Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P83e25t93r 35B65a86č48a39v88č64í92k 3783918571209

Ještě by šlo tahat za Airbusem třeba dva kluzáky po čtyřiceti pasažérech. A sedadla vůbec zrušit.

+15/0
doporučit
18.6.2017 22:29
Foto

M68a94r69t92i15n 93P95i40p75e60k 4385118341511

... Cena se usetri tim, ze se snizi pravidelny interval prohlídek letadla... No tohle se fakt nerado cte...

+14/0
doporučit
18.6.2017 21:03

K33a69r50e23l 86L43a59n57g77r 2832247780578

Pokud snížím interval mezi prohlídkama, tak jich bude víc. Zajímalo by mě co se tedy sníží a komu?

+12/0
doporučit
18.6.2017 21:17

M53a40r63e83k 83Š28t83e22f82a55n27s23k20ý 4328865916109

jestli inovace tak nový concorde;-)

+4/0
doporučit
18.6.2017 23:49

K24a63r78e88l 75L76a59n29g44r 2782357530268

To je hezký, že prodloužej resurs draku. Resurs motorů ovšem zůstane stále stejný a požadované prohlídky také ;-D. Navíc motory už maj policajta a když bude něco špatně nedovolí spuštění.

+4/0
doporučit
18.6.2017 22:09

S21e49i74d39l 21P56e56t75r 1261281785334

Je to marný, marný ..

Éra čtyřmotorů v civilním letectví prostě končí protože jednak ETOPS a pak udržovat 4 motory oproti dvěma stojí 2x tolik.

No a v neposlední řadě naplnit každé letadlo těmi 500-600 lidmi zvládne pouze pár desítek "hubů" po celém světě a tudíž potřeba takhle velkých letadel má své logické/ekonomické limity ...

+6/−5
doporučit
18.6.2017 22:53

Z19d58e27n36ě93k 42K45o92r98f 8946488117973

Narvat vic lidí do letadla. Je videt ze se ucili u naseho milovaneho Šimáněho Travelservisu:-(

+6/−10
doporučit
18.6.2017 21:53

R34o95m83a58n 39N12o71v72a18k 6259161662626

Jeste okenka zabiraji zbytecne moc prostoru. Navic na dlouhe trasy nejsou vyuzivana. Pokud by se zrusili tak by v jejich vysce mohli sedet pripadne lezet dalsi cestujici => nacpali by do A380 mozna i tisic lidi...to by se teprve usetrilo;-D

+2/−1
doporučit
19.6.2017 6:36

M55a70r73t30i90n 53S29t70e48p82a27n83e50k 7792391158251

Misto. Vec, ktery je cim dal tim min. At uz na zemi nebo ve vzduchu. A bude se za nej platit cim dal vic... . Jak ma nekdo pres 190 cm, v tech letadlech se to uz neda. Pak uz jen premium economy, business, firs....

+2/−2
doporučit
18.6.2017 22:42

J23i24ř77í 54P62u27d54i13l 8530198633278

;-D a plech bude slabší a slabší , až bude nejslabší na celém světě.... A jsme u kurvítka........EUV

+3/−6
doporučit
18.6.2017 21:34

P52e94t70r 65M30a21r53e48č79e34k 1983281809508

Odteď nebudou stíhat vyrábět! :-)

+1/0
doporučit
18.6.2017 21:37

J54a14n 28W33a86l58t57e40r 7699527497186

Jo takže optimalizace,narvat tam lidi jako sardinky.Možná by se měli přeorientovat teď frčí gumové čluny.

+3/−11
doporučit
18.6.2017 21:44

S51t26a64n66i73s11l33a98v 81S61r15b39a 4115104158154

já z vlastní zkušenosti musím přiznat, že trend, kdy jedno letadlo uveze 700 lidí se mi nelíbí. na gejtu mačkanice, protože gejty na letištích nejsou stavěny na tolik lidí, při nástupu mačkanice, protože někde ani nemaj vícero rukávů, v letadle mačkanice, protože prostor pro zavazadla je stále menší a aerolinky stále tolerantnější k nadrozměrným zavazadlům...prostě pokud člověk necestuje biznis a nemá vlastní vstup do letadla, tak je to jen čím dál více stresu.

+1/−1
doporučit
19.6.2017 8:08

V42l73a32d50o 43Č92e67r54m94á78k 8922731125868

Problém A 380 je v tom, že je to příliš bezpečné letadlo. A tak vlastně skoro všechny vyrobené kusy létají a samy sobě zaplňují konkrétní segment trhu.

+1/−11
doporučit
18.6.2017 21:54

J29a48r64o54s79l47a55v 34K27o65r74u20b 7532148232

ak sa airbus chce stat najlepsi, je na case zaat v novom segmente, osobne by som na ich mieste nadviazal komunikaciu so spolocnostou spaceX a riesil budúcnosť a nie ako zaplniť upadajuci trh.

0/−3
doporučit
18.6.2017 21:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.