Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

S56e32i60d90l 35P40e88t59r 1531441525294

Éra čtyřmotorů jednoduše končí protože jednak současné ETOPS a pak 4 motory vždy budou stát údržbově 2x tolik než 2 což v éře, kdy létaní se stalo "lidovou zábavou" pro miliardy za co nejméně peněz, prostě rozhoduje.

Boeing tento vývoj asi víceméně předpokládal a proto "pouze" zmodernizoval 747 a hlavně měl po 1500 prodaných kusech již bohatě vyděláno.

Evropa klasicky ve snaze dohnat a předehnat za nějakých 14 mld eur postavila A380 s návratností investice někde kolem 380 - 400 prodaných kusů. Vyrobilo se jich zatím cca 260 a rentability se nejspíš už ani nedosáhne, resp. nejspíš se výroba tak do 2-3 let zastaví zcela protože se prostě nevyplatí na výrobu těch pár letadel ročně držet ony obrovské režijní náklady...

Připomíná to celé historickou paralelu mezi Concorde vs. S 2000.

+17/−1
doporučit
13.7.2017 6:58

P97e56t91r 26K16r55e46j86z62e90k 7839366

Letět z Evropy do Ameriky v 737 musí být teda zážitek,jak to nabízí Norvegian:-/

+7/0
doporučit
13.7.2017 8:11

D78u32š31a78n 95S48o13c72h24a 9216881683921

A uz se vyviji electric letadla, full nebo plug in hybrid???

+6/−2
doporučit
13.7.2017 8:06

G12e40o42r58g 71K54o72m97b45e92r90e28c 9434691496181

Jsou linky kde jsou jak A380 tak 747 naslapany do posledniho mista a rek bych ze je lepsi poslat jedno velky letadlo nez 2 mensi. Uz tak jsou letiste preplneny takze nas zrejme ceka krouzeni kolem letist nez se najaka draha uvolni aby mohli sednou ci zvletnout. Akorat tim klesne zas bezpecnost, uz tak to je ve vzduchu jak na naslapany dalnici. viz https://www.flightradar24.com/43.03,-19.98/4

+3/0
doporučit
13.7.2017 7:13

R45o44m34a10n 81P93o86l37á25č44e42k 5546829365

Základní problém je v tom, že kdo je chtěl si je koupil a moc nových linek, kde by se dalo naplnit už taky není... A letadlo tohohle typu se nekupuje co dva roky nové...

+2/0
doporučit
13.7.2017 8:36

M95a25r58e67k 44K10l73u88f26a 3978914184456

Já vám nevím, ale podle mne je čtyřmotorový letoun bezpečnější. Chápu, že je dražší na provoz a na údržbu, ale přeci jen, když vysadí jeden motor, třeba jen kvůli pitomé (a časté) kolizi s hejnem ptáků, tak mít k disposici další tři motory mi přijde mnohem lepší, než manévrovat s letounem, který je z poloviny ovladatelný pouze pomocí klapek a jiných aerodynamických komponent.

+2/−1
doporučit
13.7.2017 8:00

T61o81m69á60š 13S77o72b42o26t12a 3414777667

Jak se objednává takový letadlo ? Stačí poslat mail ??? ;-)

+2/−1
doporučit
13.7.2017 6:54

I97v86a74n 45D58í56t48ě 1776585894549

To je zase perex:

...stroje, schopné přepravit vyšší stovky lidí...

Ty "vyšší stovky lidí" je povedený obrat.

+1/0
doporučit
13.7.2017 10:38

R53a52d51i25m 37V98o72k28r21o43u82h58l51í12k 1253523514576

Jo, chtěl jsem si koupit pár A380, ale nakonec jsem si vzal jen Logana.

A koukám, že už to prosáklo na veřejnost.

+1/0
doporučit
13.7.2017 9:57

I38v27o 70S91p98á51l26e49n48ý 5490123620908

Megalopole nejsou příznakem bohatství, ale nastupující chudoby. I v USA má člověk větší šanci upadnout do chudoby v New Yorku, než někde v Texasu. Je tam vysoká konkurence u všech běžných typů vzdělání a nadání. Chudý člověk si pak letenky nekupuje. Bohatne úzká vrstva, ale ta poletí vlastním tryskáčem.

+4/−19
doporučit
13.7.2017 5:46

L19i39b54o33r 13M15a54c30h82a28l81e35k 1644815445338

Ropa bude ubyvat, letadel bude ubyvat. Navic i uzkotrupova letadla dnes dokazi preletet ocean.

0/−3
doporučit
13.7.2017 6:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.