- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro me by bylo zajimave, kdyby bylo zakazano podminovat standardni sluzbu (napr. nakup v eshopu nikoli nakup v eshopu v ramci nejakeho klubu a podobne) souhlasem s poskytnutim osobnich udaju k marketingovym ucelum tretim stranam. Jednou jsem si udelala registraci v eshopu se zbozim, ktere jinde neni, se skripenim zubu odsouhlasila podminky a od te doby se mi v mailu a na telefonu dvere netrhnou. Mam sice nastavene filtry, ale stejne. Popravde nevim, jak toto je dnes resene
Udeřil jste hřebíček na hlavičku. Na co je běžnému spotřebiteli nakupování databáze kontaktů. Marketing nejde za zájemem spotřebitele, ale za zájmem obchodníka prodat a utržit co nejvíc.
Hlavně by každá pokladní měla mít dřevěnou lať a každého kdo u pokladny zdržuje a hrabe tu správnou kartu z 500 karet co má v peněžence, měla pořádně prásknout po hlavě...
To by se mělo spíše praktikovat na platiče hotovostí ;)
Slevové karty a soutěže -šílenost. Já nakupuji a nehraji. Nejsem patologicý hráč a slevové karty mám proti diskriminaci. Jiný by tak nakupoval na.můj úkor. To však neznamená, že jsem.uvedl pravdivé údaje. Např do Penny marketu mám dvě karty. Obě s falešnými údaji a pravidelně karty střídám. Ihned po vydání karet jsem z vytvořeného falešného emailu zaslal nesouhlas se.zpracováním a pořizováním záznamu. Kde to jsme, v herně, klubu či obchodu. Místo, aby nám prodavačky v supermarketu nákup zabalily, jak to.dělají Francouzům, Němcům a američanům, tak nás čechy u pokladen honí a chovají se k nám hrozně. Polovina pokladen je uzavřena, aby řetězec ušetřil pracovní sílu.
penny kartu používám, jen když kupuju ty věci na které mají zákaznickou slevu, k ničemu jinýmu ta karta není, takže když mám nákup bez takových věcí, ani ji netahám
Ano, v GDPR je psáno, že jakýkoliv údaj, kterým lze jednoznačně identifikovat zařízení, je osobním údajem a tudíž podléhá této stupidní regulaci. U nás už toto řešíme půl roku, zabývá se tím 20 lidí ve firmě a konzultanti z KPMG. Až to začne platit, připravte se na to, že na každém webu bude mega dotazník, co všechno chcete sdílet s provozovatelem webu. Další věcí jsou data o zákaznících v CRM, nakupované databáze kontaktů pro marketingové účely. Rozlišuje se zda využíváte údaje pro prodej svých výrobků (oprávněný souhlas), nebo k prodeji výrobků a služeb třetích stran (zde souhlas mít musíte). Celá regulace je naprosto absurdní, firmy bude stát hromadu peněz. Reklamu stejně budete dostávat a uvidíte ji na webu, jen nebude personalizovaná, když nedáte souhlas se zpracováním osobních údajů. Jediné plus je, by mělo klesnout otravné navolávání s nabídkami a spammování.
Na platební kartě je čip, kam by se vešlo věcí, třeba tam nahrát všechny ty slevové karty. Takhle na ně mám extra hliníkové pouzdro a i to už je plné. Když jedu na týdení nákupy tak to nesmím zapomenout abych něměl půlku věcí draho. Bežně to sebou netahám nevím kam bych to dával. Místo aby se to nahrálo na čip platební karty tak každý kdo má v zatku díru musí vydat svojí extra kartu. Jsou to pi...ci.
taková možnost samozřejmě dávno je.... stačí aplikace v mobilu, do které si všechny slevové karty uložíte....
Myslím si, že se nevyžádaných e-mailů, SMS a telefonátů jen tak nezbavíme! Mám služební telefon a ten je na každé vizitce která se může objevit i v nesprávných rukách! Jsou totiž volně dostupné, ale nabídek je naštěstí málo!
Dalso vitezstvi EU nad zdravym rozumem.
To bych neřekl. Úroveň sosání osobních dat už překračila únosnou míru. SOuhlas se zpracováním podepisujete skoro u každého on-line nákupu a výsledkem je záplava nabídek, spamů atd.
IP adresa jako osobní údaj ? Kolik lidí má na sebe psanou veřejnou IP ? To zas nějaký ouřada netuší, jaká bije. Podle toho by jako osobní údaj bylo i IČO a DI4 OSVČ.