Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

J49i40ř69í 41K89o52c36u82r85e83k 6865714285348

Slavné výrobky ČKD:

Motor K6 310 DR v různých lokomotivách. Motor z konce 40. let. Co s takovým motorem v roce 198x? (Šušká se cosi o Alco HH600)

Tramvaj T3, u které je veřejně známo, že vznikla evolucí PCC ze 30 let. Co s takovou tramvají v roce 199x, když západ chce nízkopodlažní a východ nemá čím platit?

0/0
doporučit
26.6.2017 21:41

M62i47l25a15n 86V33o86l45e28k 5419313786929

Svět (a obchod) není tak jednoduchý. Východ od nás ty tramvaje po vyřazení stále kupuje a ještě před pár lety se u nás vyráběly podle původní dokumentace jejich (vysokopodlažní) skříně i pro Prahu. Váš názor na evoluční vývoj koncepce 'dva dvounápravové podvozky' asi moc lidí nezajímá.

0/0
doporučit
27.6.2017 6:31

B45l58a76h69o81m44í12r 96S94k76o70u60p39ý 8587110248381

Jak může insolvenční soudce rozhodovat o tom, jaké má firma v insolvenci pohledávky???

""Nemáte nárok, rozhodl insolvenční soudce o pohledávkách ČKD Praha DIZ""

Snad rozhoduje o závazcích (tedy dluzích) úpadce, ne???

0/0
doporučit
26.6.2017 13:49

A48l53e87n44a 67S91a64s96k66o98v93a 6183191893482

V titulku byl nesmysl, chybělo zde "za" ČKD, pak z textu to bylo jasné.

0/0
doporučit
26.6.2017 14:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.