Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

P89a40v42e76l 78O74b12d63r81ž47á49l29e10k 6226604288762

Celý problém je popsáno v posledním odstavci ... přejezd je přes silnici 1. třídy a tam dnes musí být závory, i kdyby tam projel jeden vlak měsíčně.

Ostatně to si vydupala sama Drážní inspekce.

+27/0
doporučit
13.7.2017 12:07

V74l46a14s42t28i12m11i24l 56J71a26n21d53á21s16e44k 1862893863432

Jízdní doba se zkrátí o 3,391 sekundy ;-D Tímhle tempem ale ten západ nedoženem soudruzi.

+17/0
doporučit
13.7.2017 12:13

V59í14t 33J18ů57z77a 8322146261908

Znám to tam. Je to tam problém. Pro jistotu tam po léta ani nefungovalo bílé kontrolní světlo; když jsem na to SŽDC upozorňoval, odpověděli mi, že není zapnuté! A tak na tomto přejezdu pro silniční vozidla existuje trojí možný přístup (modifikovaný samozřejmě i podle míry znalosti poměrů):

1. Lehkomyslně projíždět, však tu toho moc nejezdí, tak se to do mě snad zrovna netrefí (s variantou "není přece zrovna sobota nebo neděle kolem desáté").

2. Jako blbec na přejezdu, kde skoro nic nejezdí, zpomalit nebo zastavit a pečlivě se rozhlédnout a pak těžkomyslně honem profrčet a doufat, že zrovna nevyrazí na přejezd příliš rychle žádný vlak zejména ze zatáčky (pro nádražáky z oblouku) od Rokytnice, kam za roh není vidět. Zvláště kamion to nemusí stihnout. Že vlaky mají nařízeno tam nejezdit, nebo se jen bezpečně ploužit, to je jistě za stávajícího stavu nezbytné opatření, jako řidič o tom člověk nemusí vědět a nemůže (ale musí) na to spoléhat.

3. Prostě zrovna tamtudy neprojíždět (zvláště pro kamiony rada k nezaplacení).

Samozřejmě, že je třeba modernizace zejména zabezpečení přejezdů a přechodů na celé trati a zvýšení rychlosti - jen částečně mě těší, když jsem schopen s vlakem závodit i na kole.

Samozřejmě, že by mohly vlaky jezdit až na konec, a autobusy do města Rokytnice, do Pasek a přes Vilémov na Harrachov nebo Kořenov by mohly vyjíždět až od nádraží Rokytnice nad Jizerou; prakticky by jistě byla hezká i ta zastávka u centra Jablonečka, ale asi ne byrokraticky .... je to nejen že by to vycházelo u toho přejezdu, ale je tam i oblouk ... .

Největší potíž je ale asi s tom, že kompetentní pánové celou trať a zvláště tento její rokytnický konec už prostě zatratili, ač má trasování spíše lepší - přímější než souběžná silnice (snad s výjimkou velkého oblouku mezi Martinicemi a Jilemnicí) - po přiměřené modernizaci by mohla ve své trase být dobrou alternativou a do značné míry nahradit silniční dopravu.

+9/0
doporučit
13.7.2017 13:53

P17e70t74r 16N33e68c32h45a52n36i98c58k76ý 7723866178200

Tam měli postavit i zastávku ! Bylo by to logické, hned u náměstí a napojení na busy. Ne jako teď nádraží kus za městem.

+9/0
doporučit
13.7.2017 12:13

P30e38t74r 88M16i25c40h86a86l13č54á37k 2937920521462

Jedna z hezkých ukázek, jak se plýtvá penězy. Co bychom si nehodovali, když to někdo jiný zaplatí?

+7/−1
doporučit
13.7.2017 12:09

T33o67m10á29š 46K49u40c38h63a30ř 3647961168771

Za půlku těch prachů bych tam na stáří doživotně ty závory rád ručně zvedal. ;-)

+9/−3
doporučit
13.7.2017 13:24

M34a59r80t14i45n 95N15e69r77m95u84t 4989170388444

3.391 sekundy. Přesně na milisekundy, Japonci by záviděli. Projektant sice umí mačkat tlačítka na kalkulačce, ale interpretace výsledku dosti kulhá

+6/−1
doporučit
13.7.2017 12:59

P58e49t80r 70N63o82v30á50k 3833526304184

To že se modernizuje, to je správné.

Co je zvláštní, to je ca 10 mega, pravděpodobně to je se všimným pro ČD, ŘSD, poslance, hejtmana... Takže v podstatě to je levné.....:-/

+9/−6
doporučit
13.7.2017 12:00

P37e49t75r 86M76u66n32z15a47r 1595691439716

Ona je otázka kolik z těch 10MKč dělá ta signalizace, protože ty hlavní úpravy se dělají kvůli silnici.

+4/0
doporučit
13.7.2017 13:16

J41a87n 70V93a59l67o52u54c38h 6552907298480

Nojo, když se takhle uměle udržují při životě tratě jen proto, že "vždycky" tu jezdil vlak...

+7/−5
doporučit
13.7.2017 12:04

M66a96r63t94i96n 83V93e22s62e48l69ý 1670458337306

Ale bylo to krásné, sejít o Vánocích z chalupy poblíž autobusového nádraží na rokytnickou stanici. Rokytnice plná, ale nastoupil jsem úplně sám. Výlet do Harrachova se tak zařadil mezi kuriózní tím, že z centra Rokytnice do centra Harrachova trvalo použití vlaku déle, než kdyby to člověk šel celé pěšky. A přitom to všude hned jelo... ;-D;-D

+3/0
doporučit
13.7.2017 13:23
Foto

J60a77r35o43s43l21a93v 48H58a18l95u80z35a 2576694959308

To nemohli najít důchodce, který si k tomu přejezdu stoupne a bude řídit dopravu třeba za 1000 Kč za jeden průjezd? 10 minut před příjezdem vlaku se telefonicky ohlásí, že je na místě, po průjezdu nahlásí, že to bylo OK. Za měsíc 16 tisíc hrubého za 16 x 30 minut = 8 hodin práce, no neberte to!!!

+3/0
doporučit
13.7.2017 12:30

V58í30t 74B12r66z80o62b16o47h73a57t92ý 7580412203961

Takže obec neměla možnost se vyjádřit k projektu před započetím stavby, nebo se zkrátka do toho projektu ani nepodívali a teď pláčou, že tam mají plechovou boudu?

+3/−1
doporučit
13.7.2017 12:52

F84r19a14n35t39i51s22e32k 62K52o11f58r35o84n 8260809232211

Vždycky si ty ceny státem a státními organizacemi zadávaných zakázek přepočítám na cenu stavby rodného domu nebo domů.

Pak je vidět, jak strašně moc je většina státem financovaných staveb předražených.

+5/−5
doporučit
13.7.2017 13:09

P97e49t13r 71L40u13k33á75š 4615574866115

A co tak tam nabouchnout i podchod pro chodce, samozrejme s vytahem pro hendikepovane....prece jen, bezpecnost nadevse R^;-D;-D

+2/0
doporučit
13.7.2017 17:13

Z83d60e12n32ě93k 47Š71i21n20d53l94a44u60e54r 5577986635452

3,391 sekundy ... kdyby to páni projektanti takto hrubě nezaokrouhlovali, mohla být ta úspora ještě výrazněji. Třeba 3,3906724788745482456842 s - to je hned jiná kávička!

+2/0
doporučit
13.7.2017 14:42

P25a32v17e42l 59M96a85t85o69u10š63e98k 5470887568114

Ne že by se u nás skvěle hospodařilo a nedělaly se zbytečnosti, ale není náhodou v plánu v daném úseku zavést více vlaků? Čtyři vlaky týdně do známého horského střediska je spíš ostuda, než něco, čím by měl starosta argumentovat. Vím, podle názoru mnohých lidí včetně státních představitelů je železnice zbytečnost jako taková, nicméně tento názor cosi vypovídá o jejich mentální zaostalosti.

+2/0
doporučit
13.7.2017 12:42

D93a24v56i50d 34P23e58c28a 1735364371926

Problém jsou dotace. Dnes se nedělají rekonstrukce kolejí s výhledem na rychlost, počet vlaků, cestujících, či pohybu zboží ,ale s tím kolik na tom lze "vydojit".

+2/−1
doporučit
14.7.2017 1:15

M45i68r71o31s13l58a33v 64M68o37c 7931893433490

Mě už nezajímá ani ten článek, když už v nadpise mají chybu nebo překlep. Celá redakce idnes a MF Dnes by potřebovala korektora, jako sůl. Často se i zajímavé články nedají číst, kvůli hrubkám v textu. A za takovéto výkony chtějí každý rok zlatou lupu?? Dal bych jim akorát zlaté obojetné I/Y, blbounům...

+2/−2
doporučit
13.7.2017 12:34

J85i34ř50í 52K40r44u23t65i11l 8968693315671

a rozhlednu k tomu.

+1/0
doporučit
13.7.2017 16:54

J81a81n 28J11e77m21e59l41k17a 1455630

Spíš je problém, že jedno blikátko, případně závora stojí 10 milionů i pro regionální tratě. Výsledek je takový, že buď tam pak není vůbec nic - méně bezpečné a vlaky musí jezdit třeba pomaleji. Nebo se balík peněz vyčerpá dřív na podchody, závory.. A 40 let staré odepsané koleje v hrozném stavu koleje zůstanou, nekoupí se ani bodový národní zabezpečovač proti projetí červené.

+1/−1
doporučit
13.7.2017 19:35

D77o26m34i96n44i89k 91Ž80ď96á29n68s83k33ý 7500138517733

2505 aut denně x 4 vlaky je dopravní moment přes 10 000. to znamená na silnici I.třídy světelný přejezd se závorami. legislativa je neúprosná :-( dále špatné rozhledové poměry. Nejlevnější je trať zrušit :-)

+1/−3
doporučit
13.7.2017 15:05

S33t58a64n12i60s63l43a10v 55K21r70e42j71c73a74r 6187446933804

Nevímkde pan autor Sůra přišel k dezinformaci v nadpisu!!!! Pokud by byl redaktorem s běžným vzděláním ZŠ, a využíval by dnešní techniku, tak by si na stránkách IDOSu našel , jaký blábol v článku stvořil. Nechce se mi věřit, že se nenajdou lidé z Martinic, Jilemnice Poniklé atd. jež vlakové spojení mezi Martinicemi v Krkonoších a Jabloncem nad Jizerou nevyužívají. Těch zminovaných vlakú je více jak čtyři denně, natož týdně pane redaktore. - Jinak pokud hledáte tip na prázdninový výlet můžete si udělat výlet lokálkou z Martinic do Jablonce nad Jizerou, V Jablonci se projít přes kopec do Vysokého nad Jizerou, (podívat se kde vyléčili Petru Kvitovou) , Navštívit muzeum v Jilemnici a kochat se každopádně krásnou krkonošskou přírodou. příjdte pobejt!!

+2/−15
doporučit
13.7.2017 12:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.