- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vyšší ceny = vyšší nabídka, menší poptávka = šlo lépe sehnat odvoz.
Co přesně je na tom špatně?
No jo no, v bojovych zonach je riziko a tudiz vyssi ceny
Ocekavam narizeni Evropske komise, podle nehoz budou muset vsechny sluzby vyrazne zlevnovat, jakmile po nich stoupne poptavka.
Holt si Uber ještě nezvykl na novou situaci (Ale politikové nabádají ať si zvykáme, takže se dá předpokládat, že časem si zvykne i Uber a v den útoku bude automaticky vyhlašovat "akční" ceny)
Pro mistni ochrance podnikani - mate pravdu, vzdy se nasly v dejinach duvody, proc vydelat na valce, zbrojeni, podpore teroristu a nasledne zas prodeji ochrany proti nim. Kseft je kseft. Pesne jak tu pisete.
Proč by měl čelit kritice? To je první zákon ekonomie, že v době zvýšené poptávky rostou ceny... Důvod zvýšené poptávky je irelevantní... Navíc zákazníci byli informováni předem....
Teorie krásná, chtěl bych vás vidět jak k vám do taxíku přijde zakrvácená žena, která byla zrovna u teroristického útoku, chce se dostat domů ale při tom zmatku ztratila peněženku. "Chápu, že je to nepříjemné paninko, ale byznys je byznys" Pane Kalina vy jste formát.
No to je prostě ta nastupující ekonomika,nic lidského v ní není.
No nevím , kdybych byl já taxikářem v Londýně a utíkalo by ke mě 10 muslimů ,tak raději zahodím klíčky od auta a skočím pro jistotu do Temže.Nemohu si být jistý ,jestli to nejsou zrovna ti útočníci s tím nožem
no a meli snad zlevnit, kdyz chce jezdit vic lidi?
JJ, ten hyenismus je take jedna z vlastnosti, ktera se tahne lidskymi dejinami a je jednim z duvodu proc nelze pocitat s nejakym vyvojem k "lepsi spolecnosti"