Diskuze

Z Česka se může stát parkoviště kamionů. Bohaté země EU si své zájmy chrání

Řidiči kamionů, kteří přes víkend odpočívali v belgickém přístavu Zeebrugge, měli nečekanou návštěvu. Belgická policie dala každému z nich pokutu 1 800 eur za to, že trávili povinný odpočinek v kabině kamionu. Jde o pauzu o délce 45 hodin, kterou mají řidiči předepsanou po šesti dnech za volantem a většinou ji čerpají o víkendu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co brání chudým zemím, aby si své zájmy také chránily? Hloupost?

0 0
možnosti

Doklad o zaplacení jako důkaz? A co případy, kdy stráví řidič kamionu víkend u známých, příbuzných či u milenky, kteří tam v okolí zrovna bydlí?

0 0
možnosti

To se pak řeší ve správním řízení. Když to doloží svědky, jistě nebude třeba mít jen účtenku z hotelu nebo kempu.

0 0
možnosti

přes nas všichni jezdi jak se jim chce, vidíme to na nasich dalnicich a vse je ok. Drahej benzin který si všichni natankuji venku a pak s plnou nadrzi se tranzitem ridi přes nase uzemi a nas clovek na vse doplaci. Místo aby se benzin zlevnil a pak kamionaci natankovali u nas plne nadrze a okolni staty ostrouhali tak si všechno nechame libit viz všechny tyhle narizovani. Za par let to muze dopadnout tak, ze rodina pojedne na dovolenou do Francie a nebudou mit stejnou rodice stejne platy jako obyvatele země kam cestuji, tak je vrati. A my jen slepe prihlizime a jen vydavame prohlaseni a "nic" nedelame.. :-P

0 0
možnosti
Foto

J20i88ř51í 72E55r97b36e10n

30. 6. 2017 14:38

Vy teda dneska plácáte nesmysly...

Odkdy kamioňáci tankují benzín?

Odkdy je v ČR palivo výrazně dražší než v Německu, Rakousku či Maďarsku?

Odkdy turistická země vyhazuje ze svého území lidi, kteří k ní přijeli utratit svoje peníze?

A víte o tom, že na českých dálnicích, rychlostkách a prvotřídkách platí mýtné i zahraniční dopravci?

0 0
možnosti

Dvoudenní volno bych si představoval jako trávení volného času. Tedy jinak, než v kabině kamionu. Zákaz spaní v kabině je naprosto v pořádku.

3 0
možnosti

Železnice odpočívat nemusí. Jestli se někomu vyplatí platit řidičům kamionů hotel na víkend, tak je asi někde systémová chyba.

0 0
možnosti

Rola by se měla vrátit. V Českém Těšíně je navagonují a v Chebu nebo ještě dál zase spustí na silnice. A mohou spát a relaxovat v lůžkovém vagónu.

1 0
možnosti

Skvělé, jen tak dál. Protože volné víkendy jsou někdy od pátku jindy od soboty tak jsem se domluvil že budu jezdit 3 týdny a pak budu mít týden volna. Nedělám to kvůli tomu že bych to ve světě tak miloval, ale abych měl alespoň nějaký volný čas....

0 0
možnosti
Foto

Co tady plácáš ? Jaké volné víkendy ?

Ani AETR, ani Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 561/2006 ze dne 15. března 2006 o harmonizaci některých předpisů v sociální oblasti týkajících se silniční dopravy, o změně nařízení Rady (EHS) č. 3821/85 a (ES) č. 2135/98 a o zrušení nařízení Rady (EHS) č. 3820/85.[9]

neřeší nějaké konce týdne .Alespoň ne kalendářního týdne.

Řeší pracovní dobu, ne pátky, soboty, neděle.

0 0
možnosti

Si mai najmout hlidace :D a jit odpocivat neakm jinam :D do karavanu :D

0 0
možnosti

Nevidim na tom nic spatneho, ... naopak, meli bychom prijmout podobna opatreni...

Opravdu nechapu proc by meli ridici bydlet v kamionu, meli by se ubytovat...

5 0
možnosti
Foto

V posledních pár letech na je to na iDnes podobné, jako před lety na ZVS ( Základní Vojenské Službě) .

Kuchaři opravovali tanky a automechanici vařili v kuchyni.

Rozdíl je v tom, že jak ti kuchaři, tak ti automechanici, zvládali spisovnou češtinu trochu lépe, než místní " novináři ".

A pokud o něčem mluvili, tak tomu i rozuměli.

In nomine Babiš, et čapí hnízdo, .......

0 0
možnosti

Vás je v Čechách škoda.S některou z komisí EU byste mohl (s dobrými úmysly) nadělat spoustu škody a asi by se vám to líbilo.

0 1
možnosti