Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Smrtící airbagy dohnaly Takatu na práh bankrotu. Rozhodne se za týden

Přední japonský výrobce airbagů Takata připravuje vyhlášení bankrotu a mohl by k tomu přistoupit už příští týden. Agentuře Reuters to v pátek řekly informované zdroje. Takata, kterou ochromil celosvětový skandál s vadnými airbagy, nyní jedná o finanční podpoře s americkou firmou Key Safety Systems, dodaly zdroje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R22i41c10h82a49r76d 14V96a72c38e67k 5911778132828

To je tak, když se po lidech vyžaduje, aby byli dokonalejší než bůh a nedělali chyby.:-/

+1/0
16.6.2017 9:48

L74a65d66i64s69l45a97v 74M22a12t12u71l65a 3791819650472

"Takata ... přiznala, že skrývala důkazy o rizicích"

+1/0
16.6.2017 11:51

K49a82r12e66l 39L68a85n73g36r 2452187160958

Tak se zase vracime do doby kdy vyrobene v Japonsku znamenalo smejd prvni tridy.

0/0
16.6.2017 9:42

M89i25l14a44n 18M27u44s63i87l 4343761432355

A to bylo kdy?

+2/0
16.6.2017 10:19

K70a47r74e42l 40L92a55n11g54r 2372297790178

Jeste pred druhou svetovou.

+1/0
16.6.2017 12:30

M35i96r78o94s18l62a66v 15M16i22č55á61n 5459738470129

pán je vskutku odborník.

0/0
16.6.2017 11:08

L84a94d77i89s95l43a24v 36H60n12y76k 6230492870696

Vážený pane, Takata je v České republice v obci Dolní Kalná, Rtyně v Podkrkonoší a Červený Kostelec.Všude tam se vyráběly komponenty na tyto airbagy.A protože se Takata snažila šetřit na českých mzdách, tak se tam zaučovaly maďarky s tím, že bude výroba převedena do Maďarska s ještě menšími mzdovými požadavky.A tyto vadné airbagy byly vinou těchto maďarských pracovnic, protože ať jim češi vysvětlovali, jak to nemají dělat, jediná jejich odpověď byla...neptudum ( nerozumím).

Toto je důsledek kapitalismu, ušetřit kde se dá a převést výrobu do zemí s co nejnižšími mzdovými požadavky.Kvůli tomu nejméně 1000 lidí z těchto závodů nyní přijde o práci.

0/0
16.6.2017 13:12

O75n24d37ř20e19j 66L18o38š67o79t67h 9650412624852

Sice chápu, co chcete říci, ale problém není v těch ženskejch z Maďarska, ale u lidí, kteří měli ty ženské na starosti, ne?

0/0
17.6.2017 16:04

L78a56d81i63s52l52a34v 12H27n39y63k 6630682560596

Ale jak se s nimi chcete domluvit?Žádní překladatelé tam nebyli a maďarky si nedaly říci.Stále mlely..neptudum..a stále to dělaly špatně.A vedení to bylo jedno.

0/0
17.6.2017 19:25

D88a90v65i33d 85B84a30i45e37r92l28e 5853485316252

> Odborníci z odvětví náklady na svolávání firemních airbagů odhadují ...

Tato věta prosím znamená co?

+4/0
16.6.2017 9:17

D74a57v94i97d 25H97e65r67i34a27n 6324896357921

No vida, vzhledem k tomu, že údajně nikdo jiný airbagy nevyrábí, tak se asi za čas vrátíme do doby aut bez airbagů nebo si je uděláme sami jako Smoljak...Ještě dělat jednoduché nezničitelné benzínové motory a ono zase bude dobře.

+1/0
16.6.2017 9:02

V79á13c54l68a20v 29M78a74š74e38k 5100926362468

Výrobců airbagů je celá řada. Ovšem Takata byla nejrozšířenější, protože nejlevnější a tím pádem také nejporuchovější.

+1/0
16.6.2017 10:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.