Diskuze

České dráhy Masarykovo nádraží neprodají, udělají z něj svou výkladní skříň

České dráhy už nechtějí prodat pražské Masarykovo nádraží Správě železniční dopravní cesty (SŽDC). Toto nádraží nebylo spolu s brněnským hlavním nádražím součástí loňského převodu přes 1 500 nádražních budov z dopravce na správu železnic a České dráhy počítaly s tím, že je na SŽDC převedou později. Nyní ale plánují budovu rekonstruovat tak, aby mohla sloužit jako výkladní skříň národního dopravce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J36a82n 83V10r93a77b56e38c

27. 6. 2017 18:26

Tohle pochopí jen zaměstnanci ČD, co tu dnes v průběhu dne celou pracovní dobu odpovídali na diskuzi ;-D

Já prostě nerozumím, proč jsou 2 nádraží vedle sebe.

Jedno bude navíc vlastnit dopravce a stále je to nepřešlo - bude tam JEZDIT VLAK NA LETIŠTĚ!

Takže to všichni mimopražští přijedou z letiště vlakem na Masaryčku a odtud se budou pracně dostávat na hlavní nádraží, aby se dostaly rychlíky do zbytku republiky...

Děkujeme Praho, ale to zrovna nemyslíš na mimopražské...

Nebo vlastně nemyslíš ani na sebe, mohlo tam být těch nových domů výrazně více, koleje se mohly komplet vytrhat, budova se využít k jiným účelům.

2 3
možnosti
RJ

Rozšíření Hlavního nádraží o podzemní patro po vzoru německých měst, aby zvládlo všechny vlaky a vytvořil se plně průjezdný model, je v plánu už mnoho let. Googlete "Nové spojení II". Je to i v územním plánu Prahy.

Problém je nedostatek politické vůle a peněz. Taková stavba je totiž drahá.

3 1
možnosti
JV

J49a48n 37V13a10l43o47u14c88h

27. 6. 2017 14:10

Takže po infrastruktuře patřící organizaci ji spravující dojedete vlakem jednoho dopravce na nádraží patřící druhému. Z okénka vagonu se porozhlédnete a zpět na "univerzální" nádraží, protože konkurenční dopravce (a majitel onoho nádraží) vás nepustí do své budovy. V podání ČD ne zcela vyloučený krok...

3 4
možnosti
JK

Na Masarykovo nádraží jezdí už dnes dopravce KŽC a žádných problémů s jejich cestujícími ohledně vstupu do budovy jsem si nevšiml.

1 2
možnosti
JZ

J21a55n 42Z68e17n60k82l

27. 6. 2017 12:13

Konečně! R^Rozhodující orgán ve vedení buď:

1) dostal nabídku na všimné bokem za rekonstrukci vyšší, než byla za odprodej, nebo

2) má k železnici opravdu vztah a myslí na budoucnost

16 0
možnosti
PN

Ano, skutečně orgán. ČD mají vozit lidi a ne opravovat a provozovat nádraží.

6 5
možnosti
JC

J83a33n 82C50e61p88e87k

27. 6. 2017 12:01

Přesně jak jsem psal. To z čeho cítí, že by to mohlo sypat, to si nechají, ostatní zbořeniny bez možnosti pronájmu prodají SŽDC. To bylo řečí, jak nemají vlastnit nádraží. :)

1 8
možnosti
RJ

Však tak by se vedení a.s. mělo chovat, ne? Dělat to, co je výhodné pro firmu.

6 0
možnosti
RP

Návrh nevypadá zle, ale jako vždy se zapomnělo na dopravu... Takže do místa, kde je ted už celkem plno narveme ještě další auta...

1 6
možnosti
MK

Prostě je třeba se přizpůsobit jiným velkým městům, že po centru a do centra se jezdí taxíkem, případně MHD...

6 1
možnosti
MK

Nemůžu se dočkat, až se tento návrh světoznámé architektky začne stavět... Odporné a ostudné zákoutí bude nahrazeno futuristickou moderní architekturou... Už aby to bylo... Budou tam super byty, kanceláře i služby...

19 5
možnosti
JR

J76a24n 58R87a12d86e64c63k80ý

27. 6. 2017 11:43

Kolik vám developer platí za takovou reklamu?

3 11
možnosti