Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R85a46d90e78k 55N66e19u76m68a18n84n 5632842138825

No, připadá mi to jako klasické peníze, které "dostaneme" z EU.

My tam pošleme normální prachy - koruny, za které jsme si mohli koupit cokoliv.

Zpět se nám vrátí "konvertibilní ruble" - nějaké dotační peníze, které se utratí za věc, kterou by jsme jinak v životě nekoupili.

Ale jsme v plusu EURvRv

+26/−4
doporučit
27.6.2017 9:17

B64l78a24ž84e19j 22M19o79t78y59č61k22a 8787827495950

Pražský severní okruh by pomohl milionům lidí k lepšímu životu;-)

+14/0
doporučit
27.6.2017 9:39

Š43t89ě18p70á87n 90F50r71a10n60c96l 8744839634260

Jen drobné upozornění pro Radka Neumanna, Jarka Wolfa, Pepu Pišvejce a další, kteří se určitě ještě "spravedlivě rozhořčí nad dalším EU nesmyslem":

Tenhle projekt nám EU nenařídila. Ten jsme si vymysleli sami - a do Bruselu to ke schválení poslala současná vláda. Takže pokud chcete nadávat na někoho, kdo podle vás (a i podle mne) nesmyslně rozhazuje peníze, které by se daly použít jinde, jinak a lépe, pak své stížnosti směřujte do Strakovy akademie, Lidového domu, Paláce Charitas a na Čapí hnízdo!!

+10/0
doporučit
27.6.2017 10:53

J35o68s34e89f 92P48i70š75v44e76j66c 5226286938539

...Do budoucna by díky tomu mohly po Vltavě proplouvat i kontejnerové lodě...

- jo to určitě, ale až naprší. Momentálně leda s kolečky na dně trupu. Na jednu stranu jsou to peníze z EU, ale na druhou stranu, ty peníze nespadly z nebe a někdo je někde musel vydělat a zaplatit a myslím, že jak ČR, tak i ostatní státy by našly u nich doma lepší využití těchto prostředků (a to nemluvím o tom, že byrokrati z Brusele si z těchto prostředků ukrojí nemalý kus).

+12/−1
doporučit
27.6.2017 8:47

M39i93l29a21n 50V73o76l41e94k 5729373516839

V kapitalismu by to měli platit snad hlavně ti, kterým to pozvedne jejich byznys.

+8/0
doporučit
27.6.2017 8:53
Foto

P57e24t43r 94P24. 42V36e53s53e92l55s56k72y 7244721936313

Já mít 1,3 mld, tak si koupím něco jinýho. A tahle by k tomu měl přistupovat i stát. Kdyby v nejbližších 25 letech (dokud bude aspoň trochu vody v řece), jela jedna loď týdně (v létě víc, v zimě nic), vyjde jeden průjezd na 1.000.000CZK.

P.S. Pokud nezanedbám to násobení, tak s cestou zpět na 500.000CZK.

+11/−3
doporučit
27.6.2017 8:52

P77a32v77e56l 30M13o55r71a23v52e57c 3362399262648

Chápete někdo, proč více splavňovat Vltavu pro velké lodě, když ty se tam skoro nikdy nedostanou, protože Labe má malý průtok a u Děčína to s lepším splavněním už dlooouho nijak nevypadá?

+5/0
doporučit
27.6.2017 11:33

V96l86a27s29t42i70m97i85l 67P98l84a11c72h64ý 5775598134463

k čemu budou zvedat mosty, když lodě nebudou moci plout kvůli nízkému stavu vody

+5/0
doporučit
27.6.2017 8:43

M73i93l15a72n 36Z37e21l87e32n11k89a 1776274248759

Stejně z toho bude nakonec tunel.

+4/0
doporučit
27.6.2017 9:49

J89i59ř84í 96V52i61n59k79l46e20r 1561457110819

Dotace nevysychají. Na rozdíl od řek.

+2/0
doporučit
27.6.2017 15:24

J17a45r91e54k 88W64o32l59f 5330599880

Proboha k čemu?? Nemělo by se k něčemu podobném uspořádat referendum? :-P

+2/−5
doporučit
27.6.2017 8:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.