Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pro zájezd osobně. Fischer vylepší pobočky, i když věří internetu

V době, kdy se čím dál více nákupů služeb přesouvá na internet, je to trošku paradox. Cestovní kancelář Fischer v minulosti výrazně investovala do internetového prodeje, teď však posílí prodeje na pobočkách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P56e47t74r 14D55l32o53u15h38ý 3515631602628

Tak jsem chtěl napsat, že rozšiřovat pobočky je pěkná kravina. Ale potom jsem se zamyslel a myslím si, že to smysl má. Stále tu bude určité procento lidí, kteří si s internetem nerozumí. Ti potřebují kamennou pobočku a o tyto zákazníky Fischer chce bojovat. Ti, co nakupují již dnes zájezdy přes internet, jsou pro české cestovky téměř ztracení zákazníci. Stačí porovnat ceny s německými/rakouskými cestovkami a není co řešit. Po jedné tragické zkušenosti s Eximem v kombinaci s Travel Service jsme zkusili německou cestovku (přes českou agenturu) a od té doby nikdy víc českou cestovku. Nebe a dudy. Stačí si promluvit v hotelu s těmi, co přijeli přes českou cestovku a musím se smát (nebo brečet). Takže Fischerovi nezbývá, než bojovat o ty klienty, kteří se internetového prodeje bojí.

0/0
6.6.2017 23:53

A87n87t22o90n44í39n 94N31e78b78u86ž28e22l12s94k53ý 7335339216820

Tak vám přeju hodně zdaru.

+1/0
6.6.2017 20:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.