- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě že u mého auta jsou brzy hardwarové. Softwarové nechci.
Nakonec nám přikáží, že osmiletá auta budeme muset povinně sešrotovat, protože elektronika v nich bude za hranicí životnosti a auta budou nebezpečná pro řidiče i jeho okolí.
Bohužel asi nebudete daleko od pravdy...
A to na to přišli až po 16 letech?
To bude nějaká kachna.
Pokud vím, tak rok 2025 ještě není.
Není těch VW problémů nějak moc ? Napřed dieselgate, potom utajené problémy Touranů (a jiných) s CNG, teď zase brzdy.
Podobné problémy a aféry mívají čas od času všechny značky a koncerny. Je to důsledkem toho, že aut je stále víc, jsou stále složitější a jejich řidiči stále hloupější.
Být dnešní logika před 40 lety, tak by právníci cupovali Ford, BMW i VAZ za "neschopnost v extrémních podmínkách vyjet kopec" (= vyjet do zasněžených hor bez metráku zátěže v kufru) nebo škodovku za "nedostatečnou životnost mazací náplně" (= nutnost každých 5000 km pootočit maznici vodního čerpadla a promazat rejdové čepy) atd.
Počet usmrcených osob následkem dopravních nehod, přepočítaný na 100 000 vozidel. Rok 1990 - 40 osob, rok 2015 - 9 osob. Kromě konstrukce karoserie na tom má samozřejmě svůj podíl i zde tolik zavrhovaná elektronika.
Už se těším, až mně jednou nějaký hacker z legrace odpojí v autě brzdy. Fakt se z té digitalizace brzy pos..em.
No brzdy jsou delane tak, ze funguji i pri selhani nebo zblazneni elektroniky....
Což je u devítiletých aut docela úspěch :-)
takze to pujde napric automobilkama? protoze prakticky vsechny pouzivaji system Bosch - chyba je tedy v nem
Hurá! Německá kvalita německá technologie
Až teprve do WV nastoupí inženýři ze Sýrie a Afgánistánu
Brzdy musí brzdit i po selhání softwaru!!! Jinak je tam to zařízení zbytečné, nadbytečné a nebezpečné !!!!
To taky bude, tohle se týká jejich funkcí ve vztahu ke stabilizačním systémům.