- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Amerika z nějakého důvodu potřebuje potoput Evropu a především její vlajkovou loď Německo. Todle všecko jsou jen tanečky.
Vůbec mě nepřekvapuje, že to byl Ital. Typicky italské řešení technických problémů
Mě zas vůbec nepřekvapuje, že koncernoví velkomanažeři obětují vhodného obětního Itala, aby se americký vlk lačnící po pomstě "nažral" a jejich koncernová "koza" aby zůstala pěkně celá...
Co pořád řeší,obvinili 6 důchodců a finančně jsou vyrovnaný taky.
Mě taky nutí v práci programovat a do zadání nemám moc co mluvit.
Proto taky zatkli toho, kdo vydal příkaz. A ne nějakého programátora.
Na tomhle příkladu je vidět, že USA stále funguje vymahatelnost práv. U nás když se proviní firma tak pouze firma dostane pokutu a už se nevyšetřuje kdo konkrétně vlastně překročil zákon.
Na tomhle příkladu je leda tak vidět, že firma (= koncern) potrestána být rozhodně NESMÍ - to by bylo, aby jeho TOP-manažeři nenašli nějakého vhodného cizince za obětního beránka! ... Že?
Ty mínusy nechápu. U nás navíc nejsou možné kolektivní žaloby. Na to výrobci sázejí při porušování předpisů.
Byt to na Evrope, tak se ten podvod ani nikdy neodkryje, ale vic jak odskodneni majitelu naftaku, me zajima odskodneni tech, co za tema naftakama museji jezdit nebo kracet.
Problém je někde jinde.Tady jde o velké peníze a Ušáci vycítily,že se můžou napakovat.Kolik tady jezdí těch jejich aut?Málo a nikdo si nedovolí spochybnit jejich ocejchování neb se bojí!!!
Kdo tady vycítil, že se může napakovat, byl právě Volkswagen. Ostatní automobilky to tímto podvodným způsobem s naftovými motory v osobních autech v USA nezkoušeli.
Jo manažeři,ti jsou hrozní všude.
.. to mají VW fakt tak mizerně nastříkaný spodek kapoty? jasně nejde to vidět ale ... i tak...
To šedé je prach, ne základovka. Dorazové plochy jsou pěkně lesklé.