- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jaké spropitné když dle prohlašení společnosti UBER není taxislužba ale spolujízda?
každý bych chtěl jezdit za 10Kč/km, ale ta cena je nereálná. Není divu, že Uber od svého vzniku utratil 8 miliard dolarů, další miliardy do něho padají, jak do černé díry a zisk je v nedohlednu. Řidiči jsou nespokojení, z těch 10 Kč na km si asi těžko mohou vydělat. Jediný, komu to vyhovuje, je zákazník. Ale takhle se asi byznys moc dlouhodobě dělat nedá.
tvl co to zase je,proč bych měl jako dávat nějaké spropitné ????
uber jsou jen lide co neplati dane
Tak to je ovšem ale blbost státu, že si tohle nedokáže pohlídat, protože všechny transakce jsou tady ještě lépe sledované než v celém slavném EET. Místo házení klacků pod nohy a podpory té taxikářské mafie (která ty daně jistojistě platí jak mourovatá) by mohl trochu zapracovat na strategii sdílené ekonomiky a její reálné implementace do běžného života.
Místo toho se to děje takovýmhle guerilla způsobem, kdy se jednotlivé platformy postupně vkrádají do běžného života a bojují na všech frontách (s městy, státem atd.).
A u zákazníků se bude zobrazovat výše jejich obvyklého spropitného? Aby nám to ty vztahy malinko nezkomplikovalo.
diska s hodnocenim zakazniku od ridice moc nejdou dohromady...
no co ..kazdopadne Uber ted nema CEO, COO, CFO, CMO hehe
Kluk si to prohlášení sepsal pěkně ale důvodem je katastrofická ekonomická situace ve firmě, loni prodělal slušnej balík, na nové trhy se mu nedaří moc dostat