Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

S54t55e62p43a34n 25T70o33t41h 8748799385658

Tak takhle to dopadne, když se do něčeho cpou státní prachy a nekouká se nalevo napravo... Plzeňská škodovka si myslela, že prostě bude mít ze státního zakázky napořád a hle... ČD tahají Siemensy... motivace makat a vydělat v Plzni tak nějak zapoměli. ;-(;-(;-(

+17/0
doporučit
15.6.2017 6:25

J30i45ř52í 80J78o67z22a 3178973960211

Tak v článku se ještě mohlo zmínit, že nové motorové vlaky (RegioShark) kupují ČD od polské firmy PESA, protože v ČR tento typ vlaků nikdo nevyrábí. Škoda dělá jen elektrické jednotky nebo lokomotivy.

+13/0
doporučit
15.6.2017 4:13

J18a26n 65Č74e36k55a91l 7299725704444

Na rekonstrukci ojetin není nic špatného, rakouské Bmz jsou (navzdory věku) konstrukčně stále nejlepší 2.třída v Evropě.

+6/0
doporučit
15.6.2017 9:17

D86u14s49a84n 21K41r63i68v63s88k65y 7324745297333

Smutne, ze uz asi nevyrabime kvalitni vlaky nebo z jineho duvodu nepodporime ceske firmy.

+4/0
doporučit
15.6.2017 5:20

J75i47ř26í 60M57a88c79e35k 3875425954961

V těch starých vagonech se dá aspoň v horku otevřít okno. V nových vlacích je klimatizace, kterou většinou průvodčí odmítá zapnout se slovy, že si někdo stěžuje, že mu je zima.

+7/−9
doporučit
15.6.2017 7:49

D61a96v87i74d 88P80e19t13r 7880226250775

Některé vlaky jezdí na trati i 50 let, teď už bychom mohli vybrat dost na daních, a zasloužíme se o lepší železniční spodek i svršek i na krátkých tratích, které slouží k dopravě do práce.

+1/0
doporučit
16.6.2017 5:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.