Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

T80o34m58á31š 77R27o33m33a46n50č51í95k 2602649383308

Vedení VW se chytilo do vlastní platové pasti:

Zaměstnance bratislavské fabriky, vyrábějícím hlavně prémiové typy (touareg; cayenne; ...) za přísnějších norem jak v germánii a vytvářející největší zisk v koncernu každoročně odrb_ali. :-/

A tak si odboráři řekli, ok.

Když máme (mít oficiálně) 1.8t € průměr* , tak nám zvyšte mzdu o 16% (=300€, které za loňské hosp. výsledky dostali němečtí kolegové s průměrnou mzdou 4.5t € !!!).

* Nástupní plat je kolem 750€ a pokud neprovozujete rektální alpinizmus, tak je na dlouhá léta vašim platem fixním.A takových je tam většina :-/

+19/−2
doporučit
23.6.2017 19:18
Foto

P81e49t16r 57W55a79t53z65k83e 7404415419186

.......také nejsem příznivcem stávek, ale ruku na srdce a hlavu na špalek, který zaměstnavatel vám sám o sobě zvedne mzdu, pokud zaměstnanci pracují tak, jak mají a dá se říct, že vše klape..............toto je důvod toho, proč Češi v globálu neberou moc velké mzdy, protože jsou většinou loajální a pracovití a málokdy se bouří, i když jsou nespokojeni s platem, tak si o tom ve většině případů jen zaremcají a jedou dál, takže naše poslušnost, loajalita a velká ohebnost vedou v podstatě k tomu, že zaměstnavatelé nemají důvod lidem přidávat na mzdách, kdo tedy nedává svůj protest masově najevo, ten bude mít ve většině případů v uvozovkách jen tu práci a zisky bude shrabávat zaměstnavatel, takhle bych řekl, že to funguje ve většině případů u nás, máme tu jen kapitalismus, kdežto Němci mají sociální kapitalismus, v tom je ten obrovský rozdíl.......

+13/−1
doporučit
23.6.2017 20:38

J37i83ř73í 39K98a80č14í62r40e33k 5340966296

jak tu hlupácí argumentují, že když se někde zaměstnanci nelíbí, tak ma jít jinam, tak by se dalo úplně stejně argumentovat opačně, když se to koncernu stávka nelíbí, tak ať si jde vyrábět jinam. Třeba ať si jdou vyrábět šmejdy někam do Indie nebo Číny. Nebo někam do Nigérie. Je dobře, že stávkují a že se nedají, protože teď to má v moci slovenské VW a to samozřejmě peníze samo nemá, ve vedení mají stejně poměrově nízké platy jako zaměstnanci. Je proto nutné stávkovat tak dlouho, dokud to nepřejde přímo k německému vedení VW,

+10/0
doporučit
23.6.2017 20:28

R90a84d47o96m76í59r 78K35r13u22p14i13č56k25a 9504272880465

Lol, pry "Neponizujte nas". To je teda ponizovani za 47litru mesicne.

+15/−10
doporučit
23.6.2017 17:02

R19o94m48a71n 21K51r24á55č11a97l96í56k 3518868667696

No onych 47000,-CzK je priemer,ktory dosiahne pracovnik tak v 7. az 8. roku zamestnania. Nastupny plat (robotnika) je okolo 750 eur,co vzhladom k charakteru prace (pasova vyroba s 2x 15 minutami prestavky - tempo otestovane na nutene nasadenych pred 75 rokmi) nie je ziadne terno.

+4/0
doporučit
24.6.2017 0:45

M42a56r87e33k 61P16o37s95p33í79š26i24l 2585635251

Jenom klid a neustupovat. Přesun fabriky by je stálo miliony Euro. A Rumunsko a Bulharsko i Ukrajina nereálné. Najít pozemky. Vybudovat fabriku. Najít 5-6 tis schopných lidí. A hlavně školení. Pak náběh výroby. Podle mne 1.5-2 roky, To si nelajznou.Hlavně vydržet. třebas kdyby se přidali ve škodovce a i Hyuunday atd..., Tak konečně ti na západě poznají, že si s náma nemají vytírat pozadí. A do Německa to nepřesunou. Tak nejsou lidi do strojírenskejch firem. A přistěhovalci moc makat nechtějí.A nebo jejich výkony jsou poloviční, Spustili jste to tak vydržte!!!!R^

+4/0
doporučit
23.6.2017 23:13

M26i31l38a85n 35K18r48a70w90i95e78c 7627314827258

No, cele je to o tom, že majitele a ti tzv. akcionáři u nás a na Slovensku jsou prostě a jednoduše nenažraná prasata, nic víc, nic miň. Tzv. kapitalismus po Československu, jak co nejvíc vydělat a zaměstnance odrbat.

+4/−1
doporučit
23.6.2017 22:47

Z36d26e65n82e18k 22Z70a67j54í95c91e60k 1401846752687

Je smutné že stejně odhodlaně nebojují i škodovácký odbory. Přičemž škodovka má několikanásobně vyšší zisky, vyšší prodeje a startovací čára byla stejná jenže důraz odborů ve VW Bratislava a škoda auto byla jiná. Proto průměr v Bratislavě všech tarifních zaměstnanců po sečtení všech bonusů je v přepočtu 47tisíc a ve škodovce letos těsně atakujeme hranici 40tisíc korun rozdíl 84tisíc v neprospěch škody za rok. Když si vezmeme v potaz provozní zisk , který vytváří každoročně Boleslavská škodovka a VW Bratislava je to výsměch škodovákům a slabým odborům ve škodovce.

+8/−7
doporučit
23.6.2017 16:05

V70l26a77s27t97i50m60i18l 70K39o32c22u50r87e19k 4256863420964

Velká poklona těmto stávkujícím, že nejsou tak pos++++ jako lidi u nás. R^R^R^

+5/−3
doporučit
24.6.2017 2:27

P41e17t18r 66V27o79n21d55r20a60c20e12k 7935601663470

Dokud si lidé neuvědomí, že o výplatu se musí bojovat, tak se tady nic nezmění.

Podívejte se na pracovní nabídky miliardáře pana Babiše - svým otrokům platí třeba i 12800kč hrubého - prostě dokus se lidi neozvou , tak se nic nezmění !!

+4/−2
doporučit
24.6.2017 6:07

I37r45e29n49a 28H54r36u60b95á 7719826589389

Já nevím, ale chtít na Slovensku platy v Německu je nesmysl. Němci by tím pádem brali reálnou mzdu nižší než Slováci (za vydělané peníze by si koupili podstatně míň). To se prostě srovnávat nedá. Jejich mzda není vůbec špatná.

+7/−8
doporučit
23.6.2017 19:52

J19i59ř63í 97K76r67u11t52i45l 8668703875881

Dojdou převodovky a přidají.

+3/−1
doporučit
23.6.2017 19:41

S49t15a76n77i64s74l22a51v 88K75r68e87j69c80a20r 2461828683506

Kdy budou stávkovat zaměstnanci medií a nejen na Slovensku? Důvody by se jistě našli- nejen platové, ty jim vyhovují, V celku by mne zajímalo, zda by se Česká media odhodlala k podobné stávce jakou občané zažili v devadesátém roce, nikoli na podporu nového režimu ale sebe sama. Media jsou nástrojem režimu, stejně jako armáda a policie, tam musí být finanční spokojenost zajištěna. Občané vyprdněte se na práci v montovnách Š.A běžte pracovat do medií.

+2/0
doporučit
25.6.2017 8:42

V12l95a56s61t42i44m91i17l 31Š79t66e57c39h10e23r 1765575949315

Nejsem příznivec stávek.Je to trapné a nedůstojné.Pokud se mi někde nelíbí a mám na víc,tak jdu jinam.

+8/−19
doporučit
23.6.2017 17:22

J58a40n 68U62l49r71i92c27h 9669306289834

Jakákoli stávka je naprostá křivárna. Zaměstnanec má poctivě pracovat, být loajální k firmě, která mu dává práci. Když se někomu nelíbí podmínky práce, může dát výpověď.

Být na místě Volskwagenu, s odbory bych vůbec nevyjednával. Stávku bych zlomil i za cenu obrovských ztrát nebo i úplného uzavření závodu.

+9/−22
doporučit
23.6.2017 17:01

M94i64c73h41a37l 16B69e84d70n43á93ř 5551933588749

Jsou jedinci, co byť by brali 100.000/měs tak budou nespokojeni.

+7/−19
doporučit
23.6.2017 17:46

S54t20a22n84i88s87l52a98v 86K61r34e63j43c75a23r 2721328353256

Osobně si myslím, že je to tendenční článek, zaplacený VW !! Nadávejme na stávkující Slováky, říkají media. Nadávejme na české subdodavatele, jež nedokáží reagovat na výrobu ve ŠkodaAuto, a proto se musí nekompletní výrobky vozit skladovat do Staré Boleslavi. VW i ŠkodaAuto jsou tahouny výrobní ekonomiky státu. Proč by tedy jejich zaměstnanci nemohli chtít vyšší platy? Proč se k nim nepřipojí i v TPCA, Hyundai, Hisense, Ivecu, SOR, Karsitu a jejich subdodavatelích ?

+1/0
doporučit
25.6.2017 8:32

V91l26a12s92t52i91m86i60l 37K12o46c19u86r94e60k 4796413760424

.....může ohrozit Škodu ??? Tento článek přebral už i Teraz.sk, a tam jsem napsal do komentáře, že důležitější jsou věci, které se nyní dějí ve VW Bratislava. Stejně je to ohrožení zřejmě jen smyšlenka. I kdyby ohrozilo, tak co ??????

+1/0
doporučit
25.6.2017 7:07

M74a84r17e12k 49P76o92s40p56í21š47i17l 2775635761

Německé základní platy ve strojírenství https://www.igmetall.de/metall-und-elektro-monatsentgelte-907.htm

+1/0
doporučit
23.6.2017 23:28

P56a81v12e28l 35Š34t61í84p16e88k 5989663734825

Zaměstnancům zřejmě velmi záleží na tom, avy VW přemístil výrobu ještě dál na východ

+2/−13
doporučit
23.6.2017 20:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.