Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

RegioJetu docházejí stevardky, autobusy častěji jezdí bez nich

Nedostatek lidí na trhu práce začíná pociťovat i soukromý dopravce RegioJet. Na službách palubního personálu postavil jeho majitel Radim Jančura svůj byznys, teď mu ale stevardky odcházejí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K34a18r47e12l 54M28o13k26r47y88k 3926428813

tak když na to přijde tak ty stevardky v busech nemusí být vůbec !!

0/0
16.6.2017 17:35

J79a49n 70V46a18š82á52t86k74o 7151187973719

Horší situace bude až dojdou řidiči a strojvůdci. A to je reálné poměrně brzy.

0/0
14.6.2017 14:57

J73a31k20u59b 93K47n49e86c98h72t17o32v37s62k58ý 3500246721112

NA tu práci stačí výuční list. Pak se diví, že nemůže najít lidi.

+1/0
12.6.2017 18:23

K96a46r88e38l 41M30o23k16r31y95k 3586128393

tak nosit kávu a noviny může i se základním vzdělaním ..

0/0
16.6.2017 17:31

F14i82l53i80p 16N87a93v54r92á93t80i76l 2637230793304

Cože? 15 netto je podle vás za roznášení novin a kávy málo? Kor když tohle má za 30 minut hotový a zbytek času si hraje s mobilem a kecá s řidičem, aby pak za 3 minuty posbírala sluchátka (zkušenost na trase Liberec - Praha).

+5/0
11.6.2017 13:26

J92i45r59i 42D16o10m34i84n92i77k 1381798411280

R^

0/0
12.6.2017 10:00

M90i49l69o77š 28D54v18o76ř44á36k 8775557146521

to ma chlapec blby - ale prevazne muze podekovat svymu kamosovi agroburesovi, ktery v praze a okoli stahnul za poslednich par let nejakych 30 tisic praceschopnych lidi k prozirani statniho rozpoctu a budovani svyho vlivu.

0/−1
10.6.2017 22:51

F17r61a77n17t43i84š37e59k 97M69a32t13ě58j68č87e37k 7583242233741

Tak ať najme průvodčí. Vždy na tuto práci stačily!

+1/−1
10.6.2017 18:34

P13a41v16e84l 93K35u22c26h11t33a 4636601947814

A kde je vezmete, zvlášť v Praze? Na Ukrajině, z nepřizpůsobivých? I ČD jich nemají nadbytek a vlak je podle mne přece jen lepší než bus.

+1/0
11.6.2017 5:47

R76a40d10e30k 46J56a89n40a50t98a 9555246944482

Nechápu váš příspěvek. Průvodčí je kvalifikovanější a lépe placená práce než stevard. A to i u Regiojetu (akorát oni říkají té profesi "teamleader").

+2/0
11.6.2017 9:46

B87o16h76u63s42l39a48v 75H54u91d22z18i72e20c57z74e16k 2719188769915

Při platech v ČR nemluvme o práci, ale o hobby.

+4/0
10.6.2017 17:54

T56o37m37á76š 66B83o72č89e17k 2394789397729

konkurz u Stu.Agen. naženou vás do místnosti o teplotě 40 stupnů a sledují jak zvládáte krizové situace, úžasný

+1/0
10.6.2017 17:45

P38a94v55e10l 27K64u42c10h85t17a 4186381827784

Není-li stevardka tak by by měla být slevička. Osobně si myslím, že zejména na kratších cestách je nahraditelná - řidič předá nápoj,noviny, sluchátka mám vždy z hygienických důvodů vlastní. Ale řidiči musí část z úspory dát do výplaty. Až propukne robotizace nebo větší krize tak zájemců o práci může být zase dost.

0/−2
10.6.2017 15:05

D74a92v82i16d 28T56o40m78a48n 9855757552757

Samozřejmě, zvlášť na kratších linkách bude super, když řidič odbaví lidi, potom roznese noviny pro 63 lidí, dále nápoje pro 63 lidí atd...a z krátké linky bude co? ;-D

+6/0
10.6.2017 16:28

P85a46v61e42l 78K10u81c62h29t16a 4536521437904

Žádné noviny či kafe by neroznášel. Nápoj omezit na malou balenou vodu, kterou si cestující vezme při nástupu, stejně jako noviny. Stačí trochu uzpůsobit vstupní prostor. Neříkám že by to bylo ideální ale co navrhujete? Zvednout holčinám vejplatu o 5 táců? Nebo zrušit servis úplně? Pane, když jsem byl malý, tak byl takový odpor ke zrušení průvodčích v MHD v Praze - nejde to, bude to katastrofa atd.

+1/0
11.6.2017 5:44

D70a29v29i48d 82T14o89m24a24n 9555717202257

Evidentně to nakonec všichni přežili.. A časem k tomu stejně dojde.

0/0
11.6.2017 15:34

V96e26r16o23n51i19k66a 24K48o55u74k59o82l95s29k55á 8863386632844

K čemu mají mít maturitu??? na tuhle práci snad stačí, aby uměli anglicky... Když se naučí, co mají dělat, a budou mít jakž takž organizační schopnosti, můžou to dát i se základkou... A 15K je podle mě mizerný plat všude. Jen tady je ta výhoda, že při té dlouhé cestě busem si člověk snad může makat ještě třeba na něčem dalším...

+1/−2
10.6.2017 14:16

R65a69d58e29k 46D91o50l85e70ž32a15l 2709673830830

Nemusejí, zřejmě tím chtěl mluvčí naznačit, že nemají čas, protože se musí učit na maturitu. Takže nemůžou brigádničit.

0/0
10.6.2017 14:29

K46a22r91e12l 42M75o76k31r73y54k 3886108173

tak tady nemusí umět ani tu angličtinu (vnitrostátní trasy)

0/0
16.6.2017 17:33

J69o68s36e26f 18Š35v59e37c 6665866764583

Až mu budou docházet řidiči, zvedne jim platy nebo nám sem nažene úkáčka?

+5/0
10.6.2017 13:49

J68i80n52d25ř49i14c90h 97Š22k82o42p94e36k 4315191870475

nebude dělat nic

Bude fňukat jako jiní dopravci

+4/0
10.6.2017 13:51

L83u73k57á91š 42H25o12r94k87e62l 2425342563785

Myslím si, že existuje spousta holek, co dokáží někomu něco donést, nastavit nebo podržet, tak bych v tom neviděl problém ;o)

0/0
10.6.2017 13:46

O35l25i 53H73a93n33z15a34l 4508965122948

to jsou manželky

+5/0
10.6.2017 13:51

B86o35h41u89s86l26a70v 88H82u22d28z66i35e65c50z30e60k 2519588729645

Já bych taky rád, kdyby mi ho nějaká podržela.

0/0
10.6.2017 20:10

M13i17c79h81a56l 24P64o42h59o33ř59e88l46s38k76ý 1636970745255

tak to aby robky udělaly cover 3japanese airline stewardess a lidi se zas pohrnou

0/0
10.6.2017 13:46

J62a66n 95K22o95h85l 4473387821844

Tak jim přidám, ne? Nebo naberu lidi z pracáku, holt bude jejich zácvik stát víc času a peněz než u studentů a vysokoškoláků..

0/0
10.6.2017 13:25

R73o97m48a38n 39S82t27o61n17e39k 1119163569321

na pracáku moc lidí co umí mluvit aspoň trochu anglicky a mají maturitu nenajdete

+1/−1
10.6.2017 13:37

J87i68n76d87ř36i72c66h 62Š75k42o19p97e16k 4935821940185

přehnané požadavky.

Na vnitrolinkách je požadavek na aj naprosto zbytečný

+2/−2
10.6.2017 13:45

O85l80i 56H85a34n21z60a16l 4548585112898

přesně,nehledě na vysokou úroveň SŠ angliny.

0/0
10.6.2017 13:53

D45a24v56i19d 72T34o36m19a58n 9115197282217

A kdo se s cestujícími domluví? Na spoustě vnitrostátních linek jezdí víc než polovina cizinců, občas se stane, že česky mluvících jsou jednotky.

0/−1
10.6.2017 13:57

J32i15n28d41ř75i32c77h 21Š30k25o34p10e46k 4625571260815

ano, na vnitrostátních linkách jezdí hlavně cizinci ;-D;-D

+1/−1
10.6.2017 14:06

D80a23v64i71d 39T28o62m88a43n 9695567852597

Ano, na spoustě ano. Moc dobře vím, jak často jsem s cestujícími musel mluvit anglicky. Většina z nich si před cestou zjistí reference ostatních a tak ví, že s postaršími řidiči z ČSAD apod. si moc nepokecají, proto jedou se žlutým. A na některých linkách už dokonce vyžadují i ruštinu.

0/−1
10.6.2017 14:09

P83a70v38e73l 12L15á41n74í78k 5369325772247

Pitomost naprostá většina jsou češi hlavně na klasických linkách Praha - Brno - Jihlava třeba ... A na to aby se holka člověka zeptala jestli chce kafe, nebo čaj, na to je potřeba nejlíp doktorát z Angličtiny, že? :D

+1/−1
10.6.2017 16:10

D97a31v19i36d 71T78o92m76a29n 9945627482927

Psal jsem na spoustě. Zrovna Praha-Brno je opravdu ryze vnitrostátní linka. Ale podívejte se někdy třeba na Krumlov nebo Vary, nebo třeba jen něco, co jezdí přes letiště. A ti lidé se ptají na podstatně víc věcí..a samozřejmě je v zájmu firmy, aby byli schopní poradit, případně prodat něco dalšího.

A maturita evidentně není požadavek už dávno, když berou středoškoláky..

0/0
10.6.2017 16:20

L85i65b52o42r 62Z31a35v70ř40e62l 8719716601512

Myslíte si, že v Anglii vám česky někdo něco nabídne?? Přestaňte si konečně hrát na něco co nejsme a buďme normální a hlavně starejme se každý o své.

0/−1
12.6.2017 10:21

J83a16k12u86b 42R93o24u29s 3406792160979

Vy se evidentně staráte jenom o své.

+1/0
12.6.2017 16:42

D77a92v81i64d 75T74o35m18a28n 9755327452727

Česky pomalu nikde jinde, než u nás. Anglicky všude jinde na světě. Je to standard.

0/0
12.6.2017 17:20

P11a52v53e66l 68T46r63u20k36s19a 3703277182303

A maturita na roznaseni kafe je potreba proc? ;-D

+1/0
10.6.2017 15:33

R54o77m66a35n 72H35a64n52u42s 8875757869954

Jo která firma v dnešní době neochopí zavčasu, že dobré lidi si musí držet a dobře je zplatit jinak už tak dobré nikdy nesežene, bude zaučovat nové lidi, na práci jednoho kvalitního bude muset přijmout dva nové tak brzo zkončí. Protože produktivita s novými lidmi nahoru rozhodně nepůjde.

+4/0
10.6.2017 13:09

J46a51n33a 17M83e65r24o40p51e 7708619707429

Pokud je dobře nastavený základní systém a jedná se o profesi "steward na vnitrostátní lince", tak je fakt jedno, zda jede úplný nováček nebo někdo, kdo je u firmy už dlouho. Na zahraničních linkách, zájezdech a podobně, tam je ta zkušenost už potřeba a je dobré si ty kvalitní držet a nějak jim přilepšit.

+1/0
10.6.2017 13:10

P52e86t50r 83B21i46e66l53i80k 9397614502591

- jako prividelek ke studiu dobre, zalezi za kolik hodin

- jako HPP otresne - malo placene

- pokud jsou tam tak male platy, tak je lepsi tyto mista zrusit, jako nerentabilni pro firmu

+1/0
10.6.2017 13:08

P19a17v57e19l 64R90y80b49á27ř 7672131119860

Lidi nejsou, ale pořád máme pomalu půl milionu nezaměstnaných. Nebylo by záhodno řešit podpory, hlavně pak ty dlouhodobé.

+2/0
10.6.2017 12:59

P60e92t88r 12K17r14e63j39z82e77k 7129576

Žádné dlouhodobé podpory nejsou,podporu v nezaměstnanosti pobíráte půl roku,když jste starší tak o něco dýl,pokud neseženete práci tak jdete na sociálku a jestli máte doma nějaké členy rodiny co mají třeba i minimální příjem tak se s nějakýma dávkama rozlučte.Jsou lidi co prostě nikdy pracovat nepůjdou z různých důvodů ale ti určitě nedostávají od státu nic,žijí mimo systém.

+2/0
10.6.2017 13:25
Foto

R76o38m29a52n 64K21o70z66e33l 4557176823414

Půl milionu to není, je to 300 tisíc a z toho také nejsou všichni pobírači - jsou tam lidi, co ze zdravotních důvodů nemůžou jen tak něco dělat, nebo lidi, co se nechají živit rodinou, nebo starší, o které fakt už není zájem. A co si budeme povídat, 55 letou ženu by na stewardku asi nevzali.

+2/0
10.6.2017 13:26

R15o70m89a91n 34S28t47o81n34e85k 1739633779321

daleko lepší by bylo kdyby stát konečně řešil práci na černo protože minimálně půlka lidí co je momentálně na pracáku dělá na černo

0/−1
10.6.2017 13:40

M57a86r29t36i39n 55H61a87n61z60a96l 8618559419435

Jak by to měl ten "stát" řešit? Na takové kontroly jsou potřeba lidi a ty jaksi nejsou. A kdyby byli, zase budete nadávat, že je v eráru přezaměstnanost (což nezpochybňuji, je tu spooousta zbytečných míst)

+1/0
10.6.2017 14:02

Š62t14ě85p16á70n 12V42a72n47ě58k 3583639747517

Asi 6 let zpět jsem dělal pohovor do Student Agency na pozici vedoucího IT. Měl jsem umět administraci Window, Linuxu, síťových prvků, databází MySQL, úpravu webových stránek a redakčního systému. Plat = 25000,- , takže plat stevardek mě ani nijak nepřekvapuje.

+13/0
10.6.2017 12:47
Foto

J52a55n87a 85B88í23l79k13o29v77á 1373791272197

Nejspíš výpadek stevardek kompenzují stevardy, už mi jich pár kávičku roznášelo :-)

+4/0
10.6.2017 12:46

K38a93r71e72l 15S48t71r81ž87a57n17o30v24s23k81ý 1768795905

Tak ať jim dají třicet tisíc a lidi mít budou.

0/0
10.6.2017 12:36

M85i45l19o15š 19S74e66t28í63k 3589839184780

To nejspíš ano, jenomže o kolik by se pak muselo zvýšit jízdné? A už vidím ten křik, že se zdražuje kvůli stevardkám, které vlastně vůbec nejsou potřeba.

+2/0
10.6.2017 16:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.