Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J95o66s69e59f 81K90o25z29e77l 1146596605205

V Jižních Čechách jsme o kousek dál, tady vlaky jezdí i bez cestujících

+9/0
doporučit
10.7.2017 6:51
Foto

L29u69k23á17š 15N59a22v15a69r39a 2908158551369

Já vím, jsem hlupák, který žije sto let za opicemi a že lidé jsou hloupí, chybující, často pod vlivem, neefektivní, drazí a já nevím, co všechno ještě. Stejně tak vím, že je to nevyhnutelné.

Přesto chci, aby měli můj život v rukou lidé a ne stroje. A vzhledem k mizernému zabezpečení připojení těchto nových technologií nechci být dán v milost či nemilost nějakého hackera, který kontrolu nad dopravními prostředky využije pro své obohacení.

+6/−4
doporučit
10.7.2017 1:16

M25o30j80m71í96r 22H28l87o80u32š66e76k 1847656328574

A strojvedouci nebudou mit co zrat! :-)

+2/0
doporučit
10.7.2017 4:38

L60u30k82á74š 52H80a32v90l23í29č35e37k 6788542353638

Překvapuje mě, že s tím teprve začínají. Na kolejích je to nesrovnatelně jednodušší, než třeba na silnici.

+2/−1
doporučit
10.7.2017 6:02

P98e97t95r 42Ž61á48k 1908402875909

to by mě zajímalo to metro v Dilí, jestli ta IT podpora bude v Indii...

+1/0
doporučit
10.7.2017 9:14

R50o37m73a55n 82N22o88v89a53k 6359531492776

to je cesta do pekel

+2/−7
doporučit
10.7.2017 1:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.