Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M61i27l37o61š 73D82v39o44ř74á31k 8245747446331

Jako varianta dve hodiny mezi Libercem a centrem Prahy si urcite najde svoje zakazniky. Zvlast kdyz bude nasazena pohodlny a vybaveny Shark od Pesy.

Pokud clovek jede treba obchodne do centra nebo nekam na pankrac a nechce si brat auto anebo se hrkat sockou z cernaku do civilizace. Zvlast pokud to drahy nastavi za stejnou cenu jako zlutaka.

Ja takto vyuzivam prave kvuli pohodli a moznosti prace cesty na obchodni jednani vlakem z Prahy do Brna, Plzne, Budejovic a nekdy i Hradce (nemluve o Olomouci nebo Ostrave). Vlak neni nikdy rychlejsi nez bus, ale pokud v techto lokalitach mam jednani v dochozi vzdalenosti od nadrazi, tak je pro me zajimavejsi moznost prace za jizdy (oproti autu) a pohodli (oproti autobusu).

Takze neni to urcite o tom, ze rano vsichni opusti v liberci autobusak a nazenou se do vlaku, ale smysl takovy pokus urcite ma.

+19/0
doporučit
2.6.2017 13:33

T20o64m77á87š 71H19o35r51á33k 8900245986669

„Je hodně lidí, kteří každodenně do Prahy dojíždí za prací a vlak by určitě využili.“ Sedět 4 hodiny denně ve vlaku, po tom každý dojíždějící do práce z celého srdce touží. ;-D

+18/0
doporučit
2.6.2017 12:09

Ř18e88h95o61ř 73V65l98a83s98á92k 2324264131286

V době noutbůků a mobilního internetu mi to jako úplná hovadina nepřijde. Mému zaměstnavateli je celkem jedno, zda pracuji z kanclu, z domova nebo ve vlaku. Akorát občas prostě musím být v Praze na fyzické schůzce, která bývá kolem oběda.

V takové situaci pro mne dává smysl jet vlakem o dost déle, ale pracovat, než se krčit v autobuse, kde noťas rozumně ani neotevřu. Vlastně to tak dělám, i když na mé trase je ten časový rozdíl menší.

Protože čas ve vlaku si odčítám z pracovní doby a je strávený efektivně, zatímco čas v autobuse je soukromý a strávený neideálním způsobem.

Za klíčové považuji, aby šlo rezervovat místenku. Pak si to uživatele mého typu najde. Kolik, to si netroufám odhadnout.

+14/0
doporučit
2.6.2017 13:17

J16a36n54a 63S49t65e61h38l67í93k69o50v52á 2329350750136

to je tedy rychlík ;-) preferuji vlak, ale pokud bus jede do Liberce hodinu a vlak dvě, tak bohužel není co řešit..

+16/−1
doporučit
2.6.2017 12:05

A70n59t83o72n35í85n 35D62o10u77b33e36k 3650849659

V Nemecku se stavi, v Cesku se misto utraci neustale za dalsi a dalsi studie a prizkumy jestli ma neco smysl :-))

Prime vlaky uz tu davno mely byt a jsou to diletanti ze uz nejsou. Trasa je tedy ale smesna. Zazrak jsou ale vlaky. Jezdim pravidelne Praha -Vrsovice - Mala Skala a ty popelnice co tam jezdi jsou pro smich.

Kdyby udelali v sobotu a nedeli v 7 rano spoj z Prahy a v 18 zpatky tak tim do toho Liberce jezdit budu..

+9/0
doporučit
2.6.2017 12:38

M54a16r16t44i95n 45Š59t59r10o56s 4609377660148

Stačilo by postavit trať Milovice - Boleslav. Nebylo by to zase tak drahé, a mohli by po ní jezdit i lidé např. z Milovic do automobilky...

+10/−1
doporučit
2.6.2017 13:27

K25a55r60e72l 26M28a54z52a44č 3427113686389

Já bych ten vlak rád využil a ani by nevadily dvě hodiny, ale časy odjezdu a příjezdu jsou naprosto k ničemu. To vymýšlel nějaký blb. V Praze potřebuju být v 9.00 v kanceláři, tedy vlak by musel přijet nejdéle v 8.30 a končím v 17.00, takže nestihnu ani odjezd.

+8/0
doporučit
2.6.2017 13:57

R85a64d82i14m 40S38v84o84b96o26d28a 9403179356102

to je rychlik jak kjáva.

pojede to víc než 2 hodiny (prumerna rychlost 75km/h). v Praze bude pozdě (8:51) a odjíždět bude brzo (16:08).

k čemu takový vlak?

a to si ještě započítejte cestu na vlak a rázem to máte +2,5h.

+7/0
doporučit
2.6.2017 15:01

L71u78k35á96š 94V95e62v76e74r91k67a 1477986620

Z téhle diskuze je docela vidět, jak lidi mají omezený rozhled a cestu berou jen jako cestu, nikoliv čas, který lze využít k práci, ono je rozdíl tu machrovat, že autem to zajedu za hodinu, ale za tu hodinu nic neudělám, navíc ve špičce do centra Prahy to hodina z Liberce rozhodně není a i když někdo pojede jak prase, tak spoleh na to rozhodně není, ale vlak navíc vybavený zásuvkami a wifi má tu neskutečnou výhodu, že naopak člověk neztratí cestou vůbec nic, takže teoreticky může být v "práci" už hned v Liberci, většina lidí co dojíždí do Prahy stejně mají služební ntb a dělají částečně homeoffice, takže když si udělají vlakoffice, tak jiný den místo 4h práce můžou vzít rodinku na výlet a když se to vezme z tohodle pohledu hned sme někde jinde, jenže pro Liberečáky je to neznámá věc, ačkoliv jinde se to takto běžně provozuje, jen škoda že regioshark na to není úplně nejvhodnější vozidlo, taková souprava 854+954 má v první třídě plnohodnotný stoly u kterých by se pracovalo lépe, ale ono čd nic vhodnějšího nemají, protože regioshark je svižnější a v obloucích může jet o pár km rychleji, což na tento úsek přijde celkem vhod, akorát problém pro masové rozšíření je 1 spoj ráno a 1 odpoledne, takové akce nikdy nedopadnou dobře, věřím, že kdyby jezdilo ráno několik spojů po hodině a odpoledne to stejné zpět, tak si to časem zákazníky najde a klidně se i žralok naplní, když si tu vezmeme potenciál, který ten spoj má tak je tu obrovský zábor oblastí Liberecka, Jablonecka (pokud zastaví v Rychnově) Turnovska a Mladoboleslavska, navíc by se tím více otevřela možnost i pro cesty dál za Prahu, protože na hlavní nádraží to kombinací bus+metro vyjde v podstatě na ty 2h také s dvěma přestupy, což s kufry je značně nepohodlné, samozřejmě by si tato trasa zasloužila zrychlení a kdyby se aspoň postavila spojka u Milovic, tak se to posune i do konkurenčních časů k autobusu

+8/−1
doporučit
2.6.2017 17:13

J71a12n 94K75o30h72l 4453727561964

Do centra Prahy nejsou 2h zase tolik, kdyby to srazili ještě tak o půl hodiny, tak by to byl úplný luxus :) Ale to by musela vzniknout jak přeložka u Milovic, tak hlavně by se musel vynechat ten 'obchvat' Rádelskýho mlýna. Anebo ještě líp vykopat tunel pod Javorníkem..

+5/0
doporučit
2.6.2017 14:19

M38a28r39t58i44n 53H85o20u29b52a 6213691319438

Lidi denně dojíždějící za prací těžko využijí vlak s příjezdem v 9 a odjezdem v 16. To není ani pracovní doba. Navíc i kancelářský lidi mají obvykle v 9 už byt v kanclu.

Argument s fojezdem z CČM do centra je také úsměvný. Podle drah tedy má každý pracovat v dochodove vzdálenosti od hlavního nádraží

+6/−1
doporučit
2.6.2017 12:59

V41l90a68s30t36i64m45i27l 46H97a62l56b38i21c59h 8783595366158

Pamatuji doby kdy se v Turnově také nepřestupovalo a pouze přepřahalo.

+4/0
doporučit
3.6.2017 10:39

S78t10a66n77i33s28l40a47v 81N36ý79v19l59t 2414725423

Při koukání do knihy, nebo do počítače se mi ve vlaku neudělá na zvracení. Naopak stav trati mezi Turnovem a Boleslaví je takový, že si čaj z termosky do hrníčku nelejte. Mlátí to a hází jak za války.

Já jezdím na víkendy do Jindřichovic vlakem - Stadler, a vždy to celé strávím efektivní prací na pc. Paráda. NEsmí vám to ale ujet.

+4/0
doporučit
2.6.2017 20:00

M87a81r76e52k 29M41a92r11t91i59n 8809964576980

Myslím, že by si to některé cestující určitě našlo a tím nemyslím dva nebo tři :-) Ale jeden pár vlaků je zoufale málo.

+4/0
doporučit
2.6.2017 18:29

P69a73v60e42l 26Ř63a41p33e90k 7962176349965

Za pokus by to stálo, plus tomu udělat pořádnou reklamu.

+3/0
doporučit
2.6.2017 20:49
Foto

B45r20o28n53i96s95l47a26v 89G76a59b62r58y67š 2732759401

Na jednu stranu je to dobře, na druhou stranu tomu moc nevěřím. Autobus je na této relaci bezkonkurenčně nejrychlejší. Ale na cesty ad hoc to prostě není, pokud je pravda, že se píše o vyprodaných spojích dlouho dopředu. Člověk má aspoň alternativu v podobě vlaku místo dnešního spojení. Dvě hodiny je pořád ještě hodně. Kdyby se podařilo zkrátit to o půl hodiny, bylo by to o něčem jiném.

Nejsem si jistý, jestli na to budou lidi slyšet, ale někteří ještě stále neumějí efektivně naložit se svým časem.

PS: píšu z vlaku. ;-)

+3/0
doporučit
2.6.2017 17:31

Z68d59e50n33ě37k 19D45u97f97e56k 2774554578

Jet vlakem 2 hodiny a nebo busem 65 minut a v x ternínech je rozdíl. A z Čerňáku na Hlavák to metrem může být do 20-ti minut

+3/0
doporučit
2.6.2017 13:21

A85l55e22s 17J94a64v81u41r37e98k 1607601524827

A co začít řešit dosud jednokolejnou neelektrifikovanou trať 070 - Praha - Boleslav ?

Pak by se tam vlaky vešly, místo toho vymýšlet objezdy přes Kozomlaty...

+3/0
doporučit
2.6.2017 12:26

R83a82d63i15m 72Š59o24l65c 1485735555214

Mně by se naopak líbil např. víkendový vlak směr Turnov, Tanvald po páté hodině ranní. Ten po sedmé je už celkem dlouho na jednodenní výlet či víkend.

+3/−1
doporučit
2.6.2017 21:12

P82e18t17r 97N96e90c47h44a29n73i16c45k60ý 7773206578360

Tak to by byl lepší vlak tak v 6 večer z Liberce a v 8 v Praze, aby odsál většinu studentů. Ti s bagáží zaberou autobus a metro, pokud student pojede na jižák, bude mu vlak pohodlnější. Navíc právě studenti si bukují několik spojů naráz a pak uvolňují místa. To by také odpadlo. Ale pochybuju, že tím bude někdo dojíždět z Liberce do Prahy. Leda by měl kancelář u hlavního nádraží, pak možná.

+3/−1
doporučit
2.6.2017 12:27

J32a51n 71Č75e66k62a24l 7259925724824

Dokud nebude jízdní doba aspoň srovnatelná, tak to nemá smysl...

+3/−2
doporučit
2.6.2017 14:28

M97i70l88a73n 42C48h53a97l33u29p11a 7634686147483

Možná narazím, ale v této zemi nemá smysl uvažovat o VRT nebo brněnských kapslích či podobných nesmyslech pokud nebude možné dojet vlakem z centra Prahy do centra Liberce pod hodinu a čtvrt.

+2/0
doporučit
2.6.2017 18:23

Š64t18e56f68a21n 80F13r18i21č50a 7142488163506

Pokud je čas příjezdu do Prahy špatně, tak snad ani není důvod takový vlak zavádět.

+2/0
doporučit
2.6.2017 17:30

M54i83c80h97a74e60l 30C12h27a71r28v38á66t 9599128133492

...Jede rychlík do Prahy

nikdo nemá obavy

jestli dojede

Nestaví, nestaví

vůbec nikde nestaví

kdo se mu postaví

toho zajede...

Sic to bylo z Opavy, ale k tomuhle článku to sedne jak prdel na hrnec.;-D

+2/0
doporučit
2.6.2017 17:15

J18a16n 61B24u59k16o45v14s70k26ý 1677802617918

Dostavte trať Milovice - Vlkava bude to pak mnohem rychlejší !! http://www.milovky.cz/clanky/co-je-to-paty-koridor--.html

+1/0
doporučit
3.6.2017 19:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.