Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P26e11t77r 96B93a81č33a90v61č77í91k 3433508581139

Ještě by šlo tahat za Airbusem třeba dva kluzáky po čtyřiceti pasažérech. A sedadla vůbec zrušit.

+15/0
doporučit
18.6.2017 22:29
Foto

M30a23r49t88i66n 72P49i15p69e41k 4655118271491

... Cena se usetri tim, ze se snizi pravidelny interval prohlídek letadla... No tohle se fakt nerado cte...

+13/0
doporučit
18.6.2017 21:03

K72a52r10e51l 59L56a83n12g39r 2432457920698

Pokud snížím interval mezi prohlídkama, tak jich bude víc. Zajímalo by mě co se tedy sníží a komu?

+11/0
doporučit
18.6.2017 21:17

M60a25r70e26k 87Š47t13e78f69a31n53s64k84ý 4538615726379

jestli inovace tak nový concorde;-)

+4/0
doporučit
18.6.2017 23:49

K25a32r72e21l 15L48a43n97g97r 2552457210198

To je hezký, že prodloužej resurs draku. Resurs motorů ovšem zůstane stále stejný a požadované prohlídky také ;-D. Navíc motory už maj policajta a když bude něco špatně nedovolí spuštění.

+4/0
doporučit
18.6.2017 22:09

S54e30i78d78l 54P54e69t49r 1231791465934

Je to marný, marný ..

Éra čtyřmotorů v civilním letectví prostě končí protože jednak ETOPS a pak udržovat 4 motory oproti dvěma stojí 2x tolik.

No a v neposlední řadě naplnit každé letadlo těmi 500-600 lidmi zvládne pouze pár desítek "hubů" po celém světě a tudíž potřeba takhle velkých letadel má své logické/ekonomické limity ...

+6/−5
doporučit
18.6.2017 22:53

Z82d78e97n94ě71k 40K50o65r16f 8826778477863

Narvat vic lidí do letadla. Je videt ze se ucili u naseho milovaneho Šimáněho Travelservisu:-(

+6/−9
doporučit
18.6.2017 21:53

R13o65m77a53n 48N14o32v34a19k 6439191632746

Jeste okenka zabiraji zbytecne moc prostoru. Navic na dlouhe trasy nejsou vyuzivana. Pokud by se zrusili tak by v jejich vysce mohli sedet pripadne lezet dalsi cestujici => nacpali by do A380 mozna i tisic lidi...to by se teprve usetrilo;-D

+2/−1
doporučit
19.6.2017 6:36

M81a28r82t92i75n 18S92t74e21p64a64n10e12k 7822151698521

Misto. Vec, ktery je cim dal tim min. At uz na zemi nebo ve vzduchu. A bude se za nej platit cim dal vic... . Jak ma nekdo pres 190 cm, v tech letadlech se to uz neda. Pak uz jen premium economy, business, firs....

+2/−2
doporučit
18.6.2017 22:42

J48i47ř11í 41P66u50d14i70l 8680408413708

;-D a plech bude slabší a slabší , až bude nejslabší na celém světě.... A jsme u kurvítka........EUV

+3/−6
doporučit
18.6.2017 21:34

P58e68t64r 85M18a64r67e47č32e88k 1113381939388

Odteď nebudou stíhat vyrábět! :-)

+1/0
doporučit
18.6.2017 21:37

J53a22n 88W48a12l48t29e48r 7899697257736

Jo takže optimalizace,narvat tam lidi jako sardinky.Možná by se měli přeorientovat teď frčí gumové čluny.

+3/−11
doporučit
18.6.2017 21:44

S50t60a41n87i14s48l62a42v 49S16r94b44a 4265744498124

já z vlastní zkušenosti musím přiznat, že trend, kdy jedno letadlo uveze 700 lidí se mi nelíbí. na gejtu mačkanice, protože gejty na letištích nejsou stavěny na tolik lidí, při nástupu mačkanice, protože někde ani nemaj vícero rukávů, v letadle mačkanice, protože prostor pro zavazadla je stále menší a aerolinky stále tolerantnější k nadrozměrným zavazadlům...prostě pokud člověk necestuje biznis a nemá vlastní vstup do letadla, tak je to jen čím dál více stresu.

+1/−1
doporučit
19.6.2017 8:08

V15l25a57d98o 12Č72e21r59m58á79k 8902391325398

Problém A 380 je v tom, že je to příliš bezpečné letadlo. A tak vlastně skoro všechny vyrobené kusy létají a samy sobě zaplňují konkrétní segment trhu.

+1/−11
doporučit
18.6.2017 21:54

J29a74r25o92s90l27a86v 90K11o96r88u40b 7952148162

ak sa airbus chce stat najlepsi, je na case zaat v novom segmente, osobne by som na ich mieste nadviazal komunikaciu so spolocnostou spaceX a riesil budúcnosť a nie ako zaplniť upadajuci trh.

0/−3
doporučit
18.6.2017 21:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.