Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda bojuje o pětimiliardovou zakázku na nové vlaky pro Lotyšsko

Škoda Transportation bojuje o velkou zahraniční zakázku v Lotyšsku. Pro tamější státní dráhy chce dodat nové širokorozchodné elektrické jednotky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A54l97e76x51a26n57d19r 18Š92m43í48r59o 9656687184226

-40 - 40°C Špatný teplotní rozsah. ;-D

0/−1
16.6.2017 13:01

M74i10r43o92s22l14a18v 31Z25i77k12m19u72n42d 6418782807678

To jsou běžné "ruské (kdysi sovětské)" provozní podmínky. Pro několik tisíc motorových lokomotiv T 669 z někdejšího ČKD Praha to nebyl žádný problém, podobně jako pro elektrické lokomotivy ze Závodů Vladimíra Iljiče Lenina = Škoda Plzeň ... Základem úspěchu byla jednoduchá konstrukce s jejích opravou si poradil elektrikář Váňa s Avometem a zámečník Tolja s obyčejnou zámečnickou výbavou ... nebylo potřeba "kompjúter", který v -40 stupních nepracuje ...

+2/0
17.6.2017 6:29

J95a67n 51Z68i23e55g68l80e19r 1721676311578

Držím jim palce. :-)R^

+3/0
16.6.2017 12:51

J66i25ř55í 66S51t25e95h40l50í88k 9547355473541

Nedávám jim moc nadějí.V Brně v depu pořád stojí servisní auto škodovka a pantery v opravě.Nemluvím o tom,že jezdí na polovinu motorů.

+1/−1
16.6.2017 12:38

M10i44r60e12k 69J77a97n72í49š70e15k 4869878349413

Přeji Škodě aby uspěla, ale měla by víc inovovat a vyvinout druhou generací panterů.

+1/0
16.6.2017 12:10

M94a45r63t92i30n 45R93u27z74i88c62k84a 1362548786957

Skoda byl muj favorit na zamestnani, ale musim rict, ze kvalitou nic moc, zakazky ma defacto prihozeny a za takovych podminek, ze dalsi spolupraci s nimi moc nikdo nechce - viz nedavna pokuta pro CD, ktere nejen dostali pozde vyrobky, ale jeste za to museli skode zaplatit, vyvoj je trochu zpatky a ted je chteji koupit cinani, kterym jde jen o certifikace svych vyrobku a technologie, ktere skoda vlastni... Vubec mi prijde, ze jim nejde o znacku a uspech znacky jako znacky kvality...

Za ty roky, bych cekal, ze vyvinou nove soupravy metra, automaticke systemy, dalkove elekricke jednotky a klasicke vozy s nadcasovym interierem a novymi technologiemi, jednopatrove i dvoupatrove nove primestske a dalkove jednotky...

Nebyt krachu CKD, mozna by byl v jeho stinu, nebot CKD melo daleko vetsi ambice...

Nelze prehlednout jak Skodu rychle dohnala polska Pesa a zakazkami v zahranici uz jsou za nimi...

+3/0
16.6.2017 15:02

M42a74r10t67i45n 58R70u97z52i58c93k74a 1832608646377

Uspech jim samozrejme preji...

+1/0
16.6.2017 15:03

O70n98d54r53a 90P41r27o19c15h26a84z22k16a 4928706279701

Držím jim palce..

+4/0
16.6.2017 11:46

O73n72d21ř86e65j 94Š46i73m65e50k 5703512297438

Aby to nebyla ostuda, pokud to vyhrají. Tak pro ŠT je evidentně "včas" a "do termínu" sprostými slovy.

+6/−4
16.6.2017 11:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.