Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

K39a52r12e31l 78N18e40d57o30p77i48l 7488406259374

Nestačilo by Číňanům to letadlo jedno? Ostatní si nakopírují.

+5/0
doporučit
5.7.2017 19:35

R25a24d91o70v74a15n 68S37ý34k88o60r54a 6444715914620

A že to nejsou Tupolevy nebo Iljušiny?

+6/−1
doporučit
5.7.2017 18:48

G25a77b41r28i62e95l 84M38a25r70c65e54l 6833850516874

Doufám, že s tou A380 to nakonec klapne.

+3/0
doporučit
5.7.2017 17:26

M23i70c37h98a93e94l 87K30a38d10e55r72a60v28e89k 8881244698364

Boeing je stejně lepší. ;-D

+4/−5
doporučit
5.7.2017 15:50

S95t93a59n45i50s29l45a26v 75K11r76e69j12c57a51r 2301268653706

Proč se nedaří České ekonomice tak jako té Čínské? Je to vzděláním, nebo houževnatostí být lepšími než ti druzí? Proč když jsou tolik neschopní mají tolik úspěšných prodejců svých výrobků po celém světě. Proč se vyplatí zákazníkům nakupovat čínské výrobky i třeba jako jednorázové (po použití vyhodit, tak jako to děláme s propisovačkami nebo monočlánky) .

0/−8
doporučit
5.7.2017 16:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.