Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

M50a20r53e20k 81K47l85u70f93a 3598254944956

A on někdo u vozu této kategorie snad očekával výsledky měření emisí v limitu? ;-D

0/0
doporučit
30.7.2017 17:32

L54e33o17š 25N46a34v97r77á52t21i36l 9943710215595

přezkum? co to je?

0/0
doporučit
12.6.2017 15:42

J85i82r77i 22R26u96s64n54o77k 4845242117793

To je ve slovniku hned pred "úsady".

0/0
doporučit
12.6.2017 18:00

G65e83o53r28g 60K11o47m25b52e75r23e51c 9364311426941

vcera to bylo v Nemecke televizi. Je tam zrejme jeste chytrejsi software nez pouzival VW.

0/0
doporučit
12.6.2017 15:02

P17e85t83r 69Ř42i58h67á64k 9534836457678

A jak ty emise merili?

0/0
doporučit
12.6.2017 14:39

G50e39o12r30g 37K43o33m74b36e21r92e91c 9554751426631

najeli na valce a simulovali normalni jizdu po silnici. Ve vyfuku meli sondy a fyzicky merily splodiny. Auto bylo v poradku. Pak nejdriv zapli zapalovamni, zdvihli auto na heveru a posadili na valce a ejhle splodiny byly o tretinu nad limitem. Prej moc chytra software v rychlostce.

0/0
doporučit
12.6.2017 15:05

P27e20t77r 80Ř21i77h64á43k 9864796467698

nj jenze definujte normalni jizdu po silnici :)

0/0
doporučit
12.6.2017 22:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.