Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M61a36r15t35i69n 77K88o98u42š49a 6675704624

Skutečně nerozumím tomu, proč se nějaká jelita radují z potencionálního neúspěchu domácího výrobce lokomotiv se stoletou tradicí. Považuji to za značnou tupost.

Siemens používá všechny páky, aby mu na evropském trhu nikdo nepřekážel, a najdou se hlupáčkové.kteří se z toho radují.

+6/−2
doporučit
24.6.2017 22:21

L84u89k43á33š 87S21e86d62l11á26č49e94k 1883707197170

TAK TO VYPADÁ, ŽE ŠKODĚ DEFINITÍVNĚ ODZVONILO. Brambůrkový král to dovedl do kytek.

+4/−4
doporučit
23.6.2017 18:00

J34i93ř82í 75K87o39c85u66r55e84k 6465984145508

To tak tak vypadá, že Škoda zůstane jen u trolejbusů, tramvají a "tramvají". Teda pokud se jim nepodaří uchytit aspoň na trhu nákladních lokomotiv. Přecijen, 120 km/h povolených v německu mají a náklady rychleji nejezdí.

+2/0
doporučit
23.6.2017 19:19

J52a69n 96D13a45t76e67l 7266557888702

A co dělá Škoda proto , aby si udržel přízeň ČD?? Nic . Proč nevyvíjí další generaci interpanterů popř. regiopanterů atd. Fakt by mě zajímalo proč??!!

+1/0
doporučit
23.6.2017 18:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.