Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M86i55l31o13š 19D43v78o23ř38á47k 8655447826691

Jako varianta dve hodiny mezi Libercem a centrem Prahy si urcite najde svoje zakazniky. Zvlast kdyz bude nasazena pohodlny a vybaveny Shark od Pesy.

Pokud clovek jede treba obchodne do centra nebo nekam na pankrac a nechce si brat auto anebo se hrkat sockou z cernaku do civilizace. Zvlast pokud to drahy nastavi za stejnou cenu jako zlutaka.

Ja takto vyuzivam prave kvuli pohodli a moznosti prace cesty na obchodni jednani vlakem z Prahy do Brna, Plzne, Budejovic a nekdy i Hradce (nemluve o Olomouci nebo Ostrave). Vlak neni nikdy rychlejsi nez bus, ale pokud v techto lokalitach mam jednani v dochozi vzdalenosti od nadrazi, tak je pro me zajimavejsi moznost prace za jizdy (oproti autu) a pohodli (oproti autobusu).

Takze neni to urcite o tom, ze rano vsichni opusti v liberci autobusak a nazenou se do vlaku, ale smysl takovy pokus urcite ma.

+19/0
doporučit
2.6.2017 13:33

T49o40m81á37š 49H55o58r81á29k 8520865526349

„Je hodně lidí, kteří každodenně do Prahy dojíždí za prací a vlak by určitě využili.“ Sedět 4 hodiny denně ve vlaku, po tom každý dojíždějící do práce z celého srdce touží. ;-D

+18/0
doporučit
2.6.2017 12:09

Ř84e84h66o80ř 90V73l96a59s15á28k 2654574641306

V době noutbůků a mobilního internetu mi to jako úplná hovadina nepřijde. Mému zaměstnavateli je celkem jedno, zda pracuji z kanclu, z domova nebo ve vlaku. Akorát občas prostě musím být v Praze na fyzické schůzce, která bývá kolem oběda.

V takové situaci pro mne dává smysl jet vlakem o dost déle, ale pracovat, než se krčit v autobuse, kde noťas rozumně ani neotevřu. Vlastně to tak dělám, i když na mé trase je ten časový rozdíl menší.

Protože čas ve vlaku si odčítám z pracovní doby a je strávený efektivně, zatímco čas v autobuse je soukromý a strávený neideálním způsobem.

Za klíčové považuji, aby šlo rezervovat místenku. Pak si to uživatele mého typu najde. Kolik, to si netroufám odhadnout.

+14/0
doporučit
2.6.2017 13:17

J24a17n60a 78S63t48e87h27l57í89k97o43v90á 2219140360786

to je tedy rychlík ;-) preferuji vlak, ale pokud bus jede do Liberce hodinu a vlak dvě, tak bohužel není co řešit..

+16/−1
doporučit
2.6.2017 12:05

A25n66t19o93n37í71n 66D73o69u84b19e44k 3210269789

V Nemecku se stavi, v Cesku se misto utraci neustale za dalsi a dalsi studie a prizkumy jestli ma neco smysl :-))

Prime vlaky uz tu davno mely byt a jsou to diletanti ze uz nejsou. Trasa je tedy ale smesna. Zazrak jsou ale vlaky. Jezdim pravidelne Praha -Vrsovice - Mala Skala a ty popelnice co tam jezdi jsou pro smich.

Kdyby udelali v sobotu a nedeli v 7 rano spoj z Prahy a v 18 zpatky tak tim do toho Liberce jezdit budu..

+9/0
doporučit
2.6.2017 12:38

M84a35r44t74i68n 72Š32t13r45o67s 4379767810578

Stačilo by postavit trať Milovice - Boleslav. Nebylo by to zase tak drahé, a mohli by po ní jezdit i lidé např. z Milovic do automobilky...

+10/−1
doporučit
2.6.2017 13:27

K82a85r54e78l 49M49a90z54a35č 3857453936149

Já bych ten vlak rád využil a ani by nevadily dvě hodiny, ale časy odjezdu a příjezdu jsou naprosto k ničemu. To vymýšlel nějaký blb. V Praze potřebuju být v 9.00 v kanceláři, tedy vlak by musel přijet nejdéle v 8.30 a končím v 17.00, takže nestihnu ani odjezd.

+8/0
doporučit
2.6.2017 13:57

R92a63d78i82m 45S72v29o58b64o75d39a 9673159926622

to je rychlik jak kjáva.

pojede to víc než 2 hodiny (prumerna rychlost 75km/h). v Praze bude pozdě (8:51) a odjíždět bude brzo (16:08).

k čemu takový vlak?

a to si ještě započítejte cestu na vlak a rázem to máte +2,5h.

+7/0
doporučit
2.6.2017 15:01

L72u35k98á93š 83V26e86v98e63r64k71a 1757866390

Z téhle diskuze je docela vidět, jak lidi mají omezený rozhled a cestu berou jen jako cestu, nikoliv čas, který lze využít k práci, ono je rozdíl tu machrovat, že autem to zajedu za hodinu, ale za tu hodinu nic neudělám, navíc ve špičce do centra Prahy to hodina z Liberce rozhodně není a i když někdo pojede jak prase, tak spoleh na to rozhodně není, ale vlak navíc vybavený zásuvkami a wifi má tu neskutečnou výhodu, že naopak člověk neztratí cestou vůbec nic, takže teoreticky může být v "práci" už hned v Liberci, většina lidí co dojíždí do Prahy stejně mají služební ntb a dělají částečně homeoffice, takže když si udělají vlakoffice, tak jiný den místo 4h práce můžou vzít rodinku na výlet a když se to vezme z tohodle pohledu hned sme někde jinde, jenže pro Liberečáky je to neznámá věc, ačkoliv jinde se to takto běžně provozuje, jen škoda že regioshark na to není úplně nejvhodnější vozidlo, taková souprava 854+954 má v první třídě plnohodnotný stoly u kterých by se pracovalo lépe, ale ono čd nic vhodnějšího nemají, protože regioshark je svižnější a v obloucích může jet o pár km rychleji, což na tento úsek přijde celkem vhod, akorát problém pro masové rozšíření je 1 spoj ráno a 1 odpoledne, takové akce nikdy nedopadnou dobře, věřím, že kdyby jezdilo ráno několik spojů po hodině a odpoledne to stejné zpět, tak si to časem zákazníky najde a klidně se i žralok naplní, když si tu vezmeme potenciál, který ten spoj má tak je tu obrovský zábor oblastí Liberecka, Jablonecka (pokud zastaví v Rychnově) Turnovska a Mladoboleslavska, navíc by se tím více otevřela možnost i pro cesty dál za Prahu, protože na hlavní nádraží to kombinací bus+metro vyjde v podstatě na ty 2h také s dvěma přestupy, což s kufry je značně nepohodlné, samozřejmě by si tato trasa zasloužila zrychlení a kdyby se aspoň postavila spojka u Milovic, tak se to posune i do konkurenčních časů k autobusu

+8/−1
doporučit
2.6.2017 17:13

J98a57n 38K73o68h38l 4493667831914

Do centra Prahy nejsou 2h zase tolik, kdyby to srazili ještě tak o půl hodiny, tak by to byl úplný luxus :) Ale to by musela vzniknout jak přeložka u Milovic, tak hlavně by se musel vynechat ten 'obchvat' Rádelskýho mlýna. Anebo ještě líp vykopat tunel pod Javorníkem..

+5/0
doporučit
2.6.2017 14:19

M14a62r97t27i19n 25H21o44u55b37a 6813101869508

Lidi denně dojíždějící za prací těžko využijí vlak s příjezdem v 9 a odjezdem v 16. To není ani pracovní doba. Navíc i kancelářský lidi mají obvykle v 9 už byt v kanclu.

Argument s fojezdem z CČM do centra je také úsměvný. Podle drah tedy má každý pracovat v dochodove vzdálenosti od hlavního nádraží

+6/−1
doporučit
2.6.2017 12:59

V19l87a16s63t24i27m73i95l 41H29a65l27b10i92c45h 8643235166508

Pamatuji doby kdy se v Turnově také nepřestupovalo a pouze přepřahalo.

+4/0
doporučit
3.6.2017 10:39

S16t89a31n27i69s88l48a53v 36N30ý59v57l98t 2704875643

Při koukání do knihy, nebo do počítače se mi ve vlaku neudělá na zvracení. Naopak stav trati mezi Turnovem a Boleslaví je takový, že si čaj z termosky do hrníčku nelejte. Mlátí to a hází jak za války.

Já jezdím na víkendy do Jindřichovic vlakem - Stadler, a vždy to celé strávím efektivní prací na pc. Paráda. NEsmí vám to ale ujet.

+4/0
doporučit
2.6.2017 20:00

M80a32r84e51k 66M28a17r30t78i60n 8909244276970

Myslím, že by si to některé cestující určitě našlo a tím nemyslím dva nebo tři :-) Ale jeden pár vlaků je zoufale málo.

+4/0
doporučit
2.6.2017 18:29

P90a24v74e58l 79Ř59a87p69e45k 7742746729465

Za pokus by to stálo, plus tomu udělat pořádnou reklamu.

+3/0
doporučit
2.6.2017 20:49
Foto

B75r81o71n66i56s22l38a64v 41G38a63b83r87y82š 2102489181

Na jednu stranu je to dobře, na druhou stranu tomu moc nevěřím. Autobus je na této relaci bezkonkurenčně nejrychlejší. Ale na cesty ad hoc to prostě není, pokud je pravda, že se píše o vyprodaných spojích dlouho dopředu. Člověk má aspoň alternativu v podobě vlaku místo dnešního spojení. Dvě hodiny je pořád ještě hodně. Kdyby se podařilo zkrátit to o půl hodiny, bylo by to o něčem jiném.

Nejsem si jistý, jestli na to budou lidi slyšet, ale někteří ještě stále neumějí efektivně naložit se svým časem.

PS: píšu z vlaku. ;-)

+3/0
doporučit
2.6.2017 17:31

Š97t34e36f38a38n 44F81r49i89č37a 7762208853196

Pokud je čas příjezdu do Prahy špatně, tak snad ani není důvod takový vlak zavádět.

+3/0
doporučit
2.6.2017 17:30

Z76d92e80n40ě48k 17D93u44f12e88k 2424584848

Jet vlakem 2 hodiny a nebo busem 65 minut a v x ternínech je rozdíl. A z Čerňáku na Hlavák to metrem může být do 20-ti minut

+3/0
doporučit
2.6.2017 13:21

A20l73e90s 76J86a31v36u76r50e46k 1187471464887

A co začít řešit dosud jednokolejnou neelektrifikovanou trať 070 - Praha - Boleslav ?

Pak by se tam vlaky vešly, místo toho vymýšlet objezdy přes Kozomlaty...

+3/0
doporučit
2.6.2017 12:26

R26a65d83i61m 53Š55o28l86c 1905175515614

Mně by se naopak líbil např. víkendový vlak směr Turnov, Tanvald po páté hodině ranní. Ten po sedmé je už celkem dlouho na jednodenní výlet či víkend.

+3/−1
doporučit
2.6.2017 21:12

P40e24t62r 31N47e94c78h59a70n74i98c60k88ý 7883586428350

Tak to by byl lepší vlak tak v 6 večer z Liberce a v 8 v Praze, aby odsál většinu studentů. Ti s bagáží zaberou autobus a metro, pokud student pojede na jižák, bude mu vlak pohodlnější. Navíc právě studenti si bukují několik spojů naráz a pak uvolňují místa. To by také odpadlo. Ale pochybuju, že tím bude někdo dojíždět z Liberce do Prahy. Leda by měl kancelář u hlavního nádraží, pak možná.

+3/−1
doporučit
2.6.2017 12:27

J55a72n 92Č12e27k76a77l 7279365874134

Dokud nebude jízdní doba aspoň srovnatelná, tak to nemá smysl...

+3/−2
doporučit
2.6.2017 14:28

J65a33n 82B83u34k35o89v22s23k28ý 1987222677858

Dostavte trať Milovice - Vlkava bude to pak mnohem rychlejší !! http://www.milovky.cz/clanky/co-je-to-paty-koridor--.html

+2/0
doporučit
3.6.2017 19:01

M27i50l66a33n 71C64h95a85l60u44p44a 7584596237463

Možná narazím, ale v této zemi nemá smysl uvažovat o VRT nebo brněnských kapslích či podobných nesmyslech pokud nebude možné dojet vlakem z centra Prahy do centra Liberce pod hodinu a čtvrt.

+2/0
doporučit
2.6.2017 18:23

M84i14c20h16a74e92l 47C91h24a35r63v98á46t 9299178563592

...Jede rychlík do Prahy

nikdo nemá obavy

jestli dojede

Nestaví, nestaví

vůbec nikde nestaví

kdo se mu postaví

toho zajede...

Sic to bylo z Opavy, ale k tomuhle článku to sedne jak prdel na hrnec.;-D

+2/0
doporučit
2.6.2017 17:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.