- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Místo posilování vlaků by bylo jednodušší poslat v plánované trase posunuté teoreticky o 1 minutu později samostatnou soupravu 471 ...
To už nemají s ČD dobré vztahy jako dřív, nebo jen nechtějí platit za zálohu? Vím že zpočátku si od ČD pár vozů pronajali když měli o jednotku méně.. Nevím teď zda to byl samostatný vlak, nebo přidané vozy k ČD vlaku, ale to je fuk.
Jo soukromníci by rádi nahradili ČD, ale jakmile je problém nemají zálohu a spoje bez náhrady zruší. Zákazníci nechť si poradí sami. A až bude opraveno ať se vrátí a zanevřou na ty zlé České dráhy které jim ničí byznys, ale pro takové případy mají zálohy.
Obávám se že kdyby jim souprava klekla v půli cesty lidi vysadí a nechají je tam. To u ČD ať jsou jakékoli nehrozí, mají nasmlouvané autobusy a cestující vždy dovezou, buď na nejbližší nádraží odkud lze pokračovat, nebo přimo do cíle.
Mno a to je důvod je na výběrovky nepustit? Aby si tu zálohu udělat nemohli?
Pamatuji si jak před 2 roky LE měl nehodu v Jistebniku na žel. přejezdu s nakl. autem Avia. ČD tenkrat vypomohly LE přidanim vozu pro jejich cestujici a LE personal protože jezdili par minut po sobě. A však když opravili jednotku dali ji do provozu tak v ČT Novotny s Jančurou nenechali na ČD nit suchou. Pani dopravci. Co k tomu napiše pan Sura?
Opravte si v článku ty časy zrušených spojů. Nějak vám nesedí s tím, co píše Leo Express.
A věta "ČD přidají ke svým pravidelným vozům další vozy" to je taky perla.
"firma účtuje storno poplatek za tyto zrušené jízdenky" Ty jo, tak to je síla
Jizdenku jsem mel koupenou, vystornoval na LEO koruny a koupil jinou bez poplatku. Ale mate pravdu, ze storno s vracenim na kartu=poplatek
Pritom vse dnes lze v pohode resit zabezpecovacim systemem...
Tak s tím běžte na SŽDC. Dostanete paletu dokumentace a předpisů, proč to nejde. Pak půjdete na MD a tam dostanete druhou, jelikož se ještě nedohodli, zda a v jaké výši budou zástavbu ETCS požadovat.
Na tuhle situaci prosím pamatujte pokaždé, když Radim nebo Leoš prohlásí, že "bude jezdit bez dotací". Nejsou to totiž dotace, ale platba za objednanou službu. Když se objednávka zruší, vlak pojede kdykoli se to soukromníkovi vyplatí. Soukromník totiž nejezdí aby přepravoval lidi, ale za účelem zisku. Ty koleje jsme tam ale postavili kvůli tomu, aby se obyčejný člověk mohl dostat za rozumnou dobu z Ostravy do Prahy a obyčejného člověka fakt nezajímá, jestli to Leošovi nebo Radimovi zrovna vydělá a jestli mu zrovna nefunguje jeden vagon nebo jedna souprava viz. http://ekonomika.idnes.cz/vlaky-na-vanoce-jsou-temer-vyprodane-dsd-/eko-doprava.aspx?c=A161220_093542_eko-doprava_suj
A kdo by platil dotace kdyby zlé firmy nebo zlý soukromník negeneroval zisk?
Z diskuze je vidět že ČD má přezaměstnáno.