Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

B85r80o30n15i69s26l48a23v 59G31a11b93r68y70š 2872269261

To je radost koukat se, jak Němci tu dopravu zvládají.

Velmi dobrá práce. R^

+17/0
doporučit
21.6.2017 19:31

J16a95n 13K32o91h20l 4453377781814

Pche, to máme taky. Z Liberce do Prahy už se jezdí pod 4h minimálně 150 let..

+16/0
doporučit
21.6.2017 20:23

L38e55o21p24o84l12d 43P91r59o36k21e56š 8229944727

Včera vyrazil na trasu Praha - Split reportér z Seznamu. Cesta 22 hodin jen z nádraží na nádraží , zpáteční lístek 4000 Kč. 5 členná rodina za 20000.- Pecka ,že?

+10/−1
doporučit
21.6.2017 21:00
Foto

O97s33k19a20r 21Š37t49e42j44f77a 2903517267749

Vlak je oproti letadlům navíc mnohem pohodlnější - více místa na nohy, možnost se projít, bez omezení zavazadel, nejsou tam otravné kontrolní prohlídky. Navíc je vlak mnohem ekologičtější a nebolí vás z toho ušiV

+9/−1
doporučit
21.6.2017 20:14

T45o92m36á86š 86H92o12r45á46k 8970605766209

Vlakem z Prahy do Mnichova za 5h 53min. Jsem zvědav, jestli to někdy zrychlí i tady.

+7/0
doporučit
21.6.2017 18:55

V61l15a69s92t11i40m33i67l 10F34i25a50l42a 1942201424

A klasika, u nás vrazíme do drah pár drobných za rok a čekáme, že budeme jezdit 350km/h superluxusníma vlakama. Prostě zadarmo drahý.

Za ty drobný co se u nás vrazí do dráhy můžeme být rádi, že sem tam koupí nějaký ojetý vagony z Německa.

Jestlipak někdo ví kolik sype stát do rozvoje německé infrastruktury?

stát čr dává dohromady na ČD+SŽDC cca +/- 30 mld ročně což je 1,15 mld euro.

+7/−1
doporučit
21.6.2017 21:38

P32a42v85e67l 56M65o10r33a68v29e91c 3362619352588

ICE v Německu jsou super, jen mi nějak nesedí ta čísla: 600km za 4 hodiny? To je průměrná rychlost 150kmh, přičemž vlaky mají maximálku 250kmh-300kmh. Není ten průměr málo, Antone Pavloviči? Když na cestě mají vlaky jedinou zastávku?

+5/0
doporučit
22.6.2017 8:28

J43a11r75o43s72l50a76v 60V28o58h74r20a77d84s54k90y 3819684236

nějak mi to nesedí 600 km za 4 hodiny tzn průměrná rychlost 150 km/hod

+4/0
doporučit
21.6.2017 22:46

R13o22m92a29n 54P60o80l10á73č18e14k 5706429515

Sice super, že po 4 hodiny, ale ještě by to chtělo cenu...Bez té je to informace celkem k ničemu...

To máte jako s Chorvatskem... Letecky tam jde být za 2 hodiny v klidu, ale většina jede autem přes 8-12 hodin...

A ono za Barcelonou na dálnici taky narazíte na spoustu aut s francouzskou značkou co jedou k moři na jh Španělska... A přitom letecky je to taky rychlejší...

+3/0
doporučit
21.6.2017 20:28

J90a23n 74N97o32v69á65k 7715244378927

Pokud nenasadí nižší ceny, tak se i nadále vyplatí létat.

+3/−2
doporučit
21.6.2017 19:11

T45o87m25á78š 76M46a32c23e57j22k65a 6231562247627

A nám nezbývá než závidět, protože jsme se od dob Franze Josefa moc nepohnuli a jak se zdá tak ani nepohnem, páč u nás se jen vymýšlí proč něco nejde, hledá se milion výmluv, stojí to hrozné peníze, ale jinak se v podstatě nekopne do země natož aby se konečně něco kloudného na úrovni postavilo.

+2/0
doporučit
21.6.2017 22:18

M71a76r67t55i56n 25R32u28z63i19c55k68a 1222138506887

Jojo... ale staveli 600km cca 20 let... z toho lze odhadnout, jak to bude vypadat u nas...

I u nas by se melo stavet priblizne podel hlavnich dalnicnich tahu, propoji se vsechna vyznamna mista... ale ja se toho bohuzel uz nedoziji...

+2/0
doporučit
21.6.2017 18:40

J84a98n 82J65e44m11e33l37k84a 1905230

Je to sice krásné, ale prostě my máme podle mě jiné problémy. Třeba rozpadající se a morálně zastaralou páteřní trať Praha Hradec (Nymburk). - mnoha km pomalé jízdy 40-50km/h, Ve stanicích 40 km/h. Atd. Jako na Ukrajině. A opd II běží... Ale nic.

Končící životnost na hlavní trati na Slovensko Hranice - Vsetín. Dále Praha Beroun. Nefunkční Praha Boleslav Turnov.

Těch opravených 1600 km koridorů už začíná mít taky hodně roků. Ostatních 7500 km má třeba tak 50 let. Jak by se jezdilo autem po 50 let staré neopravované, látané cestě..

+2/−1
doporučit
22.6.2017 9:09

P29a85v77e66l 59Ř45e59ž91á96b25e66k 5212698272

Je krásný, jak ty tunely, mosty a téměř vše je zasazené do přírody, jakoby to byli makety vláčků z dětství...Krásná je ta fotka, jak vlak vyjíždí z tunelu a kolem je všude zeleno....Ne jako u nás, kde se moc nemyslí na přírodu...

+2/−4
doporučit
21.6.2017 21:31

M33i15r33o18s33l29a71v 68Z37i65k39m89u79n60d 6488492817648

Co to je za hloupý výraz "kolik budou stát jízdenky" ... autor je patrně pod vlivem obchodní (ne)politiky Českých drah a představuje si, že za úžasnou "rychlost" a úsporu času se bude platit "nějaký příplatek".

Já zcela jistě vím - na rozdíl od autora, kolik jízdenky budou stát.

Budou stát přesně tolik, co jiné jízdenky pro vlaky ICE na příslušnou tarifní vzdálenost ... Pro vlaky ICE platí v Německu jiný ceník jízdného (nepatrně vyšší než ve vlacích "nižší kategorie", nicméně mezistátní jízdenky nebo jízdenky Interrail jsou prosty jakýchkoli příplatků, případně povinné rezervace ...

Na vysokorychlostních (VRT) trasách Frankfurt - Köln nebo Nürnberg - Ingolstadt (rychlost 300) se žádné příplatky neplatí ...

Na trase Ingolstadt - Nürnberg jezdí po VRT i "osobní" vlaky za naprosto stejné jízdné jako v "osobním" vlaku na jiné trase ...

+1/0
doporučit
23.6.2017 6:53

J43o94s46e50f 95K59u20b18e29š 9165355329724

Obchvat ČR dokončen... Tranzit už po nás ani neštěkne..

+1/0
doporučit
22.6.2017 9:09

V38l65a42d38i77m24í13r 65F29i53b91i29g47e76r 5794831211524

No co někde mají, u nás o tom aspoň hezky povídají a politici se předhánějí v prohlášeních jaká je to priority, přitom kdyby to šlo jak po másle nekopne se u nás do země dřív než za 10 let.

+1/0
doporučit
21.6.2017 19:49

P24e59t32r 26H33o75r36á55k 1229983139234

580 km za čtyři hodiny??? To jede rychleji i vlak z prahy do olomouce. 8-o

+1/−2
doporučit
21.6.2017 19:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.