Diskuze

Máte věrnostní kartu? Firmy vás musí znovu požádat o povolení sbírat data

Programy věrnostních karet využívají v Česku desítky obchodníků, například řetězec hypermarketů Globus jich rozdal svým zákazníkům přes 600 tisíc. Firmy nyní budou muset v brzké době klienty informovat, jaká data o nich shromažďují, a požádat o povolení, že informace mohou nadále využívat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pro me by bylo zajimave, kdyby bylo zakazano podminovat standardni sluzbu (napr. nakup v eshopu nikoli nakup v eshopu v ramci nejakeho klubu a podobne) souhlasem s poskytnutim osobnich udaju k marketingovym ucelum tretim stranam. Jednou jsem si udelala registraci v eshopu se zbozim, ktere jinde neni, se skripenim zubu odsouhlasila podminky a od te doby se mi v mailu a na telefonu dvere netrhnou. Mam sice nastavene filtry, ale stejne. Popravde nevim, jak toto je dnes resene

2 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

J94o25s88e16f 34T49r60ö43g40l

24. 6. 2017 19:51

Udeřil jste hřebíček na hlavičku. Na co je běžnému spotřebiteli nakupování databáze kontaktů. Marketing nejde za zájemem spotřebitele, ale za zájmem obchodníka prodat a utržit co nejvíc.

1 0
možnosti

Hlavně by každá pokladní měla mít dřevěnou lať a každého kdo u pokladny zdržuje a hrabe tu správnou kartu z 500 karet co má v peněžence, měla pořádně prásknout po hlavě...

3 6
možnosti

J15a75n 95S80v94o17b16o43d80a

24. 6. 2017 22:31

To by se mělo spíše praktikovat na platiče hotovostí ;)

1 1
možnosti

Slevové karty a soutěže -šílenost. Já nakupuji a nehraji. Nejsem patologicý hráč a slevové karty mám proti diskriminaci. Jiný by tak nakupoval na.můj úkor. To však neznamená, že jsem.uvedl pravdivé údaje. Např do Penny marketu mám dvě karty. Obě s falešnými údaji a pravidelně karty střídám. Ihned po vydání karet jsem z vytvořeného falešného emailu zaslal nesouhlas se.zpracováním a pořizováním záznamu. Kde to jsme, v herně, klubu či obchodu. Místo, aby nám prodavačky v supermarketu nákup zabalily, jak to.dělají Francouzům, Němcům a američanům, tak nás čechy u pokladen honí a chovají se k nám hrozně. Polovina pokladen je uzavřena, aby řetězec ušetřil pracovní sílu.

1 5
možnosti

penny kartu používám, jen když kupuju ty věci na které mají zákaznickou slevu, k ničemu jinýmu ta karta není, takže když mám nákup bez takových věcí, ani ji netahám

0 0
možnosti

J16a96n 24Š69t48ě29d91r17ý

24. 6. 2017 14:06

Ano, v GDPR je psáno, že jakýkoliv údaj, kterým lze jednoznačně identifikovat zařízení, je osobním údajem a tudíž podléhá této stupidní regulaci. U nás už toto řešíme půl roku, zabývá se tím 20 lidí ve firmě a konzultanti z KPMG. Až to začne platit, připravte se na to, že na každém webu bude mega dotazník, co všechno chcete sdílet s provozovatelem webu. Další věcí jsou data o zákaznících v CRM, nakupované databáze kontaktů pro marketingové účely. Rozlišuje se zda využíváte údaje pro prodej svých výrobků (oprávněný souhlas), nebo k prodeji výrobků a služeb třetích stran (zde souhlas mít musíte). Celá regulace je naprosto absurdní, firmy bude stát hromadu peněz. Reklamu stejně budete dostávat a uvidíte ji na webu, jen nebude personalizovaná, když nedáte souhlas se zpracováním osobních údajů. Jediné plus je, by mělo klesnout otravné navolávání s nabídkami a spammování.

5 1
možnosti

Na platební kartě je čip, kam by se vešlo věcí, třeba tam nahrát všechny ty slevové karty. Takhle na ně mám extra hliníkové pouzdro a i to už je plné. Když jedu na týdení nákupy tak to nesmím zapomenout abych něměl půlku věcí draho. Bežně to sebou netahám nevím kam bych to dával. Místo aby se to nahrálo na čip platební karty tak každý kdo má v zatku díru musí vydat svojí extra kartu. Jsou to pi...ci.

0 0
možnosti

P89e12t87r 84S51u72c67h88ý

24. 6. 2017 13:59

taková možnost samozřejmě dávno je.... stačí aplikace v mobilu, do které si všechny slevové karty uložíte....

2 0
možnosti

Myslím si, že se nevyžádaných e-mailů, SMS a telefonátů jen tak nezbavíme! Mám služební telefon a ten je na každé vizitce která se může objevit i v nesprávných rukách! Jsou totiž volně dostupné, ale nabídek je naštěstí málo!

4 0
možnosti

Dalso vitezstvi EU nad zdravym rozumem.

10 2
možnosti

J36o29s87e63f 72T56r19ö27g86l

24. 6. 2017 19:46

To bych neřekl. Úroveň sosání osobních dat už překračila únosnou míru. SOuhlas se zpracováním podepisujete skoro u každého on-line nákupu a výsledkem je záplava nabídek, spamů atd.

0 2
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
8 0
možnosti

IP adresa jako osobní údaj ? 8-o Kolik lidí má na sebe psanou veřejnou IP ? To zas nějaký ouřada netuší, jaká bije. Podle toho by jako osobní údaj bylo i IČO a DI4 OSVČ.

0 0
možnosti