (dost možná vedoucí na pylonech, takže zdaleka viditelnou) a současně si už zdaleka užívat zvuk vlaků jedoucích 300km/h (momentálně bydlím cca 0,5 km od koridoru a vlaky jezdící ani ne poloviční rychlostí, jsou velmi dobře slyšitelné i navzdory různým protihlukovým stěnám apod.) no a samozřejmě je bude těšit i vědomí, že se tahle "nádhera" stavěla z jejich daní.

+2/−3
doporučit
1.6.2017 8:08

M59a67r42t19i48n 22R49u10z46i44c63k37a 1502418196527

zajimave porovnani mapky z clanku s cedopem.... http://www.vysokorychlostnizeleznice.cz/

+1/0
doporučit
1.6.2017 16:22

J85a26n 35C82e93p38e47k 1304116880

Hlavně kluci nespěchejte, v klidu, pomaličku, kam se honit. Až budou v okolních státech všichni létat na antigravitačních autech, my budeme schvalovat s výhledem stavby 20 let koňku mezi Prahou a Brnem.

+1/0
doporučit
1.6.2017 9:28

T11o13m45á88š 64M68a70c47e27j39k29a 6251342117427

V této zemi je dopravní infrastruktura v zalostnem stavu a bohuzel není vůle sc tim cokoliv dělat.

+1/0
doporučit
1.6.2017 9:24

D14a60n34i75e95l 23K90r62o98n17e23r 7204644356647

Parada, to az si pro me jednou pujde smrtka, tak uz si pekne pojede rychlovlakem...

+1/0
doporučit
1.6.2017 8:56

P39a93v88e47l 33S48e95n10d54l97e67r 5794925913236

Tak možná v důchodu (jestli se ho dočkám) se projedu VRT do Prahy na pivo a to doví jestli :-):-):-)

+1/0
doporučit
1.6.2017 8:19

R65a10d11e81k 61H33o86l94í34k 1918864220826

....optimistický pohled na věc člověka čekajícího na R 49 ( cca 50km rychl silnice).......Až se bude psát rok 3006....že soudruzi ;-D;-D;-D[>-]Rv

+1/0
doporučit
1.6.2017 8:14

M89i56c55h59a82l 91G73r89i31v45a62l19s65k64ý 8333302967555

Nevniknou ,máme tu "Děti země" a pod. spolky,které budou vydírat.Bohužel.;-(

+2/−5
doporučit
1.6.2017 7:38

J20a68n 16K93l56e19i63c52h 3139155171928

Takže rychlovak Praha-Ostrava pojede zajížďkou přes Brno. To tam Regiojet bude rychleji. Má to cenu za to vyhazovat miliardy?

+1/−1
doporučit
1.6.2017 22:16

P23e40t60r 82O27t64ý50p21k29a 8202103488752

Ještě zde není dokončená páteřní dálniční síť a už se chystají rychlovláčky. Kde je studie provedelnosti, kolik to bude stát, návratnost projektu a také odhady kolik vůbec lidí a za jakých nákladů bude vláčkami jezdit. Podle mapy se jední spíš propojení Praha-Drážďany...Praha-Vídeň...Praha-Varšava...těch pár stanic zde v Čechách je proto..aby se to nějak zdůvodnilo....Co to přinese pro zdejší lidi....nic....bude se nastupovat jenom v největších městevh...Praha-Brno-Ostrava-České Budějovice...co my ostatní....jooo už vím....my to budeme cálovat ze svých daní....Napřed dodělejte rozestavěné dálnice....potom se puste na vláčky...Mě je jasný, že plno firem se třese na to jak se zase bude pěkně TUNELOVAT..rozkrádat...zde je to součástí každé velké stavby

+3/−18
doporučit
1.6.2017 6:39

A78n64t28o51n67í31n 71D13o94u41b11e24k 3820629979

SŽDC tj. Snaha Železnici Dodělat Celou nebere meze :-)

Pokud vůbec uzažují o rychlosti pod 300km/h tak to nebude VRT ale směšný pomalý vláček a opět jen ostuda

+1/−5
doporučit
1.6.2017 8:13

D50a29v48i70d 84P23e51t48r77ž14e80l15a 2656564433890

A předpokládám, že to budou stavět úplně stejně jako dálnice. Nejdříve "zbytečné" úseky (např. Tábor - České Budějovice) a na ty "důležitější" se jako obvykle zapomene (Mirošovice - Benešov nebo Hradec Králové - Mohelnice). P.S. Tábor - České Budějovice jsem uvedl jen jako příklad, netřeba si brát osobně :-)

0/−1
doporučit
1.6.2017 8:24

J57a16n 55V80r40a97b34e60c 4472840306194

Trochu sobecky myslím na sebe a ne na ještě nenarozené děti mých malých dětí...

Už aby bylo po volbách.

Takto se zastaví veškeré modernizace stávajících tratí - výmluvou, že tu někdy (za XX volebních období) bude VRT...

0/−6
doporučit
1.6.2017 9:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.