Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J83a85n 81V15a92l35a49l76í91k 6826229510966

I ve Švýcarsku platí dopravu nebo si myslíte že nikoliv?

Na financování veřejné dopravy v roce 2008 byl podíl federace, kantonů a obcí ve výši 5,088 mld. franků.

+10/0
doporučit
3.6.2017 21:28

K36a60r92e25l 48M90o26k13r50y94k 3176408323

tak tímto motoráčkem,který má jedno wc,až na pár míst v přední části minimální rozteč mezi sedadly,žádná vyšší třída jsem jel ze zvědavosti z Budějovic do Krumlova a stačilo i na tuto vzdálenost nepohodlné nechápu jak tím může někdo jezdit až na Slovensko ?!

+14/−2
doporučit
3.6.2017 18:47

L42u56k56á41š 90S35e71d42l39á26č50e60k 1413557297670

Arriva s vlaky z osmdesátých let nemůže v ČR konkurovat. Lidé jsou zvyklí na moderní soupravy.

+12/−4
doporučit
3.6.2017 18:22

Z13d32e81n74ě19k 77K26o74v79á77ř 9218809449865

Kdo by chtel jezdit timhle motorakem. Proti vlakum CD bez sance....

+7/−1
doporučit
3.6.2017 16:39

R36o98m59a81n 46P63o73l59á91č63e28k 5456159725

Arriva je největší odpad co v dopravě existuje... At už vlaky, tak autobusy...

Navíc kolik že dostali DB v loni od německého státu injekci, aby neměly problém? 1 mld EUR?

+7/−2
doporučit
3.6.2017 21:22

M43a92r26t61i67n 23N61o11v65ý 1499257550490

Šrot z Německa. Spolehlivost 0. Minule zpožděn o 80 min na Slovensko už V Praze na odjezdu. Technická závada prý. Náhradní souprava není.

+8/−3
doporučit
3.6.2017 16:39

J10i91r28k49a 96N61o79v48á35k 6132555465969

popravdě tu arrivu nechápu. když v tomto případě naříká, že nelze konkurovat, protože předtím jede vlak čd placený krajem, tak jak potom může konkurovat na lince praha-benešov, kde ostatní linky jezdí v rámci integrovaného systému (S9), tedy přes 90% cestujících jezdí na opencard, kterážto ovšem u arrivy neplatí a je nutné zakoupit jízdenku. když ten vlak vidím ve vršovicích, tak je v něm odhadem tak do 10 lidí.

tak jak se jim to může vyplatit ? nebo že by na téhle trati prodělek nevadil ?

+5/−1
doporučit
3.6.2017 17:29
Foto

J86a55n 65V42a40l13a40l69í24k 6246779660306

p.Ondřeji Nováku proč tedy u soukromých dopravců autobusů kteří dostávají platbu za objednanou službu se nemluví o dotacích tak jako u ČD... u autobusu vám to nevadí tak jako vám to vadí u ČD?

Kraje ročně zaplatí autobusovým dopravcům přes pět miliard korun za to, že pro ně zajišťují dopravu na ztrátových regionálních linkách.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/kraje-autobusy-doprava-smlouvy-bez-souteze-fzq-/eko-doprava.aspx?c=A170529_202603_eko-doprava_ale

+5/−1
doporučit
3.6.2017 17:23

J48i45ř73í 97J93o41z31a 3178343590981

Arriva spada pod koncern Deutsche Bahn. Zacalo to jidlem (jina kvalita jidla na Zapade nez u nas pri srovnani stejneho produktu) a pokracuje to vlaky... kdy to skonci? To opravdu porad budeme odkladistem pro Zapad?

+5/−2
doporučit
3.6.2017 20:31

V44e77n48d53e92l94i66n23a 16K30e25l73l54e10r 9175836528196

Ne, ze bych nejak milovala CD. Zvlast prvni trida je skutecne 'jednicka'..ale Arriva? Kdo koho podplatil, ze to jezdi (stoji?) na ceskych kolejich?

Z vlastni zkusenosti a zkusenosti mych kamaradu z Walesu je to fakt pekelny vlakovy zarizeni. Zlaty stary dobry motoracky!

proste za me Arriva fakt ne, je to 'fake' ;-)

+6/−4
doporučit
3.6.2017 16:57

J39a76n 14J70e39m41e40l12k61a 1145610

Pro cestujícího je to dobře Ariva jezdí. Jezdí tam více spojů. DB 628 je docela pohodlný stroj, na tenhle tankodrom ideální, nemusí se přepřahat. Výhoda open access vlaku, že nutí zlepšovat služby. Přitahuje nové cestující. Ariva se tady musí snažit, aby přitáhla cestující (občerstvení atd). Ne jako když vyhraje jeden pseudosoutěž a na 15 let, má monopol a ještě si určuje cenu.

Zimolův výherce nebude jezdit pohodlnou db 628, ale sprinterem s 65 místy. Menší než jeden vůz ČD - 90 míst. A hlavně, že v požadavcích měla být klimatizace (což třeba 628 nemá). Ale v sezóně se bude část cestujících drkotat přidanou neklimatizovanou regionovou. 2 hodiny. A ještě si troufám tvrdit, že část ve stoje. Sprinter+regionova - ani to kapacitně v sezóně nebude stačit si myslím.

Čím tam jezdí dnes dráhy na osobních vlacích? 4ř vozové soupravy - 2 * vůz 842 (pneumatický podvozek), 2 přípojné vozy(po 90 místech). Tedy 340 míst.

K tomu ČD prý nádraží opouští, např. Krumlov, vybavení se prý bude likvidovat. Takže žádné čekárny, prodeje lístků na nádražích, žádné úschovny, žádný ČD bike. Funkční systém prodeje lístků, ne jako krajské srandy na tabletech.

K tomu jestli se budou za hubičku rozprodávat, šrotovat vlaky/lokomotivy.. Pak to už nikdo za 15 let nevrátí. Stejně jako v Británii..

+4/−2
doporučit
4.6.2017 8:24

V14í74t 79P31r15č42í94k 9348900264300

Arriva už nikdy! Přesvědčil jsem se na její lince Nitra - Praha, která je dlouhá asi 500 km a jezdí ji motorák, srovnatelný komfortem i rychlostí s regionovou. Když jsem tento vlak chytil v Uherském Brodě, byl jsem rád, že se dostanu přímým vlakem do Prahy. Ale přehodnotil jsem to, ještě než přišla průvodčí. Raději jsem v Olomouci přestoupil na jiný spoj, který je v Praze ještě o něco dřív a komfortem předčí tento motoráček o několik tříd.

+3/−1
doporučit
5.6.2017 0:14

R29a21d52e24k 28Š30i98m53e92k 3343463637245

To je fakt, že dotace jsou mrháním peněz daňových poplatníků, nicméně na západ od našich hranic se občas stále domnívají, že nám sem stále mohou poslat cokoliv...

+3/−1
doporučit
3.6.2017 20:21

F30r32a40n17t18i21š61e92k 14V19a53n25ě49k 1937324947737

Na té trasy byly všechny spoje objednané krajem či státem, byť ne přímé spojení. Ale přímý vlak jel z Prahy až do Českého Krumlova a už od prosince, takže to Arriva dobře věděla. A kolik procent cestujících jelo s nimi až z Prahy až do Nové Pece. Spíše jen prostě nevyšel byznys plán a to je vše. Navíc u spojů, které jsou objednané státem je jistota, že pojedou na základě objednávky a ne, že se ze dne na den soukromá společnost rozhodne, že nepojede.

+4/−3
doporučit
3.6.2017 18:15

R88a28d27i23m 55Š83o59l85c 1275225805614

A proč se nenapíše rovnou, že Arriva je součástí také státního molochu DB. Tak buďme trochu vlastenci, ne? ;-)

+5/−5
doporučit
3.6.2017 18:47

L60u68c79i38a26n 17P84a20p63a27z81i14a68n 5364167431695

To snad tušili od samého počátku, že národní dopravce je náš favorit, nikoli staré vysloužilé vagony z Německa. Arrivu nechceme.

+6/−7
doporučit
3.6.2017 18:29

P12e80p15a 30B96r60a57t45r95š16o75v55s56k32ý 9935496219511

Achjo. Zase se navážet do ČD. Místo toho, aby se udělal článek o celé změně GVD, tak se zase jen vystřelí do zlých ČD. Honzo, Honzo...

+6/−7
doporučit
3.6.2017 16:22

P57e84t45r 21P77e25t19r 6623342118453

"Arriva škrtá část spojů. Dotovaným vlakům ČD nelze konkurovat, říká"

Vlaky čd nejsou dotované, jsou objednané a za objednané služby se platí. Když vám doma instalatér opraví kohoutek tak té následné platbě taky neříkáte dotace. Když kraj přestane ČD za ty vlaky platit tak tam i přestanou jezdit.

A vůbec, zrovna Arriva není žádná hitparáda, to už zlaté ČD, které jdou aspoň trošku s dobou. U nás arriva účtovala 40kč přirážku za platbu ve vlaku a vůbec nikoho nezajímalo, že jste měli na přestup 2 minuty (takže na nádraží pro lístek to člověk nestihl) a že pokladní v Praze na hlaváku o nějaké soukromé lokálce nevěděla, takže se u ní nedal lístek koupit...a už vůbec to nebylo možné v případě, kdy jste měli lístky ČD z eshopu. Od vánoc na té lokálce jezdí ČD, jezdí více spojů, jezdí přímé vlaky přes půl Moravy a jezdí nové soupravy nebo klasické (i když starší) soupravy místo rozvrzaných 810 nebo regionek, které sice jsou nové ale uvnitř neslyšíte vlastního slova...a obce na tom ve výsledku vydělaly, protože Arrivu si musely platit sami zatímco ČD platí kraj.

+3/−3
doporučit
3.6.2017 17:15

D19a86v57i52d 52P56e19t10r 7560396700285

Soukromí dopravci si vždy vyberou lukrativní tratě, pak na nich ČD sníží jízdné a začne cenová válka na což oba a nakonec i cestující doplatí (není dost peněz na modernizaci vlaků a lepší služby). Pak se jezdí levněji, ale méně pohodlněji, méně bezpečněji atd.

+5/−9
doporučit
3.6.2017 16:20
Foto

J79a79n 20V77a44l18a69l59í19k 6286249630846

pro kritiky Čd jak by jste chtěli zajistit dopravní obslužnost na nějaké trati kde jezdí ČD a má tam třeba cca 26 spojů jedním směrem, myslíte si že by to nahradil hned nějaký soukomník a měl by dostatečnou kapacitu vlaků nebo by se zhoršila dopravní obslužnost a jezdilo by vlaků méně?

+2/−2
doporučit
3.6.2017 17:31

F84r65a68n36t15i86š96e33k 44M60a96t87ě97j14č78e47k 7393202943281

Němci se domnívají, že do kolonie stačí vlaky vyrobené více než před třiceti lety!

+1/0
doporučit
3.6.2017 23:42

L24i27b41o96r 14J40a28n26e40č84e98k 4685425875661

Dotovat to, co je schopne se uzivit samo je zlodejina a mrhani penez, za ktere by nekdo mel jit sedet.

+3/−10
doporučit
3.6.2017 19:55

V71i53k40t29o34r 82N30á56r45o59ž80n55ý 3209642798

Arriva v železnici je pro mne velká neznámá. Působí na mna hodně chaosovým dojmem.Mám pocit,že její čeští manažeři nevědí co chtějí. Kolik linek a vlaků už jezdili, aby je posléze zrušili... Přece věděli dopředu,že od státu nic nedostanou a že budou muset jezdit proti dotovaným vlakům. Proč je to tedy překvapuje ?

Já jsem Arrivu chápal jako silnou firmu,která se vrhá záměrně do ztrátového byznysu jenom proto,aby získala nějaké zkušenosti,reputaci , které by využila v době,až se ve velkém budou vypisovat výběrová řízení na provoz dotovaných vlaků..

+1/−1
doporučit
4.6.2017 8:42

F71i87l14i68p 66H69e48r37c39í10k 9559782167135

Škoda, docela jsem se těšil. Snad Arriva nachystá jiné trasy. Jejich vlaky jsou příjemné.

0/−2
doporučit
4.6.2017 12:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.