Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

Z42d93e82n52ě43k 38W11e13r23n46h19a69r42t 6797375702318

Jo, a těch sto let, nebo kolik, to úplně všichni dělali blbě, když dávali do reklam polonahé holky a fungovalo jim to. ;-D;-D;-D

+23/0
doporučit
26.6.2017 14:51

M74i72c79h50a69l 79Š34v63é58d68a 4539652592280

Ta studie je evidentně dělaná na objednávku. Hezké holky v reklamách vadí akorát zfrustrovaným feministkám. Všem ostatním se líbí.

+23/−1
doporučit
26.6.2017 15:32

P67e46t91r 56L12u49k31á10š 4195254666285

Kdy presne se stal ten zlom a vracime se zpet ke konzervam co rudnou u odhaleneho kotnicku?? ;-D;-D

+17/0
doporučit
26.6.2017 15:00

R38u69d32o47l66f 57Š15l83e59m90e66r 7428716247582

Lepší v reklamě hezká holka, než Kohák, ale protože si Koháka v reklamě pamatuju, tak je udělaná dobře

+13/0
doporučit
26.6.2017 14:22

O87s83k69a57r 46B62r28u50n33a 4509320359316

Je to pochopitelné. Já jako průměrný spotřebitel se také nejprve zajímám, zda reklama není sexistická, zda je genderově vyvážená, zda je v ní kladen důraz na multikulturalismus a zda dostatečně zprostředkovává výhody začleňování národnostních menšin.

+14/−1
doporučit
26.6.2017 17:08

J98a74k63u64b 82K51o51s 3636412210114

A co kdyby si každý prezentoval svoje zboží a služby způsobem, jaký uzná za vhodný? Koneckonců jsou to jeho peníze, jeho bussiness a jeho vizitka. Ale to člověk chtěl v dnešní době zákazů, regulací a dotací asi už moc :-(

+11/0
doporučit
26.6.2017 16:23

R95a59d75i67m 75Z78e59h84e86r 3904430253481

Sex samozřejmě prodává. Jde jen o to, je-li udělán inteligentně nebo vtipně. Sex je totiž jediná věc, se kterou má 99,99999 % lidí nějakou zkušenost (snad kromě mého parohatého šéfa).

+10/0
doporučit
26.6.2017 15:55

J67a29r64o19m28í98r 96K44r31á83l 4830849374129

Zajímalo by mne, jak by podle toho úředníka měla vypadat reklama na spodní prádlo.

+8/0
doporučit
26.6.2017 17:43

P58e30t72r 93B56á72č67a 8615866865595

Jestli nekomu vadi, tak neni normalni.

+9/−1
doporučit
26.6.2017 15:07

K74a53r89e47l 48H40o65r58k24y 8957623857414

At udelaji vyzkum mezi slepymi o vhodnosti barevne televize, stejne prinosne.

+8/−1
doporučit
26.6.2017 14:21

K45a41r24l66a 73N75o90v82á47k76o10v63á 1242950858528

Ale ať si tam je, ale ať to působí trochu logicky. Nebudu nahotu a sex cpát mermomocí všude, vždyť to je pak akorát směšné.

+6/0
doporučit
26.6.2017 16:42

J80a15n 42C77h58o53d54u16r95a 1822539283353

U některých výrobku mi nesex reklama připomíná židovský vtip.

Maník hledá opravnu hodinek, až konečně narazí na ochod s budíkem ve výloze. Vejde dovnitř a jak dlouho by trvala oprava. "To nevím, hodinky neopravujeme" krčí rameny prodavač. "A proč tedy máte ve výloze budík?". "A co tam máme mít, když děláme obřízku?"

+6/0
doporučit
26.6.2017 14:10

M23a15r95t43i40n 57V24a58š11i86n21a 2949766362761

Asi mi něco uniklo, ale kde přesně je v té reklamě na spodní prádlo sex? Mohla by třeba autorka VEM přispět s vysvětlením? Nebo jsou to jen zase klasický ultrafeministický žgryndy?

+8/−2
doporučit
26.6.2017 17:50

J89i82ř33í 43S78c16h43m90i30d18t 5820913864175

Jsem s výsledkem studie spokojen, potvrdila, že jsem muž;-DR^

+3/0
doporučit
26.6.2017 16:41

L70á90ď32a 72V57r34a70n14ý 7308828478717

Trochu zbytečná studie, každá marketingová společnost utrácí miliony, aby se dozvěděla co zabírá. Stačilo se zeptat.

+2/0
doporučit
26.6.2017 17:01

B92a78r28b31o81r81a 26P77e25t22r58o19v48á 3285794244745

ještě, že zadavatelům reklam poradili..dodnes ti hloupě přemýšlející bloudi plattili za něco, co podle výzkumů nefunguje...a znovu to opakovali a znova..až ted ví...

+2/0
doporučit
26.6.2017 16:59

P34a57v65e37l 50R39a95t88h31o29u11s15k85ý 6620509941

Pochybuju, že by zadavatelé reklam nezjistili, jaká reklama jim zvyšuje tržby víc a která méně. A ještě v tak dlouhém časovém rozpětí. Ankety jsou nevypovídající, rozhodující jsou prodeje propagovaného zboží.

+2/0
doporučit
26.6.2017 16:40

V17l22a63d71i97m35í11r 74K19r91á57l 4413226340382

Není problém udělat studii i s úplně opačným výsledkem, ty jejich odchylky jsou na hranici statistické chyby. Bylo by zajmavé udělat průzkum u bannerové reklamy, tam ty kozy fungují velice dobře. Nebo udělat průzkum kolik lidí irituje ta slečna s plesnivou a s únikem kapalin

+2/0
doporučit
26.6.2017 15:58
Foto

J53a56n 38R94ů35ž81i43č52k49a 7312422605617

Tolik k výzkumům. :-D

+1/0
doporučit
26.6.2017 16:28

I24v71a38n 59Š18t24í40p16e26k 3512758980559

Byl jsem ráno normálně iritovat, ostatně, jako každý den.

+1/0
doporučit
26.6.2017 14:19

V89í28t57ě81z63s75l96a90v 57S57c57h66m24i23t72t 5690249509653

Snad to povede k tomu, že nemravné reklamy časem zmizí.

+2/−6
doporučit
26.6.2017 16:46

R74a48d59e46k 62N97e33u97m92a31n37n 5152612958795

Otázka, jak dělali tu studii v dnešní hyperkorektní době .....

"Ano, určitě, sexuální reklama mě znechucuje" ;-D;-D;-D;-D

+1/−1
doporučit
27.6.2017 9:29

V90á25c93l66a66v 65H62o70s66c24h 8806918932111

je to iritujici pro obe pohlavi. Pro zeny proto, ze maji daleko od zen, ktere se v reklamach prezentuji a chlapi proto, ze jsou taky daleko od zen, ktere se v reklamach prezentuji :-). Proste to v lidech akorat po kratkem zaujeti vzbudi deprese, pohrdani k sobe nasledne pohrdani tou znackou, ktera ho rozrusila a vyvolala neprijemne emoce.

+1/−3
doporučit
26.6.2017 16:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.