- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ja jsem se snazil na postu dovolat nescetne krat a ani jednou mi to nikdo nezvedl.
Kdyby radši konečně něco udělali s tím příšerným počítačovým systémem. Nechápu, proč se daňový doklad tiskne až po štítcích na zásilky, takže tam musím čekat jako trotl, proč po nějaké banální chybě v zadání zásilky je nutné všechny zásilky zrušit a začít znovu, proč se to tak často seká, že pracovnice za přepážkou se musí dokonce znovu zalogovat, proč tam u zásilek do zahraničí bez jakéhokoli vysvětlení vyskakuje chyba Služba není povolena a tak by se dalo dlouho pokračovat. Tohle bych toleroval maximálně měsíc zkušebního provozu, ale ono to takhle (ne)funguje odjakživa.
Mám obavu, že příčina tohoto kroku je jasná. Volající bude platit České poště za to, že ji volá. Čísla začínající 9 jsou totiž zpoplatněna zvláštní sazbou. Stejně to udělala i KB a mnoho dalších společností! Takže podraz na klienta!
Kéž by to tak bylo. Já to jako klient vítám, protože dnes neexistuje žádný důvod volat na poštu, a já nemám nervy na to tam pořád čekat ve frontě jen proto, že zase někdo volá a ptá se "kdeee je teeen můůůj baalííííčeeeekk???"
Presne tohle jsou ty zbytečnosti, za ktere se utraci abnormalni castky
České poště. Každý volající zaplatí výpalné za to, že obtěžuje pracovníky firmy!
Na poštách Praha 3 Olšanská a Praha 8 Karlínské náměstí to nemusíte dělat, tam to nikdy v životě nikdo nezvedl. Totální igorance klientů.
Kolik to tak asi stálo zbytečných milionů ? Nesmysl který bude lidem k prdu....
Za 46 let jsem jeste nikdy nepotreboval volat na postu.
Dobře na naší poštu by číslo mělo být 954 2 149 00 a protože jde o #415 tak bude číslo 954 2 149 15?
Neni to jedno, kdyz to tam stejne nikdo nikdy nezvedl ?