- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jsem chtěl napsat, že rozšiřovat pobočky je pěkná kravina. Ale potom jsem se zamyslel a myslím si, že to smysl má. Stále tu bude určité procento lidí, kteří si s internetem nerozumí. Ti potřebují kamennou pobočku a o tyto zákazníky Fischer chce bojovat. Ti, co nakupují již dnes zájezdy přes internet, jsou pro české cestovky téměř ztracení zákazníci. Stačí porovnat ceny s německými/rakouskými cestovkami a není co řešit. Po jedné tragické zkušenosti s Eximem v kombinaci s Travel Service jsme zkusili německou cestovku (přes českou agenturu) a od té doby nikdy víc českou cestovku. Nebe a dudy. Stačí si promluvit v hotelu s těmi, co přijeli přes českou cestovku a musím se smát (nebo brečet). Takže Fischerovi nezbývá, než bojovat o ty klienty, kteří se internetového prodeje bojí.
Tak vám přeju hodně zdaru.