Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R24o28m57a16n 41P29o54l12á90č98e12k 5286529945

Přitom např. v Praze jde DP opačně.

Právě kvuli hygieně se do nových autobusů dava jenom kozenka a do tramvají s metrem plast...

Je super když se kazdy cestujici vypoti fo textilní sedačky...

+24/−3
doporučit
23.6.2017 6:51

R31a92d23i51m 92P67o95l48á12š84e23k 9606153879959

Tak jak to vypadá, kupátka zmizí definitivně. Zůstanou jen společné "slepičárny", kde, pokud se pojede delší trasa a časně ráno nebo pozdě večer, se spí strašně špatně.

+27/−7
doporučit
23.6.2017 6:26

Z50d50e81n18ě88k 68D52u86b61e51c62k26ý 3617164610288

Doufám,že alespoň jeden "koženkový" vůz nechají v původním stavu. Jako muzejní exponát. Byla by škoda, kdyby naši potomci neměli možnost vidět,v čem cestovali jejich rodiče a prarodiče

+17/−3
doporučit
23.6.2017 5:31

P51e67t77r 19K57m52í33n94e59k 5597184401603

Pokud bych měl na výběr mezi koženkovou sedačkou v kupé a textilní sedačkou ve velkoprostoru, tak bych byl všema deseti pro první možnost...

+11/−1
doporučit
23.6.2017 7:50

J64o89s47e45f 23Č31i55h24á66k 7101419140406

Není nad propocenou, smradlavou, hadrovou sedačku.

+18/−5
doporučit
23.6.2017 6:14

J16a89n 73V25a38l70o92u37c69h 6372207378460

Kolikátý (a v odstupu kolika let) že už je toto článek o konci koženek?

+9/−1
doporučit
23.6.2017 7:08

F42r20a30n52t97i31š16e73k 40V94a48n59ě60k 1737574877447

Jestli ČSSD by zavedlo jízdné pro důchodce a studenty zdarma, tak by se koženky byly stále záchranou železnice. Protože takový nápor cestujících by se jinými vozy vykrýt nedal.

+9/−1
doporučit
23.6.2017 5:39

B76o13h92d28a80n 39S67k88á31l97a 5125245320798

Koženky navrhl inteligentní člověk. Široké opěrky, povrch omyvatelný a celkem příjemný. Prožil jsem na nic nejkrásnější roky na trase Liberec-Ostrava. Vždycky když mě nějaký design vytočí, přál bych si, aby si to designer povinně nainstaloval doma. Nové sedačky jsou kompatibilní pouze s tělesnými rozměry 175,5 cm, hmotnost 68,21 Kg ani o cm a gram více či méně. Textil je za pár let jako prase s mastnými mapami na krajích. Je to špatná zpráva. ;-(

+10/−3
doporučit
23.6.2017 9:54

M26i92l24o10š 48K50r35u15m92p 2534787424

tyhle sedačky z koženky jsou nejpohodlnější ze všech.

To se opravdu někomu sedí lépe v sedačkách podobným těm v letadlech??

Stejně tak kupé jsou lepší než otevřené vozy

Ptají se vůbec České Dráhy zákazníků na jejich názor?

+10/−3
doporučit
23.6.2017 8:42

P42a85v80e60l 67Š10m18í88d96e52k 6479240443178

Nechte nám koženky, spalo se na nich dobře;-D

+20/−11
doporučit
23.6.2017 5:33

D16a29v28i14d 23H58o39l55c96m33a55n 8794135186129

Koženka mi nevadí, ale vadí mi, že ty sedačky jsou prosezené, zkrátka moc měkké. :)

+6/0
doporučit
23.6.2017 8:19

J44a26n 22R66i23c39h58t10e34r 5542642983875

Koženky se na rozdíl od textilu nepropotí, nezůstávají na nich fleky, dají se snadno omýt.

Kupé jsou nejen "intimnější", ale především zdravější než "open space" vozy. Když nastoupí jeden člověk s rýmou do kupé, můžete si přesednout, přinejhorším nakazí sedm lidí.

Když nastoupí nemocný člověk do Pendolina, může nakazit těch lidí sedmdesát.

Když přijde hlučná společnost, obsadí si kupé.

Když nastoupí do Pendolina, otravuje dalších sedmdesát lidí.

Výhodou Pendolina je samozřejmě klimatizace, pro někoho možná wifi (pokud náhodou funguje).

Po koženkových kupé se mi bude stýskat...:-(

+8/−4
doporučit
23.6.2017 10:07

J20o72s95e95f 35H90r95o58c94h 1296324614385

kupecka kupecka kupecka !!!!!! Moderni vozy si strcte .......

+8/−4
doporučit
23.6.2017 8:52

M76i77c26h50a86l 51H74e66j92s46e88k 1888523166410

A kdy půjde do šrotu Bdmtee? To je alespoň peklo. Zlatá koženková kupé.

+4/0
doporučit
23.6.2017 7:41

M55i92r49e62k 43Z30á16v37o95d83n83ý 7842507150488

P. S. Nechápu, jak se tady mohou najít obdivovatelé tvrdého plastu, nebo lepavé koženky.

+4/0
doporučit
23.6.2017 7:27

M43a49r72t51i16n 35V67e61s27e19l98ý 1290138417496

To se pořád píše o nových vozech. Ovšem, je to důležité téma, ale naprosto se opomíjí dostatečná kapacita souprav. Většina žilinských rychlíků jedoucích přes Ostravu (sudá:22 z Prahy) je kvůli nízké kapacitě (pouhé 2 a 3/4 dvojky!!) v silnějších dnech prakticky nepoužitelná. Takový Landek (8:22) je v běžný pátek prakticky celý omístenkovaný a z Kolína do Ostravy se stojí. Průvodčí někdy nemá šanci ani projít, neprojde minibar, vlak nemá bistrovůz. To je nějaký komfort cestování u mezinárodních rychlíků? To je konkurence? Na takto vytížené trati? Ke zkracování souprav dochází už i u vsetínské větve, k vidění jsou 4-5 vozové soupravy. Toto je nehoráznost ukazující na to, že většina současného aparátu není schopna nahlédnout věci z pohledu cestujících. K čemu je mně beznadějně přeplněný pěkný vagón? To raději pojedu volným jakýmkoli béčkem. Problém je samozřejmě i na dalších tratích, např. Ohře v relaci Praha - Chomutov (2,5 dvojky, v sobotu bez posily) nebo na některých spojích do Plzně (třeba v 17:11 z Prahy míval v pátek posilovou jedničku, to je hrůza to jedno nízkokapacitní Ab do Německa).

+3/0
doporučit
23.6.2017 10:02

K12a85r38e61l 38N88e90d35o76p54i91l 7378206119534

Já těžké nezapomenout mlaskavé zvuky při odlepovani z koženkových sedaček. Někdy to byly zvuky nepodobné odlepovani suchých zipu.

Na druhé straně jsou ty látkové mnohem eklovnejsi.

+3/0
doporučit
23.6.2017 8:14

I11v12a24n85a 21Z31b36u34b96n41o36v89á 7171221416

To byly nejpohodlnejsi vlaky co jsem kdy jela, a ze jsem se najezdila vlakem vic nez dost. Zlepsujte radsi sluzby, ty jsou otresne.

+6/−5
doporučit
23.6.2017 9:38
Foto

V43r77a75t67i94s91l58a72v 60J56i16n38d70r97a 3159337523749

"ČD slibují moderní soupravy." No to je pěkné, a už mi dovolí se do té soupravy posadit?

Na trase mezi Prahou a Brnem (na té pomalejší trase přes Havlíčkův Brod, ne na trase přes Pardubice) jezdí cca každé dvě hodiny až hodinu rychlík, ve kterém je vždy zařazený jeden "moderní" vůz. Jako student, který do Prahy každý víkend tímto vlakem dvě a půl hodiny cestoval (a stejnou dobu jsem pak po škole cestoval zpět), jsem ty nové vagóny nadšeně uvítal. Jenže ouha. Ony krásné moderní vagóny se zásuvkami, klimatizací a bez kožených sedaček mají každé kupé vyhrazené pro ženy, pro cestující s dětmi, pro seniory, pro cyklisty. Normální cestující, který už dráhám nechal na jízdenkách tisíce a projezdil s nimi několik dní, má smůlu. Párkrát jsem se tam zkusil posadit. Jenže pokaždé mě vyhodili buď jiní cestující, kteří splňovali podmínky (měli dítě, bylo to senioři, atd), nebo průvodčí se slovy, že "příští stanici obvykle bývá do tohoto vagonu nával, tak si přesedněte jinam" (a pak ten průvodčí čekal dokud mě neviděl odejít). Teď už se tam radši ani nepokouším posadit. Tolik k mému původnímu nadšení, že ve vlacích budou nové moderní vozy.

Samozřejmě chápu smysl vyhrazených kupé pro určité skupiny lidí, ale například v těchto vedrech mi prostě hlava nebere, proč bych si proboha nemohl sednout na volné místo v klimatizovaném voze jen proto, že je vyhrazené jiným skupinám lidí, které třeba do vozu ani nenastoupí - viz průvodčí, kteří mě z místa vyhazovali. Tak si potom jdu sednout do normálního vagonu, kde jediný způsob jak se na té dvou a půl hodinové cestě ochladit, je otevřít všechna okénka. To, že pak celou cestu kýchám a pravidelně posmrkám balíček kapesníčků, protože s tím množstvím pylů, které se do vagonu okny dostane, už ani moje léky na alergii nic nemůžou, tak to už průvodčí ani ony "privilegované" skupiny s vyhrazenými místy nezajímá.

+5/−4
doporučit
23.6.2017 8:16

T15o86m71á93š 16B10l22á22h78a 9251292931211

Jojo... není nad k.ndu z Boženky.... pardon... bundu z koženky...

+3/−1
doporučit
23.6.2017 7:58

M24a67r81t61i42n 63P59e53l46u71c40h 5265801877781

ČD slibují moderní soupravy

Jenže to už ČD slibuje minimálně 25 let.

+5/−6
doporučit
23.6.2017 7:53

I61g28o19r 69P42u83k17l 6982293645612

Doufám, že tím myslí i honeckerovu pomstu (Bdmtee) jezdící výhradně na většině osobáků v okolí Brna. V létě je to naprostá sauna,vzduch žádný, okno nejde otevřít, dveře často zablokovaný (jednou byl kvůli tomu uzamčen i celý první vůz na osobáku). Schody jako do nebes a ani informační panely to nemá. To má být vůz 21.století?Rv

+2/0
doporučit
24.6.2017 23:03

R55o72m83a77n 90V90o98n24d51r78k27a 9606426914362

myslím, že koženky vyloženě nikomu nevadí. Místo důležitých věcí zase řeší nesmysly, kdyby raději vybavili vlaky klimatizacemi, protože v parném létě se v tom skleníku absolutně nedá jezdit.

+2/0
doporučit
23.6.2017 10:43

M92a27r18t19i74n 95V40a79š37i71c25a 5105399589680

Nechť žije konzum.

Pryč se špatnými, pohodlnějšími koženkami, co se nepropotí, dobře se čistí a nejspíše déle vydrží o tyto atributy dnes nikdo přeci nestojí.

+2/−1
doporučit
24.6.2017 10:44
Foto

J93i96n83d50ř72i59c39h 93L92n23ě64n48i94č51k67a 5113101599

Mě asi nejvíc vyhovují koženkové sedačky ve velkoprostoru u Jančury. Ale jsem rád, že ČD si konečně uvědomily, že je 21. století a třeba InterPantery a RailJety jsou i docela civilizované.

+2/−1
doporučit
23.6.2017 9:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.