- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Provozuji jeden z největších shopů v daném oboru - seminka-chilli .cz. Doména není to nejdůležitější. Podstatné je mít zajímavou, kvalitní nabídku. Umět poradit, doručovat do druhého dne, mít vše skladem. Pamatovat na zákazníka s dárkem, mít levné poštovné. Důležité je povědomí a to se buduje roky. Nejkvalitnější, jednoslovné domény jsou již mnoho let obsazené a tomto případě ani nevím jakou by provozovatel měl zvolit.
Nikdo jim nechtěl platit pražskou přirážku když si tyhle hračky může koupit na Fleru přímo od autora
No co? Některé věci je třeba si osahat, prohlédnout. Je rozdíl kupovat přes internet pevný disk do počítače, pneumatiky na auto a prsten nebo třeba svetr. Některé věci se přinejmenším poprvé neobejdou bez prohlídky.
Urcite eshopy jeste porostou. Alza ted prodava tesly a pokud k nim bude davat ty eknihy jako jsem dostal k nakupu ja tak Musk nebude stihat vyrabet :-)
50 % obratu DĚLÁ doména! tato je strašná..
Samé zbytné věci, které si člověk potřebuje fyzicky prohlédnout a osahat v kamenném obchodě...
Ano, s tím mám také své zkušenosti. Bylo běžné, že člověk si něco našel na netu, k nám do obchodu si to přišel osahat, prohlédnout jak věrně vypadá barva, jak je to příjemné na omak a pak lovil na heuréce, kde ušetří 1 korunu. Ke konci (cca před rokem) byly zákaznice tak oráchlé, že klidně přišly se seznamem 10-15 druhů zboží, vše si nechaly ukázat, zabavily prodavačku klidně i na hodinu, vše si poznamenaly a se slovy, že si zboží koupí levněji (na aukro, mimibazar, uzavřené skupině na FB... doplňte dle libosti) někde jinde.
Možná by větší návštěvnosti pomohla změna domény na hardcore...