Diskuze

Tým SŽDC už plánuje rychlostní tratě, vzniknou ale nejdříve za 15 let

V kancelářích Správy železniční dopravní cesty vzniká poprvé tým, který má zastřešit přípravu rychlovlaků v Česku. Navzdory větší aktivitě se ale Česko první vysokorychlostní tratě nedočká dříve než za patnáct let.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

R14o96m81a50n 69H89a74n60u54s

14. 6. 2017 11:11

Hlavně mají koridory 300m ochranné pásmo, kde se nemůže stavět a to u trati, o které si většina lidí myslí, že je to utopie je smutné a opravdu to brání lidem, ale i podnikům v rozvoji.

Protože na to aby se vlak přiblížil času třeba na trase Praha Liberec by bylo potřeba investovat několik desítek miliard.

0 0
možnosti
JK

J24a31n 42K55l32e74i47c78h

1. 6. 2017 22:16

Takže rychlovak Praha-Ostrava pojede zajížďkou přes Brno. To tam Regiojet bude rychleji. Má to cenu za to vyhazovat miliardy?

1 1
možnosti

P57e27t10r 36Š68l26e33g20r

2. 6. 2017 8:49

Má to cenu, protože rychlovlak jedoucí z Prahy do Ostravy přes Brno tam bude rychleji než dnes (skoro o polovinu).

Za druhé se na jednu provozní linku dají hned tři největší města, což zlepší ekonomiku provozu.

A za třtí současná trať na Ostravu přes není zrovná přímá, spočítejte si kilometrický rozdíl oproti "oklice" přes Brno...

1 1
možnosti
MR

zajimave porovnani mapky z clanku s cedopem.... http://www.vysokorychlostnizeleznice.cz/

1 0
možnosti
Foto

Pane Súro, píšete o HOTOVÉ studii rychlého spolení z Prahy přes MB do Liberce. Nevím o tom, že by bylo opravdu hotovo. Mohl byste být, prosím, konkrétnější?

0 0
možnosti
RJ

Taková studie vznikla už v roce 2002 ( viz http://www.k-report.net/koridory/dalsi4.htm ). A už tehdy tam píšou o možnosti napojení trati do Liberce na VRT Praha-Dresden u Neratovic.

To je 15 let. Ony se ty plány nových tratí moc nemění. Mění se jen politická reprezentace, která je stále stejně neschopná a neakční.

0 0
možnosti
RR

v česku to nehrozí, bo je každý rok jiná vláda, která není schopná nic dotáhnout....jojo demokracie

0 5
možnosti
RR

30 let po "revoluci" objevuje SŽDC novou technologii.

Vzniká první tým, první normy.

Se zpožděním 50 let za zbytkem Evropy.

2 0
možnosti
DD

Mně se plán SŽDC na vedení VRT nelíbí. Co mají proti Mostu? ;-)

0 0
možnosti
DD

(proč tudy nevede hlavní trať)

0 0
možnosti
JM

Co jim bude trvat 11 let nez kopnou do zeme?? Prvni kopnuti by melo bejt nejpozdeji 2020...a i to je 20 let zpozdeni

3 0
možnosti
RJ

V Španělsku by to měli za 10 let zprovozněné, včetně projektu, povolení, stavby.

1 0
možnosti
AL

A až bude ta vysokorychlostka, tak přes Brno pojede krokem, protože bude probíhat 120.kolo referenda o umístění nádraží :-))))

12 0
možnosti
JC

J49a54n 64C32e38p35e98k

1. 6. 2017 9:28

Hlavně kluci nespěchejte, v klidu, pomaličku, kam se honit. Až budou v okolních státech všichni létat na antigravitačních autech, my budeme schvalovat s výhledem stavby 20 let koňku mezi Prahou a Brnem.

1 0
možnosti