Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P35a34v94e88l 86V84a10n85ě38č64e64k 4624273891681

Me to prijde stejna howadina, jako kdyz na kazdym webu na me vyskakuje otravna hlaska, ze souhlasim s pouzivanim cookies. Proste urednik vymyslel blbost, ktera otravuje jak programatory, tak navstevniky webu.

+38/0
doporučit
24.6.2017 10:09
Foto

I27v89a14n 28V87e78s47e34l80ý 4886358524297

Patřím k těm pěti procentům co nemají ani jednu. Měl jsem jednu, kdysi u Delvity, a než jsem stačil vyčerpat nějaké výhody obchodník zmizel z ČR. Chodím nakupovat do hypermarketu kde karty mají. Když je zavedli tak jsem pokladní při placení po dotazu na kartu odpovídal, že se nehlásím všude tam, kde se to nabízí. A myslím si, že když si někdo o věrnostní kartu požádá dává své údaje dobrovolně a nové nařízení je opět z těch co považují lidí za téměř nesvéprávné hlupáky. On totiž nový souhlas nic nezmění na tom k čemu jsou osobní osobní​ údaje využívány mimo zákonné normy. Možná nařízení připraví lovce výhod o jejich kartu, možná obchodníci nespravedlivě přenesou náklady nejen na držitele karet zdražením.

+10/0
doporučit
24.6.2017 11:12

P14a88v62e82l 30C13h29a81m33r53á43d 4897130109185

Čím více karet, tím více reklamních e-mailu, je jasné, že s daty kupčí!

+14/−2
doporučit
24.6.2017 10:02

P98a57v54e70l 21O19d86e72h75n87a22l 6963109538155

Pokud všem mohu doporučit - v článku naprosto ignorujte, že se mluví o věrnostních kartách, to je nepodstatné.

Jediné, čeho si všimněte, je zkratka GDPR. A pokud jakýmkoli způsobem přicházíte třeba i jako živnostník do styku s osobními údaji, začněte se co nejdříve zajímat o to, co vás za necelý rok čeká.

Mimochodem, za osobní údaj už se považuje například i IP adresa, snímek obličeje, podpis, email, telefonní číslo...

A co vám hrozí? I malé firmě může být uložena pokuta do výše 20 milionů Eur, nebo 4% z obratu, podle toho, co je větší. Asi vás nezlikvidují hned poprvé, kdy zjistí, že na to kašlete, ale budou v tom pokračovat tak dlouho, dokud to nevyřešíte.

+8/0
doporučit
24.6.2017 11:35

V63o44j65t95ě95c75h 81T44o59r96á18č 2446731556232

Dalso vitezstvi EU nad zdravym rozumem.

+10/−2
doporučit
24.6.2017 12:09

A25n86t70o48n76í35n 28Č24e43c41h 7406237736709

Naštěstí všichni věrnostní karty mám na falešné jména - třeba do Billy chodím jako George Bush, takže obchodníci stejně jdou se svým sbíráním dát do háje. Stejnou taktiku doporučuji všude kde není kontrola občanky, ale chtějí od vás nějaké osobní údaje.

EU by mělo právě tohle doporučit evropským občanům místo vymýšlení dalších regulaci.

+9/−2
doporučit
24.6.2017 11:08

S32t12a75n75i69s18l76a93v 16R34o35s63e96c57k62ý 9755449401599

O mě už vědí fšechno - od počtu rohlíků, které kupuji až po to, že mám rybičku.

+5/0
doporučit
24.6.2017 10:05

J59a11n 51Š58t33ě27d86r49ý 4114338643826

Ano, v GDPR je psáno, že jakýkoliv údaj, kterým lze jednoznačně identifikovat zařízení, je osobním údajem a tudíž podléhá této stupidní regulaci. U nás už toto řešíme půl roku, zabývá se tím 20 lidí ve firmě a konzultanti z KPMG. Až to začne platit, připravte se na to, že na každém webu bude mega dotazník, co všechno chcete sdílet s provozovatelem webu. Další věcí jsou data o zákaznících v CRM, nakupované databáze kontaktů pro marketingové účely. Rozlišuje se zda využíváte údaje pro prodej svých výrobků (oprávněný souhlas), nebo k prodeji výrobků a služeb třetích stran (zde souhlas mít musíte). Celá regulace je naprosto absurdní, firmy bude stát hromadu peněz. Reklamu stejně budete dostávat a uvidíte ji na webu, jen nebude personalizovaná, když nedáte souhlas se zpracováním osobních údajů. Jediné plus je, by mělo klesnout otravné navolávání s nabídkami a spammování.

+5/−1
doporučit
24.6.2017 14:06

P11a21t21r56i31k 41E74g64e78r 2288180619441

Myslím si, že se nevyžádaných e-mailů, SMS a telefonátů jen tak nezbavíme! Mám služební telefon a ten je na každé vizitce která se může objevit i v nesprávných rukách! Jsou totiž volně dostupné, ale nabídek je naštěstí málo!

+4/0
doporučit
24.6.2017 12:14

K83a78r77e64l 47S97l11a79v62í72k 4283734785585

Hned jak pozdravím pokladní řeknu: "Nemám, nechci, nesbírám". Co je komu do toho co nakupuji.

+5/−9
doporučit
24.6.2017 11:04

K87r30i17s53t38ý33n33a 24B52e50n35e30š11o78v61á 5404516486163

Pro me by bylo zajimave, kdyby bylo zakazano podminovat standardni sluzbu (napr. nakup v eshopu nikoli nakup v eshopu v ramci nejakeho klubu a podobne) souhlasem s poskytnutim osobnich udaju k marketingovym ucelum tretim stranam. Jednou jsem si udelala registraci v eshopu se zbozim, ktere jinde neni, se skripenim zubu odsouhlasila podminky a od te doby se mi v mailu a na telefonu dvere netrhnou. Mam sice nastavene filtry, ale stejne. Popravde nevim, jak toto je dnes resene

+2/−1
doporučit
24.6.2017 23:30

M74i54k49u31l11á12š 32K84a29l38i91n47a 1772713525

Hlavně by každá pokladní měla mít dřevěnou lať a každého kdo u pokladny zdržuje a hrabe tu správnou kartu z 500 karet co má v peněžence, měla pořádně prásknout po hlavě...

+3/−6
doporučit
24.6.2017 14:37

J53o57s34e89f 84T38r29ö40g37l 8519442466286

Udeřil jste hřebíček na hlavičku. Na co je běžnému spotřebiteli nakupování databáze kontaktů. Marketing nejde za zájemem spotřebitele, ale za zájmem obchodníka prodat a utržit co nejvíc.

+1/0
doporučit
24.6.2017 19:51

M48i49r21o33s22l97a33v 19V65e28r15n30a53r 9130938326153

Stejně je mi ten systém "věrnostních" karet nesympatický. Obchodník vám nabídne malou slevu za to, že vás bude šmírovat, co nakupujete.

Proto se snažím spíše nakupovat u těch, kteří tohle šmírování nedělají (ze supermarketů třeba Kaufland).

+1/0
doporučit
24.6.2017 10:41

J72i63ř76í 56T31r36e50s65t20r 1854438268961

Slevové karty a soutěže -šílenost. Já nakupuji a nehraji. Nejsem patologicý hráč a slevové karty mám proti diskriminaci. Jiný by tak nakupoval na.můj úkor. To však neznamená, že jsem.uvedl pravdivé údaje. Např do Penny marketu mám dvě karty. Obě s falešnými údaji a pravidelně karty střídám. Ihned po vydání karet jsem z vytvořeného falešného emailu zaslal nesouhlas se.zpracováním a pořizováním záznamu. Kde to jsme, v herně, klubu či obchodu. Místo, aby nám prodavačky v supermarketu nákup zabalily, jak to.dělají Francouzům, Němcům a američanům, tak nás čechy u pokladen honí a chovají se k nám hrozně. Polovina pokladen je uzavřena, aby řetězec ušetřil pracovní sílu.

+1/−5
doporučit
24.6.2017 14:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.