- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nemělo by být u článku: Reklamní sdělení?
Tak zrovna dnes pořišel výpis ze zrušeného účtu této skvělé banky: příchozí platba -9,00Kč, odchozí plabka -9,00Kč výběr z bankomatu -39,90Kč a jiná transakce -50,00 Kč . Takže zcela jistě rozumné rozhodnutí odejít...pane Krutý je to kruté a je to tak...
Jo, já měl kdysi účet u eBanky a to bylo něco, když je koupila Raiffka, pomalu a jistě to šlo do "kopru" - takový "bordel na koleckach" a hlavně přes výslovně prani neustále volali různí jejich bankéři, že mi poradi - na jasně přání nevolat - jen v případě zneužití účtu či karty volali furt. O to lepší důvod změnit banku. Ať se jdou se svým přístupem "bodnout". Už 4 roky jsem jinde a neliují zrušení účtu u nich.
Odešel jsem pote co za příkaz na Slovensko 11.000 chtěli poplatek 500 a nabídka refixace hypo byla urážkou zdravého rozumu.
Zuno měla:
jako jedna z prvních dvou bank v ČR zdarma platbu do cizí banky připsanou v den odeslání (do 10:30)
okamžité (v rámci sekund) převody v rámci banky, včetně spořícího účtu
zdarma odchozí SEPA platby a příchozí za 9 Kč
zdarma všechny výběry z jakýchkoliv bankomatů na území EU (na území ČR tedy jen nad 1000 Kč)
přehledné a jednoduché internetové i mobilní bankovnictví
a neotravovala reklamními emaily a smskami na služby, které nepotřebujete (protože kdybyste je potřeboval, tak už si je dávno sjednáte)
to vše za účet zdarma (resp. za předpokladu, že zaplatíte debetní kartou aspoň 3 000 v měsíci)
No a z tohohle nemá RB nic nebo jen omezeně. Takže klienta, který ze Zuno přešel k nim, nechápu, spíš byl jen líný něco změnit.
No, měl jsem Zuno jako hlavní banku a Citi kreditku. Kreditky jsem se vzdát nechtěl a chtěl jsem to mít propojené.
Výhody kreditky už v podstatě zmizely a propojení je mizerné - ale to člověk vidí až potom, co to má. Teď čekám na nové IB a pokud se nic nezmění, tak sbohem RB.
Co je dobré na RB? Z velkých bank (KB, spořka, ČSOB) ještě ujde. Ostatní je vše hrozné. Strašné IB, naprosto nesmyslné poplatky za přeshraniční platby a to i v rámci skupiny, šílené převodní kurzy pro měny (zvedly o 15% za poslední rok) atd....
Prostě pro standardního retail klienta hrůza. Pokud někdo nepotřebuje investiční bankovnictví, tak je RB jednoznačně špatná volba.
A to jsem ještě zapomněl na špatnou mobilní aplikaci, která neumožní ani platbu na přednastavené vzory.
Parádní PR článek, kde se pan ředitel parádně bije v hruď. Mám účetní firmu a za poslední dva roky odešly od RB 3 z mých klientů pro totální nepružnost. Všichni do jednoho řekli, že to co RB zdobilo před 5-10 lety, tak teď jsou stejným molochem jako dříve KB apod. (která se mimochodem zlepšila). Na všechno člověk děsně dlouho čeká, než z nich něco vypadne, protože pro samou administrativu se jim úplně vytrácí proklientský přístup .. a vím o čem mluvím, protože manželka v RB dělala necelých 10 let a odešla na začátku tohoto roku právě z důvodu nesmyslných administrativních zátěží.
Pěkný PR článek...
Ale banka u které až když začnete vyhrožovat odchodem, tak vám teprve nabídne, že teda žádné polatky platit nemusíte platit (to že vám je zavádí či zvyšuje jen oznámí) a ani vám nebudou účtovány nesmysly typu poplatek za příchozí platbu... Taková banka si dle mého nezaslouží abych u ní zůstával.
.
Nyní zaplatím za účet měsíčně tučnou NULU a ještě mi nějaké to pidi procnto přibude na úrocích