- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Otázka, jak dělali tu studii v dnešní hyperkorektní době .....
"Ano, určitě, sexuální reklama mě znechucuje"
Kterou z těch reklam zakázali v Austrálii? Tu, co nešla přeskočit?
Za sebe můžu říct, že záleží na tom, jak je to udělané a a na co to je. Sám o sobě mi sex v reklamě nevadí, ale někdy je to extra trapné.
Asi mi něco uniklo, ale kde přesně je v té reklamě na spodní prádlo sex? Mohla by třeba autorka VEM přispět s vysvětlením? Nebo jsou to jen zase klasický ultrafeministický žgryndy?
Zajímalo by mne, jak by podle toho úředníka měla vypadat reklama na spodní prádlo.
Rozhodně by v ní měl vystupovat nějaký gay a zároveň příslušník menšinového etnika.
Je to pochopitelné. Já jako průměrný spotřebitel se také nejprve zajímám, zda reklama není sexistická, zda je genderově vyvážená, zda je v ní kladen důraz na multikulturalismus a zda dostatečně zprostředkovává výhody začleňování národnostních menšin.
Trochu zbytečná studie, každá marketingová společnost utrácí miliony, aby se dozvěděla co zabírá. Stačilo se zeptat.
ještě, že zadavatelům reklam poradili..dodnes ti hloupě přemýšlející bloudi plattili za něco, co podle výzkumů nefunguje...a znovu to opakovali a znova..až ted ví...
To máte jako s apartheidem. Také si v Jihoafrické Republice dlouhá léta mysleli, jak to nedělají dobře. Až moderní doba jim otevřela oči a jasně ukázala, jak se můžou mít všichni dobře v otevřené společnosti.
Snad to povede k tomu, že nemravné reklamy časem zmizí.
Ale ať si tam je, ale ať to působí trochu logicky. Nebudu nahotu a sex cpát mermomocí všude, vždyť to je pak akorát směšné.