Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J49a61n 12D95ě17t48á37k 4451494689560

Když přijdu do kamenného obchodu a polovina věcí, co si chci koupit, tam bude virtuálně, tak už mne tam nikdy neuvidí.

+9/0
doporučit
4.6.2017 13:18

M25a74r56t78i72n 19S73r16p 3761966793

Přímo bytostně nesnáším samoobslužné pokladny! Už jenom z principu, že dělám práci za pokladní a přitom z ceny nákupu nemám žádnou slevu. V ceně zboží jsou totiž zohledněny veškeré další náklady, takže i služba pokladních. A neříkejte mi, že si mohu sám vybrat! Když přijdu do TESCA ráno v 8 hodin, tak pokladní abyste pohledal. Otevřeny jsou jen samoobslužné!

+12/−2
doporučit
4.6.2017 13:31

D64a16v50i98d 68M70i24n56a19ř61í38k 3212298836282

mam pocit, ze pokrok timto smerem clovekem zabiji - uz nebude schopen uvazovat, nebude schopen se umet rozhodnout - vse podridi podprahovym reklamam, ktere mu leccos podsunou v zajmu jeho vetsiho pohodli a tu zadel ne a ne zvednout...

Proste stada ovci, ktery budou sefovat korporatni pasacci :/

+11/−3
doporučit
4.6.2017 13:40
Foto

M84a12r55t91i36n 60F79a84l57t71ý73n 9861376634468

Ten pán pěkně kecá. Je jak falešná pětka.

1/ Už některé řetězce v tuzemsku takové nástroje využívají?

Jmenovat nemůžu. Několik pilotů běží, zatím jsou ale v neveřejném režimu.

- Jinými slovy, už vás špehují a aby na ně úřady nemohly, tak je to "neveřejný režim", čili k tomu nepustí ani kontrolního uředníka státu.

2/ je hodně zákazníků, kterým to nevadí a stojí o to, aby s nimi řetězec komunikoval.

- Co je to hodně? Tato formulace dokonale zakrývá pravdu a realitu, ať je jakákoli.

3/ Mají se pokladní a obsluha v obchodních řetězcích bát propouštění?

- Na tuto otázku v podstatě neodpověděl, jen chodí kolem toho a vymlouvá se na nedostatek "kvalitních pokladní"... atd. Jistě že snížili stavy, proto to přeci dělají.

4/ My chytré regály sami nevyrábíme, nicméně implementaci v tuzemsku podporujeme.

- Komu co chce namluvit? Je přeci úpně jedno, zda špehují zákazníka přímou kamerou nebo "chytrým regálem". Je nezajímá zákazník, ale odbyt zbpží, Takže to je jen jiná forma, pro kterou nepotřebují schalování zákazníků, aby se nechali špehovat.

+6/−1
doporučit
4.6.2017 20:04

M89a20r16i84n 54V60e95l48č76e22v 5874398167288

Chápete to? Ten týpek vypadá, jako by z toho všeho měl radost ....

+6/−1
doporučit
4.6.2017 14:18

J13a55r72o60s86l17a28v 23S50v45o10b79o58d78a 1344815438609

Článek a rozhovor je značně nedotažený !;-€

"Produkty méně často prodávané možná už nebudou na obchodě fyzicky, ale jen virtuálně."

- A pak jako co? Si je objednám a pošlou mi to? To už si to mohu rovnou objednat na netu.

"Mají se pokladní a obsluha v obchodních řetězcích bát propouštění?"

- Na otázku neodpověděl. :-P

"Senzory si ohlídají, jakým tempem zboží ubývá, a doporučí objednávku."

- To už snad prodejci mohou dávno vědět díky elektronickým pokladnám propojeným s databázi hned vidět, co se jak rychle prodává, a co dochází.

"Technologie umožňuje, aby zboží, které vezmete do ruky, se ihned díky počítačovému vidění přičte na váš účet"

- Jáké, do prkénka, počítačové vidění?! Rozpoznávání z kamer nebo co si pod tím mám představit?!

Kdo tohle do háje psal a editoval?! ;-D

+4/0
doporučit
5.6.2017 3:17

M20a29r51t32i36n 73R32u31z46i34c42k14a 1952538606807

Me zacina jit na nervy, jak se vse rve do telefonu, uz ted na nabiti vydrzi sotva dva dny a to jeste nen nekdy...

Uz vidim jak prijdu do obchodu a dostanu po chvili xx sms z nichz pulka budou reklamy a nez nakoupim, tak se mi vybije, pak tam budu v elektru 10 min. syat jak idiot, nez se mi nabije telefon, zjistim, ze se mi odecetlo z uctu neco co jsem nekoupil a pujdu to reklamovat...

Mj. v cr bude muset na sensorech byt antinarsanostni filtr...

+4/0
doporučit
4.6.2017 19:58

J12a98n 23P98a29v44e32l 8493732158146

Rozesmála mě jeho poznámka o frontách. Fronty jsou umělé, aby se nakoupilo zboží u pokladny.

Jinak, senzory jsou a pár desítek let ještě budou dražší než prodavačka, nehledě k tomu, že automatizovaný systém doplňování by vyžadoval totálně předělat obchody (a zase, zaplatit šíleně drahý systém). A pak by museli marketingový mágové zase vymýšlet, jak lidi dokopat k tomu, aby si koupili věci které původně koupit nechtěli. Jo, časem se tenhle systém zavede. Ale nemyslím, že to je moc blízká budoucnost.

+2/−1
doporučit
4.6.2017 15:01

T95i81b70o65r 43M61a76s20n64ý 7957754808490

Jsem zvědav, k čemu tyto inteligentní stroje budou, až na Zemi budou zuřit války o vodu.

+2/−2
doporučit
4.6.2017 14:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.