- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vyborna zprava, vsichni inzenyri a technici z Afriky se mohou vratit domu .... kdyz se tam vyrabi auta, bude tam pro ne uplatnení a jiste neni ani válka.... a korupci mame taky +/- stejnou .... takze zadny duvod setrvani v Evrope jiz neni ....
To chce novy model. Neco na platforme Kodiaqa,,, nebo lepe jeste vetsi, vyssi svetlou, sani na uroven strechy a hlavne pickupa. Dozadu dat trojnozku, a vyzbroj at si na ni zavesi svoji. ...Kdyz to bude mit rozumnou cenu, mohlo by to konkurovat Hiluxu a jmenovat se to muze treba Arabaq....
Jo, pak to tam neprodají a ty místní šmejdy dovetou do ČR a prodají čechům
Dobrá zpráva pro ČR a EU a dobra zpráva pro Alžírsko.
Předpokládám, že to bude montovna aut z dovezených dílů, což by měl být dobrý byznys pro naše dodavatele dílů.
Imigranti z Alžírska jsou (od De Gaulla) ve Francii a nadále budou, pro lidi z Maghrebu má zvláštní status. Odpustky za chování Chovance "započítáním" dělníků z německé montovny získat nelze.
5 přestávek denně na modlitbu. Když včas nezastaví linku, tak budou některá auta bez nádrže, nebo bez volantu.
nebylo by lepší postavit za peníze EU v Alžíru montovnu lodí, by ty chudinky černý neumírali na utopení???
A budou sem pak Áčka tahat tu africkou kvalitu jako "kvalitní ojetina z jiho Evropy" ?
Dosud na africkém trhu dominoval Peugeot a Japonci, především Toyota.
Afrika není zdaleka chudá, vytrvale tam přitékají petromiliardy za ropu a minerály. "Chudá" je proto, že se právě ti nejnevzdělanější a nepřizpůsobiví množí jako králíci, díky NGO a humanitární pomoci. Pomoc potřebuje v antikoncepci a vzdělání těch nejhloupějších vrstev. Z těch miliard, které tam denně přitékají, musí dát část na snižování porodnosti, tím zvýší i životní úroveň Afričanů.
A budou dominovat i nadále, to se nebojte. Škoda (resp. VW) skutečně nemá nic, co by mohlo konkurovat Toyotě Hilux.
Dobrá zpráva je, že Škoda Auto bojuje s migrací, takže ty kapacity z řad lékařů a inženýrů, které nám EK vnucuje nesmyslnými kvótami můžou zůstat doma a obohacovat Alžír. Nevím, ale jak to bude s kvalitou těchto vozů a dost lidí bude trvat na tom, že chce auto s rodokmenem v ČR.