Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P50a14v71e79l 85M34a24t89o57u35š49e14k 5390737438604

Hned úvodní věta je silně zavádějící: "Zatímco v Evropě vedl rozmach vysokorychlostních vlaků spíše k zániku nočních spojů..." Je dobré neplést si Evropu s Německem, resp. nepokládat Německo za celou Evropu. Ano, v Německu byly noční vlaky z nepochopitelných důvodů téměř zrušeny. Je to o to paradoxnější, že byly v některých případech nahrazeny běžnými vlaky IC bez lehátek/lůžek a bez gastronomické nabídky. Zřejmě představitelé DB vycházejí z předpokladu, že v noci cestují jen opilci a jiná verbež, která si nic lepšího nezaslouží. Každopádně je to smutné, protože pohodloné noční cestování má i dnes své obrovské výhody. V mnoha dalších evropských zemích, počínaje třeba Rakouskem/Švýcarskem, Itálií a samozřejmě Českem/Slovenskem/Maďarskem/Polskem a konče třeba skandinávskými zeměmi, to naštěstí pochopili a solidní noční vlaky v nich stále hojně jezdí.

+9/−1
doporučit
12.7.2017 16:03

M60i86r70e15k 30G32a72j98e62r 5871526489160

Takhle cestovat by se mi líbilo. Není nic pohodlnějšího.

+6/−1
doporučit
12.7.2017 15:38

S95t16a46n59i88s46l91a42v 21S98r40b22a 4545634718264

poté, co se ukázalo, že obří autobus, pod kterým budou v číně jezdit auta, je podvod, stejně jako zprávy na idnes o něm, jsem k tomuto typu zpráv na idnes velmi skeptický. holt důvěra se zpět získává těžko.

0/−1
doporučit
12.7.2017 15:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.