- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když nalákali Ryanair,tak to muselo být na nízké poplatky a výpadek poplatků logicky přenesli na Lufthansu.
Zjistěte si, co je to MTOW, o které píšu výše
Problém je v tom, že poplatky se platí za každou načatou tunu maximální vzletové hmotnosti. A380-800 má cca 650 tun a B737-800 má cca 78 tun..
A380 má 592 tun a B737 má 79 tun. Stačí chvilka a přesná čísla se dají najít obratem ruky.
Není v tom trošku protimluv? Frankfurt láká low costy a zvyšuje poplatky?
V každém případě je mnohem příjemnější přestupovat v Mnichově než ve Frankfurtu.
Jsem zvědavý kdy Ryanair přijde na to jak hodně pozlobit LH - buď low cost linkou Frankfurt-Bratislava, nebo rovnou Frankfurt-Vídeň...
Mnichov je dobrá volba. Dobrá zpráva pro linku Brno - Mnichov, kde se posiluje počet spojení na 2 denně.
Mnichov je dobrá volba pro přestup. Špatná pokud chce člověk dál po Německu vlakem, na což je zase jedinečný Frankfurt.
Linka Brno-Mnichov by nebyla špatná, kdyby nezačli s nesmyslnou večerní rotací od 24.4. - ideálně by to totiž chtělo večer do Brna, letadlo nocovat v Tuřanech a ráno z Brna, ale drahé letenky momentálně živí cizinci a ti to potřebují opačně - výsledkem přidání frekvence tak momentálně je velké procento zrušených spojů a tudíž naštvaní cesťáci co příště pojedou do Vídně - příklad čtvrtek zrušen polední spoj, pátek zrušen večerní spoj, sobota - jediný spoj má zpoždění 1,5 hod - takže ti kdo linku Brno-Mnichov využívají mají o stres ze svého rozhodnutí postaráno...
Z valné většiny území Česka je to blíž do Mnichova než do Frankfurtu. Takže pro zdejší obyvatele pozitivní zpráva.
ti Němci si ten svůj letecký status sami tak "podělávají"...
4x ročně stávka personálu za lepší platy (už teď platí nejlépe v Evropě), teď Frankfurt místo aby podporoval vlajkového přepravce tak mu to sabotuje (co na tom že minorita 8% je v držení aerolinek)...
Lufthansa neustálými potížemi přichází poněkud neprofesionálně o klientelu a obsazenost letadel...