Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

B98r63o98n49i95s88l53a89v 79H19a97k59e19n 2788585336336

btw mi to pripomina kupovani vodaren od Veolie, kdyz jim vyprsi smlouva v r. 2020 ;-DR^

+18/0
doporučit
21.6.2017 12:41

P87e15t72r 92N10o38v75á13k 5476583797336

Čert je schován v detailu. Cena - když jsem někde v bilanci rozpočítal náklady na počet bran, vycházelo to na materiál ze zlata (kdo to vůbec schválil?) . Ty jsme samozřejmě zaplatili v nákladech na mýto.No a zaplatíme znovu za odkup? Navíc teď, kdy EU tlačí na mýto pomocí GPS (tzn. brzy budou brány bezcenné)... Rv[>-]R^

+12/0
doporučit
21.6.2017 12:10

P17e39t84r 27K54o38l95o75u92š10e11k 6179778613804

1) Otázka je za kolik. Za 1 miliardu to asi neprodaj.

2) Vzhledem k tomu, že to nabízejí, tak je jasné, že je to pro ně lepší než soutěž.

Tohle se mělo použít už dávno. Teď si akorát Kapsch narýžoval, a ještě to chce výhodně prodat, když to vlastně všechno zaplatili dopravní firmy, tedy částečně my v ceně zboží.

PS: Jinak s tím, aby to ministerstvo dělalo jako Asfinag v Rakousku souhlasím, ale to měli udělat před deseti nebo kolika lety.

+9/0
doporučit
21.6.2017 12:15

M24a61r75t55i17n 65J42u62r27e77č24k61a 2153294261871

To by bylo terno zaplatit kapschu bonus v podobě odkupu a aby pak i nadále inkasoval prachy za provoz, servis a nevím co ještě. Takto kapsch žije aspoň v určitě nejistotě, pokud by se náhodou výběr mýta jejími branami zrušil, tak si bude muset fidlátka sbalit a dál už nic.

+8/0
doporučit
21.6.2017 13:06

P58a67v71e35l 80D12o82m26i78n56i25k 8548365343588

Pane ministře, jste dost chytrý na to, abyste firmě Kapsch na nic takového neskočil. Jako daňový poplatník děkuji, že se snažíte minimalizovat škody po svých předchůdcích na ministerském postu.

+7/−1
doporučit
21.6.2017 12:47

M40a34r82i67n 47V14e94l61č54e92v 5774798977378

Vybírání mýta podle všeho funguje velmi dobře. Měnit dobře fungující věci není dobré a jsem zvědav jak to pomůže řidičům.

+2/−4
doporučit
21.6.2017 13:34

P46a17v30e73l 30R15y93m44e12š 8669462304285

Pan ministr Ťok je buď velmi neschopný a nebo stojí na druhé straně barikády. Moc dobře si pamatuji jak při nástupu do funkce v roce 2013 bylo prioritou jeho ministerstva vypsání tendru na nového dodavatele mýtného systému a po třech letech oznámil, že se nepodaří tendr uskutečnit před vypršením smlouvy s Kapschem a tak mu musí prodloužit stávající smlouvu. Příčinou toho může být buď super velká neschopnost nebo "jiný důvod". Jakmile po třech letech oznámil, že nestihl a nestihne, tak měl být okamžitě odvolán.

+1/0
doporučit
21.6.2017 14:06

F82r17a11n38t44i20š76e56k 19N66o71v94o80t87n73ý 7962409640

Už se přihlásil první zájemce, jmenuje se Babiš Burešů.:-)

+2/−5
doporučit
21.6.2017 12:36

J75a95n 14P36r19o60k90o31p 5901927136637

Rozumné řešení, z dlouhodobého hlediska nejlepší možná varianta.

+1/−6
doporučit
21.6.2017 11:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.