- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
České automobilky...? Spíš zahraniční montovny v Česku, protože zde žádná automobilka s českým vlastníkem již neexistuje.
Bylo by dobře, kdyby se průmysl diverzifikoval, ale teď můžeme být rádi za růst v této oblasti. Měli bychom přes stát a zvýšení daní tlačit na diverzifikaci
Pán si stěžuje na školství, ale současné zvyšování financí do školství, které zastaví jeho zhoršování se projeví tak za 10 až 20 let. Čili ještě 10 až 20 let budou vycházet studenti "horší a horší kvality".
Problém je ve financování školství a špatné spolupráci s firmami v minulosti.
Řešení aby se to za 10 až 15 let mohlo začít zlepšovat, je:
1) Lepší financování (=vyšší daně).
2) Spolupráce firem se školami, musí na to vyčlenit některé lidi a studentům věnovat čas.
3) Nějak motivovat své budoucí zaměstnance ve školách a dělat s předstihem mnoha let. Je to těžké, když nevíte jaké budou zakázky za rok, či dva vybírat si zaměstnance s předstihem 10 let, ale firmy které to dělat nebudoutak za 10 let nebudou.
sorry, ale to je typicky sosanské... ZVÝŠIT DANĚ
A nejsou třeba i jiné cesty?... Podpora podnikání obecně i ve školství, neházet byrokratické překážky každému, kdo chce něco dělat?... Co nejméně šikanovat podnikatele, kteří jediní tuto společnost živí?!... Zaměření ekonomiky na vývoj, výzkum, novou ekonomiku?... Namísto oněch montoven, které tu dnes jsou a za měsíc umí být komplet na druhé straně planety?... Není snad lepší podpora kvalifikované práce, než dělníků do montoven typu Nošovice nebo Amazon?... Ovšem mám na mysli kvalifikovanou práci podporovat, nikoliv ji byrokraticky vytvářet...
Každých 23 sekund nové auto.. Tak nevím, jestli je to úplně dobrá zpráva.
Detroit na to byl kdysi stejně A podívejme se dnes. Stačí se podívat na fakt, že oněch 28 000 je hluboký podprůměr zemí kam auta směřují a je jasné, že buď budou následovat neustálá podrážení koruny, nebo se stoupající mzdou budou klesat % výroby. Obojí je špatně.
Auto by mělo být jako stavebnice(větší Merkur). Kastle zvlášť, zbytek zvlášť. Stavebnice by měla být za 1/10 ceny. Možná bych tam vrazil úplně jiný motor, než nám vnucují.
proč se tady zdržujete a něcos tím neuděáte?
Tak by teď automobilky mohly vrátit, co se do nich nalilo ve formě šrotovného, ne?
Nj skolstvi stoji za..... A jestli budou ucitele brat (pod)prumerny plat tak se z toho nikdy nevyhrabe.....
Kdyby to byla jen lakota, tak by mzdy byly na cca 60 procentech tech nemeckych, ale tohle je ultralakota.
mzdy jsou přesně takové, za které jsou zaměstnanci ochotni pracovat, nejsou ani vyšší a ani nižší, ale přesně takové, dál to nemá smysl rozebírat, protože tohle pravidlo se nedá nějak obejít, když to zkoušeli komunisti, tak to skončilo měnovou reformou
Stát není povinen dodávat materiál pro montovny. Ať lidé studují, co chtějí. Když je zapaltí, bude techniků dostatek.