- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tohle pochopí jen zaměstnanci ČD, co tu dnes v průběhu dne celou pracovní dobu odpovídali na diskuzi
Já prostě nerozumím, proč jsou 2 nádraží vedle sebe.
Jedno bude navíc vlastnit dopravce a stále je to nepřešlo - bude tam JEZDIT VLAK NA LETIŠTĚ!
Takže to všichni mimopražští přijedou z letiště vlakem na Masaryčku a odtud se budou pracně dostávat na hlavní nádraží, aby se dostaly rychlíky do zbytku republiky...
Děkujeme Praho, ale to zrovna nemyslíš na mimopražské...
Nebo vlastně nemyslíš ani na sebe, mohlo tam být těch nových domů výrazně více, koleje se mohly komplet vytrhat, budova se využít k jiným účelům.
Rozšíření Hlavního nádraží o podzemní patro po vzoru německých měst, aby zvládlo všechny vlaky a vytvořil se plně průjezdný model, je v plánu už mnoho let. Googlete "Nové spojení II". Je to i v územním plánu Prahy.
Problém je nedostatek politické vůle a peněz. Taková stavba je totiž drahá.
Takže po infrastruktuře patřící organizaci ji spravující dojedete vlakem jednoho dopravce na nádraží patřící druhému. Z okénka vagonu se porozhlédnete a zpět na "univerzální" nádraží, protože konkurenční dopravce (a majitel onoho nádraží) vás nepustí do své budovy. V podání ČD ne zcela vyloučený krok...
Na Masarykovo nádraží jezdí už dnes dopravce KŽC a žádných problémů s jejich cestujícími ohledně vstupu do budovy jsem si nevšiml.
Konečně! Rozhodující orgán ve vedení buď:
1) dostal nabídku na všimné bokem za rekonstrukci vyšší, než byla za odprodej, nebo
2) má k železnici opravdu vztah a myslí na budoucnost
Ano, skutečně orgán. ČD mají vozit lidi a ne opravovat a provozovat nádraží.
Přesně jak jsem psal. To z čeho cítí, že by to mohlo sypat, to si nechají, ostatní zbořeniny bez možnosti pronájmu prodají SŽDC. To bylo řečí, jak nemají vlastnit nádraží. :)
Však tak by se vedení a.s. mělo chovat, ne? Dělat to, co je výhodné pro firmu.
Návrh nevypadá zle, ale jako vždy se zapomnělo na dopravu... Takže do místa, kde je ted už celkem plno narveme ještě další auta...
Prostě je třeba se přizpůsobit jiným velkým městům, že po centru a do centra se jezdí taxíkem, případně MHD...
Nemůžu se dočkat, až se tento návrh světoznámé architektky začne stavět... Odporné a ostudné zákoutí bude nahrazeno futuristickou moderní architekturou... Už aby to bylo... Budou tam super byty, kanceláře i služby...
Kolik vám developer platí za takovou reklamu