Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M20a12r10t30i26n 54R58u22z44i70c84k56a 1782968866537

A to je problem sednout na metro na Nadr. Holesovice?

Do centra je to metrem kousek... Pochybuju, ze vetsina lidi ma cilovou stanici Masarykovo nadr., spis dal pokracuji bud metrem nebo tramvaji...

+14/0
doporučit
8.6.2017 15:40

F67r54a85n42t18i75š16e44k 77L72u85p45e11n17s 4901261863165

SŽDC navrhovala, aby každý druhý osobák od Kralup, končil / vycházel v Holešovicích. Tím by se to dalo vyjezdit relativně bez velkého zpoždění. Ale ROPID je prý neoblomný a chce aby na Masaryčku jezdilo všechno. Prý je na to "politický tlak". :-):-):-)

+8/0
doporučit
8.6.2017 15:09

J84a61n 66B34u25b28i70k 9782251742767

...Jen to zmate nejen cestující, ale i dopravní zaměstnance...

Tak on se grafikon neplánuje podle potřeb cestujících, ale s ohledem na menší dušení flexibilitu zaměstnanců SŽDC?8-o

+5/0
doporučit
8.6.2017 15:07

P33a91v82e87l 82Š64k15v46r11n36a 5928852470814

Z Holešovic na Masaryčku přes Libeň? A co takhle rovnou přes Libeň, Malešice, Vršovice na hlavák, ať ta projížďka je ještě delší a úbytek cestujících ještě větší.

Myslím, že každý normální člověk vystoupí radši v Holešovicích, kde nastoupí na metro než aby jel z Holešovic na Masaryčku přes Libeň čtvrt hodiny... Než jezdit takhle nesmyslně s úvratí, tak snad radši ty vlaky ukončit v těch Holešovicích.

+5/0
doporučit
8.6.2017 14:56

K72a75r42e63l 92Ř39e91h89á56č67e19k 9102290701232

SŽDC místo aby hledala způsoby, jak by to šlo, tak hledá důvody, proč to nejde. Ono je toto pro SŽDC jednodušší řešení a cestující se opět vyřvou na ČD, a SŽDC bude v klidu. Tak proč by se namáhala. Podobný příklad je současná výluka v Brně, kde na dolním nádraží SŽDC neudělala žádné zázemí pro cestující a ti opět nadávají za toto na ČD.

+3/−1
doporučit
8.6.2017 15:25

J47o96s90e68f 11D48v92o62ř23á33č36e21k 9502154135905

Jen by me zajimalo za par let jestli ta miliarda bude stacit nebo zda to bude dalsi prasky tunel, pardon viadukt

+2/0
doporučit
8.6.2017 17:04

T75o29m51á52š 51J37o25r32d45a83n 3432453247

Jak si to Bohouš hned dává na Twitter ;-D

+2/0
doporučit
8.6.2017 14:14

P44e44t32r 63Š38i12m26e46k 2439787236288

V roce 1846 to stavělo 4 roky 3000 dělníků. Tomu říkám tempo a nasazení. Ne jak ti lemplove dnes.

+2/−3
doporučit
8.6.2017 15:22

J39o66s28e50f 84P52i76š43v80e77j27c 5716196818679

...Státní firmy se však stále dohadují, kudy budou odkloněné vlaky jezdit...

- to je velmi jednoduché, bude to stejné jako před dvěma lety, kdy probíhala oprava trati mezi nádražím Holešovice a Libní - budou jezdit naoprosto nahodile a ani ČD nebude chvíli před tím vědět, kudy vlak pojede (mašinfíra si asi hodí korunou :-/). Přesně takhle to totiž bylo - dost často se mi stávalo, že jsem na zastávce Bubny čekal na vlak ve směru na Masarykovo nádraží a cca 1 minutu před odjezdem vlaku bylo oznámeno, že tento jede přes nádraží Holešovice vzdálené cca 0,5 km (takový sprinter, zvlášť v parném létě, tedy skutečně nejsem). Občas to hlášení bylo vypuštěno úplně a cestující marně čekali na vlak, který už byl dáávno na Masarykáči :-/

+1/0
doporučit
8.6.2017 16:12

P26a14v57e47l 44B50í91n75a 1283515742873

Strojvůdce se děsí: Most se rozpadá, musí se to opravit.

Stavebnící se těší že budou mít co dělat: Žádný problém, pár měsíců a je to.

Úředníci, právníci, ekologové a politici skákají blahem: Výborně, čekají nás roky, možná desetiletí práce...

+1/−1
doporučit
9.6.2017 19:02

R58o81m18a72n 37K18r84a64t26o43c58h91v47í44l 6116657266594

Oni ho po té opravě stylizují do podoby v jakém byl kdysi postaven.

Nechápu proč?, proč ho nepostaví tak nějak nově moderně.

+1/−16
doporučit
8.6.2017 13:38

H53o56n43z92a 29F38á30t75o83r 2879745524320

Sobotka zahájil, aniž by věděl, zda to lze technicky realizovat. Prostě takové typicky politické gesto.

0/−2
doporučit
13.6.2017 9:56

L43u77b87o84š 97D69e54j43m10e95k 2132161825551

jdi pravovat s grafikonem do tohodle dopravního uzlu a uvidíme jakou máš dušení flexibilitu ;-D;-D

0/−2
doporučit
8.6.2017 15:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.